Drleenarts.com

1.457 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.651 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Bestelling prima, bezorging voor verbetering vatbaar

Bestelling prima, bezorging anders dan afgesproken. Bij twee bestellingen Budbee geselecteerd, beide keren bezorgd met DHL. Geef dan gewoon geen milieubewuste verzendoptie, dit is gewoon misleidend.
ik ben nog bezig ( 3 dagen) om mijn gezicht te laten wennen aan de schuimende reiniging. mijn huid was vuur rood, nu al een stuk minder. maar mijn huid is overgevoelig
19 aug 2024

Flesje open gegaan

1 van de flesjes was open gegaan waardoor de hele envelop vies was geworden. En vind dat je teveel verzendkosten moet betalen om dit pakket aantrekkelijk te houden.
Antwoord van Drleenarts.com
Hi Shelley, Wat vervelend dat een van de flesjes was opgegaan! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik stuur je graag een nieuw product op. Wat zijn je adresgegevens? Je kan deze sturen naar contact@drleenarts.com :) Fijne dag nog!
10 aug 2024
Jammer dat er microplastics in de aftersun en de zonnepray zitten. De crème is perfect dus zal die alleen voortaan kopen.
Mijn huid brand vreselijk door de gordelroos Ik merk als ik dat product gebruikt dat het helaas bij mij niet helpt
Antwoord van Drleenarts.com
Hi Jannie, Wat vervelend dat je huid zo ging branden. Ik kan helaas niet zien welk product je bedoelt. Kan je me dit laten weten? Ik denk graag met je mee! Fijne dag nog!
19 aug 2024
Zonnebrandlotionspray bevat helaas microplastics
CB
C B.
Oirschot
12 aug 2024
29 jul 2024

Suncare lijn is een absolute must

De producten waren snel geleverd en werd goed op de hoogte gehouden van de levering. De suncare lijn goed kunnen testen deze dagen en ze bevallen goed. De crème smeert goed uit en laat geen witte waas achter. De aftersun is ook heerlijk, trekt snel in en ruikt niet. De lippenbalsem is een must op zonnige dagen. Ik was wat sceptisch om eerlijk te zijn, dit komt omdat ik ook de dagcrème had met spf 25, maar daar krijg een rode huid van, maar mijn nieuwsgierigheid naar de suncare lijn was wel gewekt en dit is gewoon goed en mijn huid reageert daar wel goed op. Smeer het alleen niet op mijn gezicht, daar gebruik ik iets anders voor. Niet nadenken en bestellen!
14 jul 2024

Heerlijke huidverzorging.

Na een plotselinge uitbraak over mijn hele lichaam van een huidaandoening waarvan ik niet wist dat ik dat had durfde ik geen reguliere huidproducten meer te gebruiken. Ik ben begonnen met de badolie om alle schilfers te laten afnemen. Zo heb ik daarna bijna alle producten gekocht waar ik op dat moment behoefte aan had en mijn huid gaat er 'goed op'. Benenset, voetenset, handcreme, badolie, lippenbalsem, bodycreme en nu heb ik zelfs een bodyscrub gekocht. De foto is niet van nu maar van wat het was en toen was het nog niet op z'n ergst. Gelukkig ziet mijn huid er nu weer normaal uit en blijf ik dus lekker de spulletjes gebruiken!
29 jul 2024
De producten voor het reinigen van de huid bevallen mij zeer goed en heeft echt geholpen tegen puistjes en mijn droge huid. Ik merk echt dat het mijn huid heeft verbeterd de afgelopen weken. Ook over de jojoba olie zeer tevreden, het maakt mijn haar/huid super zacht en minder droog. De shampoo en conditioner ben ik nu aan het proberen maar tot zo ver ben ik daar ook tevreden over! Tot slot de bodycrème, heel licht op de huid en trekt snel in. Dus zeker een aanrader.
6 aug 2024

Ik heb / had veel last van jeukende achterkant bilnaad..

Ik heb / had veel last van jeukende achterste en las over uw babyzalf smeersel dus dacht ik kom, baat het niet schaadt het ook niet.. maar het helpt maar moet het wel dagelijks gebruiken en las dat ook in uw aantekeningen. Vandaar 2 Grote babyzalfpotten met zink houdende 25% en zo ook een aantal tubes ongeveer gelijk luidend met maar wel met 25% houdende zink .. het verlicht en sterk verminderd en daar doen wij het voor.. grt en dank Emirtho
EB
Esther B.
Rijssen
19 jul 2024
Ik ben erg tevreden over de producten van drs. Leenarts. Ik gebruik de shampoo, gezichtsreiniger, dagcrème, bodycreme dagelijks. Voor mijn bijna puberdochter de salicylzuur gel. Echt een heel fijn product. En onze jongste heeft net de waterpokken gehad en daarvoor hebben we de aanstiplotion gebruikt. De pokken droogden snel in. Al voordat er een blaasje kon onstaan! Ook de jojoba olie is erg fijn in gebruik!!!
30 jul 2024

Absolute aanrader!

Ik heb onlangs voor het eerste besteld, allerlei verschillende producten. Ik ben enorm fan van de zonnebrand: trekt goed in en eindelijk eens geen (allergische) reactie. Ook de 2in1 face wash doet wonderen: geen trekkerig gevoel en mijn gezicht voelt super zacht. Eindelijk producten gevonden waar mijn super gevoelige huid goed op reageert én ook nog eens betaalbaar is.
27 jul 2024

Tevreden

Gezichtreiniger doet zijn werk en voelt zacht aan.Mijn huid trekt daarna wel een beetje en daar gebruik ik dan de dag/ nachtcrème voor. De bodycrème heb ik nog niet gebruikt. Bij de SPF25 crème moet ik er nog even aan wennen, dat ik dun moet smeren en eigenlijk geldt dit voor alle crèmes. Ook voor de mini shampoo, die mijn haar zacht maakt en mijn hoofdhuid verzorgt.
16 jul 2024

Bodysceub, wasgel, en spf producten van Dr Leenarts

Heerlijke bodyscrub die echt goed zijn werk doet. De aftersun is heerlijk voedend. Al jaren gebruiken we de baby wasgel en de droge huid zalf voor de kinderen, en de laatste jaren ook voor onszelf. De baby billen zalf was al favoriet hier in huis De factor 50 spray, de spf dagcreme, en de spf lippenbalsem hebben we dit jaar voor het eerst geprobeerd en we zijn fan!
23 jul 2024
Fijne prijzen en goede service! Ik bestel sommige producten herhaaldelijk bij Drs Leenarts zoals de droge huid zelf voor mijn zoontje die erg last heeft van eczeem. Ook de bodylotion en gezichtsreiniger gebruik ik dagelijks. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, leuke aanbiedingen en een fijn spaarpuntensysteem. Kortom: waar voor je geld!
6 aug 2024
Zeer tevreden over de droge huid zalf. Mijn dochtertje heeft last van eczeem. Al sinds ze en paar maanden oud was. Van alles geprobeerd bij de huisarts geweest en veel crème’s/zalfjes geprobeerd. Helaas was het allemaal zonder succes. Sinds we de droge huid zalf gebruiken is haar eczeem weg! Zo blij en zo tevreden.
27 jul 2024
Ik heb meerdere keren zonnebrand crème factor 30 en factor 50 gekocht, zo ook andere huidproducten. Ik vind ze heel fijn in gebruik, bied goede bescherming en trekt snel in. Ik heb een droge huid en vitiligo en reden te meer om goede producten aan te schaffen waar ik me heel fijn bij voel en doet wat het beloofd.
21 jul 2024

Fijne, vette eeltzalf. De scrubcrème mag wat grover!

De eeltzalf is inderdaad flink vettig en voelt prettig aan. De scrubcrème voor voeten had ik iets grover verwacht; de scrubdeeltjes zijn vrij fijn waardoor ik de scrubbende werking eerder "mild" dan "intensief" zou noemen. Liever had ik de scrubdeeltjes iets grover gezien; dat is, mijns inziens, wat effectiever.