Drleenarts.com

1.484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

15 mei 2024

Zulke fijne producten

Mijn dochter van 23 jaar had een probleem huid . Maar sinds ze jou producten gebruikt gaat het stukken vooruit. Zelfs haar vriendinnen gebruiken het nu. En voor onze kleindochter gebruiken we ook je producten
Dag en nachtcreme, gewoon goed, prijs kwaliteit verhouding uitstekend, vochtbalans huid is echt verbetert. Combinatie met dag en nachtcreme voor droge huid is heel fijn voor de nacht, geeft dan net wat extra
24 apr 2024

Topproducten voor een goede prijs.

Ik gebruik de producten nu een week(de dag en nachtcreme, de shampoo en de handcreme) en ze bevallen meer dan uitstekend: geen reacties en een hele zachte huid. Ik blijf deze producten zeer zeker gebruiken.

Zalf en badolie

Mijn zoontje heeft al heel lang een soort eczeem op zijn wangen had al veel geprobeerd via de huisarts en nu de zalf en badolie besteld na een paar dagen merkte ik al zon verschil eindelijk iets wat werkt
MV
M. v.
OPMEER
17 feb 2024
Het was zo'n heerlijk gevoel.Ik had nergens meer last van.Eerst had ik een rode pijnlijke huid,maar na dat ik de crème had opgesmeerd was het snel over.Ik ben zo blij en wil graag D'r Leenarts bedanken.
13 jan 2024
Ik heb alle producten geprobeerd voor hardnekkige eelt en droge huid met 30% urea zonder resultaat . Maar sinds ik dit product adviseer aan mijn klanten, is het resultaat binnen een paar weken zichtbaar 👍
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Suzanne, Dankjewel voor je feedback. Heel erg fijn om te horen dat ons product wel het gewenste resultaat levert! En natuurlijk mooi dat je klanten deze resultaten ervaren. Fijne dag vandaag! Groeten, Joram Customer Service Specialist

De droge huidzalf is fantastisch

De droge huidzalf werkt heel goed bij mijn zoontje die een plekje heeft op zijn been met roodheid en wat schilfers. Als we consequent smeren krabt hij minder en trekt de roodheid weg! Het is net magie ;-)
18 mei 2024

Echt heel fijn!

Ik heb een heel moeilijke gezichtshuid. Voor nu lijkt het erop dat ik de meeste producten kan verdragen. Gekker nog, mijn huid is echt aan het verbeteren. Iets dat doktoren en huidartsen niet is gelukt.

Aanrader!

Ik heb jaren gezocht naar producten waar mijn huid tegen kon. Ben vooral groot fan van de droge huidzalf en de jojoba olie maar ook voor mijn baby gebruik ik alleen maar de producten van de baby lijn.
12 mei 2024
Ik had een zonnebrand besteld die bevalt mij enorm goed en voorheen had mijn moeder ook al spullen van u besteld en die waren ook enorm prettig in gebruik vooral omdat ik een enorme gevoelige huid heb
De lippenbalsem is fantastisch! Had al een tijdje extreem droge en zere lippen, van alles geprobeerd maar niks hielp. Met deze lippenbalsem waren mijn lippen binnen no time weer zacht! Heel blij mee!
20 jan 2024

Dag- en nachtcrème (zeer) droge huid.

Deze crème gebruik ik als nachtcrème. 'S morgens is mijn huid heerlijk zacht en gevoed. Ik gebruik ook de dagcrème met factor 25 voor de gemengde/vette huid. Dit is voor mij de perfecte combinatie.
9 mei 2024
Fijne olie voor mijn gezicht. Mijn waterproof mascara gaat er echter niet goed mee vanaf . De reiniger ook fijn zacht maar ik ben gewend het op een watje te doen dat hoeft hier niet bij. Wel wennen

Btw teruggave

Ik ben heel blij met de producten, fijne prijs en werken goed :) Het zou voor mij, als klant in het buiten de EU erg fijn zijn als jullie (met bijvoorbeeld vatfree) meewerken met BTW teruggave.
28 jan 2024

Goede service!

Mijn bestelde product bleek niet meer voorradig te zijn in het Nederlands. Ik heb een mail ontvangen en ook direct het product maar dan uit Duitsland. Super snel en fijn opgelost en gecommuniceerd!
21 jan 2024
Na veel dure producten te hebben geprobeerd ben ik op de producten van Dr Leen gestuit. Eindelijk een betaalbaar zuiver product die mijn geen allergie geven. Mij heb je als vaste klant. Bedankt!

dr leenaerts billenzalf

ik ben kraamverzorgster. Ik heb een kleinzoon die last had van een hardnekkige luieruitslag.Toen hij bij ons logeerde heb ik 's avonds dr leenaerts billenzalf gesmeerd, en 's nachts was het weg!
24 apr 2024
TOP producten! Ik wil niet anders meer. Ik heb van de chemo’s en hormoonkuur een zeer gevoelige en droge huid gekregen. Ik zie mijn huid zienderogen opknappen met de producten van dr. Leenarts.
Fijne producten voor een gevoelige huid. Ik kamp al vanaf kinds af aan met extreem droge en eczeem gevoelige huid. De producten van Leenarts helpen hier enorm bij, met een relatief prima prijs.

Gewoon proberen..

Gewoon proberen deze fijne producten en je zult merken dat ze erg goed zijn zelfs beter dan dure crèmes en doordat er geen onnodige chemische stoffen aan toegevoegd zijn is het goed betaalbaar..