horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.042 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

30 jun 2024
RD
Rob D.
Bergentheim
27 jun 2024
7 jul 2024

Geopende verpakking.

Toen ik de doos opende bleek dat de verzegeling van het horloge doosje reeds geopend. Het horloge viel uit de verpakking. Er is eigenlijk niets mis met het horloge maar ik vind het niet sjiek omdat ik betaal voor een nieuw horloge in een ongeopende verpakking. Ik vermoedt dat dit een retour product was. Er zou op zn minst iets aan de prijs gedaan kunnen worden. In feite is het een tweede kans product.
9 jul 2024
Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling! Wat jammer om te horen dat de verpakking al opengemaakt was, dit is inderdaad niet de bedoeling.We hopen dat het horloge goed bevalt, maar mocht u nog vragen hebben dan vernemen we dit graag. Groet, Team Horloge.nl
20 jul 2024
Product werd voor de deur neergelegd.
23 jul 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses dat het pakket op deze manier is afgeleverd, wij zullen dit bespreken met de vervoerder zodat dit niet een volgende keer kan gebeuren. We hopen dat uw aankoop naar uw zin is. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen we het graag! Groetjes, Team Horloge.nl
21 jul 2024
23 jul 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het niet naar wens is! we horen graag van u zodat we u hierbij verder kunnen helpen. Groetjes, Team Horloge.nl
6 jul 2024
9 jul 2024
Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling! Wat jammer dat u niet tevreden bent, we helpen u graag verder en willen u vragen contact op te nemen met onze klantenservice: info@horloge.nl. Bedankt alvast! Groetjes, Team Horloge.nl
26 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u bij ons terecht bent gekomen. We hopen dat de band goed bevalt, en dat we u voor in de toekomst bij ons terug mogen ontvangen. We zullen de feedback wat betreft de bezorging meenemen. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
RH
23 dec 2023

UITSTEKENDE WEBSITE MET FANTASTISCHE SERVICE

Wat een geweldige website is dit. Ik was in het begin sceptisch daar de prijzen veel goedkoper zijn dan bij andere websites. Had een horloge gekocht en de dag erna werd hij al bezorgd. Was toch gaan twijfelen en besloot een andere te kopen. Na een telefoontje met Wendy werd de 5 euro korting ook op mijn tweede bestelling in mindering gebracht. Ook deze werd de dag na de bestelling al geleverd. Ik ga het horlogeband kleiner laten maken bij een juwelier daar het bandje van een Jacob Jensen erg moeilijk kleiner te maken is omdat dit een vaste band bevat en er nl. 2 cm verschil in de maat van mijn pols en de maat van mijn oude Jacob Jensen zit. Toen Wendy dit ter ore kwam kreeg ik meteen een mail dat ik naderhand de bon van 15 euro bij hen kon indienen. Ongelooflijk wat een geweldige service. Dit kom je maar zelden tegen.
Antwoord van horloge.nl
Beste Rosie, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn ontzettend blij te horen dat we u op deze manier hebben kunnen helpen. Hopelijk heeft u lang veel plezier van uw bestelling, en we kijken er naar uit u bij ons terug te mogen ontvangen. Groetjes, Wendy & Team Horloge.nl
4 feb 2024

Super vriendelijke service

Wat een pleziertje was dat, een horloge bij u kopen. De dame lachte, was super vriendelijk en gaf ook nog hele goede service. De heer groette ook vriendelijk. In deze tijden, waarin ieder elkaar voorbij loopt. Personeel lijkt nergens met plezier te werken. Echt een verfrissing uw winkel! Ik ben erg blij met mijn mooie horloge. Dank u wel voor het plaatsen van de batterij in mijn andere horloge, kostte mij niets, die ik niet eens bij u heb gekocht. Getest op waterdichtheid, ik wist niet eens dat mijn horloge waterdicht is. Ik ging bij u weg met een grote glimlach op mijn gezicht. Geeft weer hoop. Lieve mensen die iets voor een ander doen, ookal hoeft dat helemaal niet. Complimenten aan de aardige verkoopster♥️ Groetjes van Christel
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Wat fijn en leuk om te horen dat u tevreden bent. We zijn erg blij dat we u een onvergetelijk ervaring hebben kunnen bieden. Heel veel plezier van uw horloge, en we kijken ernaar uit u een volgende keer bij ons terug te ontvangen. Groetjes, Team Horloge.nl

Bestelling snel en correct geleverd, maar DHL.........

Bestelling snel en correct geleverd. DHL iets minder betrouwbaar, sturen op één dag 3 aankondigingen met verschillende tijdstippen. Eerst wordt bezorgd morgen om xx uur. De dag erna om 7:00h: uw zending is het verkeerde district aangekomen, dus 1 a 2 dagen vertraagd. dan namiddag, zelfde dag: wordt bezorgd vandaag tussen 17:40 en 18:40. Inderdaad aangekomen om circa 18:15. Heb zoiets nog niet meegemaakt, o.a. bij KPN Keuze voor DHL niet zo geweldig. Één horlogebanje in een dikke DHL envelop grootte A4. Had gemakkelijk een veel kleinere envelop kunnen zijn. Die kan dan eventueel ook door de brievenbus
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw review en voor de feedback We waarderen de feedback enorm, en zullen ons best doen hierin te verbeteren. Mocht u verder nog vragen hebben hierover dan vernemen we dit graag. We hopen dat het item goed bevalt en dat u er veel plezier van heeft. Groetjes, Team Horloge.nl

Professioneel, klantgericht en prima prijs-kwaliteit verhouding

Professioneel, klantgericht, prima prijs-kwaliteit, fijne website, alles goed verpakt en vlot verstuurd. Het horloge zelf is geweldig: kleurstellingen waar ik van houd, solar, glow, licht, datum, dag en sec digitaal goed te lezen en lichte wijzers op donkere wijzerplaat. Ik ben een vrouw met een kleine pols, maar heb dit herenhorloge aangeschaft, omdat deze in alle opzichten het beste bij mij past. Als ze vanuit Casio ook zulke gave G-Shocks gaan maken voor vrouwen met een iets kleinere pols, zou dat perfect zijn. Weet alleen niet of het mechanische deel in een kleine kast kan worden verwerkt.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Mocht u nog vragen hebben over het horloge of de maat hiervan willen we u aanraden contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen u hier graag verder. Groetjes, Team Horloge.nl
7 jan 2024
Ongekende vriendelijke en snelle service, en dat in deze tijd! Ik had vantevoren even gebeld omdat ik wat vragen had. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en al mijn vragen werden beantwoord. Er werd echt meegedacht. Bij aankomst van ons pakketje zat een handgeschreven briefje refererend aan ons telefoongesprek: echt menselijk contact dus: zoooo prettig! Enige kleine minpuntje: een van de twee horloges was het garantiebewijs niet gestempeld. Daarnaast zat er voor ieder van ons nog een klein presentje bij. Dit alles werd zeer gewaardeerd! Aanbevelingswaardig dus!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Mocht het garantie kaartje nog missen, dan wil ik u vragen contact op te nemen met onze klantenservice we zullen deze dan na sturen. Groetjes, Horloge.nl