horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.042 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

27 jan 2024
Uitstekend in alles. Goede prijs-kwaliteit. Informatie op de website is zeer compleet. Foto's zijn duidelijk. De gebruiksaanwijzing van het horloge wordt op de website aangeboden. Met zeer veel zorg verpakt en snel verzonden. Professionele en vriendelijke klantenservice. Kom hier zeker weer terug. Sterker nog, ik kijk uit naar mijn tweede horloge die onderweg is. Ok, 1 verbeterpunt, maar dan voor de fabrikant van de G-Shock horloges: een Nederlandstalige manual met iets groter lettertype zou prettig zijn.
Antwoord van horloge.nl
Beste Marjan, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Fijn om te lezen dat u tevreden bent of het product en de service! We zijn blij met de feedback over de handleiding wij zullen dit meenemen in de evaluatie met onze leverancier. Veel plezier van uw horloge, en hopekijk bevalt het horloge welke onderweg is ook goed. Groetjes, Team Horloge.nl
9 nov 2023
Horloge werd, zoals beloofd, binnen 24 uur geleverd via een koeriersdienst. De koerier wilde eerst de code weten die via de mail verzonden was voordat het pakketje werd overhandigd. Prima en betrouwbaar. Horlogebandje was netjes op maat gemaakt. Enige minpuntje was dat het bandje verkeerd om weer aan de kast bevestigd was. (Het onderste gedeelte van het bandje was aan de bovenzijde van de kast gezet en vice versa.) De sluiting sloot dus de verkeerde kant op. Dat heb ik zelf maar hersteld.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat het naar uw zin in! Excuses van de band, mocht u hulp nodig hebben om deze goed te krijgen dan vernemen we het heel graag! Groet, Team Horloge.nl
18 jan 2024

Snelle service, goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle service, voor 11:00 uur bestellen is echt nog dezelfde dag in huis. Het enige dat niet perfect was, was het opmeten van je pols. Op de website kun je iets uitprinten waarmee je je pols kunt opmeten en zo de juiste maat horloge kunt bestellen en dat zat er bij mij echt bijna 2 cm naast toen ik het horloge ontving. Kan ook aan mij liggen, maar nu moet ik hem elders weer op maat laten maken. Dus mijn advies, meet beter dan ik. Verder zeer tevreden over horloge.nl
18 jan 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het niet helemaal goed gegaan is met het horloge op maat maken. U mag uiteraard het horloge gratis naar ons terug sturen zodat we dit alsnog kunnen corrigeren. Mocht u hier vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Horloge.nl
16 nov 2023

Aanrader - Alle merken horloge's.

Aanrader. Horloge's voor elk budget. Duidelijke foto's en omschrijving van de horloge's. Klantenservice is goed bereikbaar bij vragen. Je wordt keurig geholpen bij 'n vraag. Snelle levering, goed en stevig verpakt in neutrale verpakking. Horloge's worden gecontroleerd en voorzien van originele garantiebewijzen + op sommige merken 1 jaar extra garantie. Heb al meerder horloges besteld en werken aar volle tevredenheid. Ik zou zeggen : niet verzoeken.
16 nov 2023
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat prettig om te horen dat alles naar wens is, en dat u tevreden bent over onze service! We hopen dat u veel plezier van uw bestelling heeft, en we kijken er naar uit u een volgende keer bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
5 jun 2024
Wat jullie beter kunnen doen heb ik al gemeld . Ipv bij drukte blijft u aan de lijn te melde dat het gewoon te druk is en aan de lijn blijven gewoon geen zin heeft. Dat scheelt ergernis . Nu blijf je hopen dat je er door komt wat niet het geval is. .de collega " Wendy heeft me echt heel goed geholpen ... het is nog niet gelukt want onze printer werkt ook niet mee . Dat is bij ons . Maar het gaat nu in elk geval wel lukken bedankt Wendy.
5 jun 2024
Goedemiddag Trudy, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij met uw feedback, ook hebben we hier direct actie op ondernomen. Als we u verder nog ergens mee kunnen helpen, dan vernemen we dit heel graag Groetjes, Team Horloge.nl
31 mrt 2024
De band was mooi op 21 cm gemaakt en op tijd geleverd. Ik heb al eerder een horloge bij jullie besteld. Alleen stond de tijd om 15:00 h terwijl het in de avond was.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Prettig om te horen dat het horloge goed bevalt. Excuses dat de tijd niet juist ingesteld is zoals u van ons gewent ben. Mocht u verder nog vragen hebben, laat ons dit gerust weten. Groetjes, Team Horloge.nl

Mooi rood is niet lelijk...

Via de website een rood lederen horlogebandje gereserveerd. Door de regen naar de winkel in Rotterdam Noord gelopen, horloge met zwartleren bandje om. Terug opnieuw regen, maar met een gloednieuw mooi rood horlogebandje om de pols, dat vakkundig en snel door een uiterst vriendelijke medewerker aan het horloge is bevestigd. Dank voor de goede service!
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u een mooie band bij ons heeft kunnen vinden. Heel veel plezier ervan. Groet, Horloge.nl

Vlinder/gespsluiting

Vlindersluiting voor mijn meistersinger besteld, wilde graag de originele zwarte, maar die was helaas niet meer leverbaar. Maar mar aangezien ik de perigraph black heb wilde ik dus graag een zwarte en dit is dus een mooie look a like geworden. Ben er supertrots op en past goed. Bestelling ging super via Wendy. 100 punten voor deze top winkel.
Antwoord van horloge.nl
Beste Marco, Bedankt voor uw positieve beoordeling Wat super leuk om te horen dat de alternatieve gesp helemaal naar uw zin is. We hopen dat u er lang veel plezier van zult hebben, en mochten we voor in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen we het heel graag! Groet, Wendy & Team Horloge.nl
2 nov 2023

Voelt vertrouwd

Ik heb in mijn jeugdige tiener jaren een bijbaantje gehad bij jullie. Ik werd erg happy van dat ik de groetjes terug krijg van tante Jeroen, dankjewel voor de personal touch vanuit jullie kant :'). De verwerking van mijn order verliep soepeltjes. De levering iets minder vanwege mijn bezorgadres, echter wel in goede communicatie met Trunkrs.
Antwoord van horloge.nl
Beste Eva, Bedankt voor uw prettige review Wat leuk om te horen dat u vroeger bij Horloge.nl gewerkt heeft en dat u nu later als klant terug komt. We hopen dat de bestelling goed bevalt, en we hopen u bij ons terug te zien Groet, Team Horloge.nl

Mooi horloge

Horloge erg blij mee. Voor mij een goede keuze. Netjes verpakt en verzonden. Een ster minder omdat ik na betaling geen bevestigingsmail en betaling bevestiging kreeg. Geen reactie gekregen op mail die ik daarop gestuurd had. Het was rond pasen. Ik begrijp dat het druk kan zijn en het een feestdag is, maar een reactie had fijn geweest.
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat het horloge goed bevalt. We hebben u twee bevestiging emails verstuurd op 30-3 en 2-4, wellicht dat deze in de spam inbox terecht gekomen zijn. Helaas zien we dat we vanuit u geen email hebben ontvangen, ons email adres is: info@horloge.nl Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
ES
Elif S.
Den haag
16 dec 2023

Bestelling binnen in 28 uur!

Ik heb woensdag om 12 uur een horloge besteld en mijn bestelling was donderdag om 18 uur al afgeleverd! Ik had het niet verwacht want nog nooit hier besteld maar vooral in deze periode vind ik het heel knap dat het zo snel wordt bezorgd! De horloge zelf is een cadeau en super mooi voor een leuke prijs. Ik ga zeker vaker hier bestellen..
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering :). We hopen dat het cadeautje helemaal goed bevalt, en we kijken ernaar uit u bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
2 jun 2024
Snelle afhandeling van mijn bestelling die nog dezelfde dag netjes verpakt bezorgt werd. In het pakketje zat nog een briefjes met additionele informatie omtrent het bestelde artikel. Het bestellen via de website was makkelijk en verliep soepel. Kortom de gehele ervaring van bestelling tot levering verliep bijzonder snel en makkelijk.
3 jun 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! prettig om te horen dat alles naar wens verlopen is. Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl
Alles is gewoon goed verlopen en fijne communicatie via automatisering. Ik Chris top. Ik weet nu niet hoe ze handelen als er iets kapot gaat of iets fout gaat. Ik verwacht dat dit ook netjes en snel opgelost wordt. Niet dat ik dit graag test, maar als ze dit snel en adequaat zouden boblossen,, dan krijgen ze voor mij 5 sterren!
Antwoord van horloge.nl
Beste Bob, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. U mag uiteraard altijd contact met ons opnemen voor meer informatie over een reparatie, we helpen u hier graag verder mee. Groetjes, Team Horloge.nl

Bezorging en professionaliteit bedrijf

Product werd snel geleverd met een persoonlijke brief. Ik kreeg van te voren ook een bezorging code, voor de veiligheid. Heb het product helaas moeten retourneren, wegens een te kleine maar horloge. De retournering is nog niet verwerkt, maar daar heb ik bij dit bedrijf de volle vertrouwen in dat dit geen problemen zou opleveren.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent! zodra we uw retourzending hebben ontvangen zullen we deze binnen 1-5 werkdagen verwerken en u hiervan op de hoogte stellen. We kijken er naar uit u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl

Product dik in orde, bezorging niet

Dik in orde. Alleen de bezorger zette het pakketje - toch een duur ding - plompverloren boven op de groene brievenbus aan de weg. Het had in de sloot kunnen waaien of gejat kunnen worden, en waar hadden we dan verhaal kunnen halen? Ik vraag me af of Horloge.nl geen afspraken zou moeten maken met de pakketbezorger van haar keuze.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat het product naar uw zin in, minder dat het op deze manier achtergelaten is. Onze excuses voor het ongemak. We zijn erg blij dat u dit met ons deelt zodat wij deze feedback weer mee kunnen nemen naar de vervoerder want dit is uiteraard niet de bedoeling. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Horloge.nl
24 mei 2024
Ik heb 4 sterren gegeven , omdat het mooi was ingepakt. Levertijd is goed. Nadeel is dat het geleverd word door een bedrijf, overigens heel vriendelijke chauffeur, hoe het hun uit komt. En dan moet je ook maar thuis zijn. Handiger is om zelf te plannen, zodat er niet onnodig word gereden, en de koerier weer terug moet komen .
24 mei 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! Op dit moment werken we niet met een zelf plan service, maar wellicht zullen we dit aanbieden in de toekomst Groetjes, Team Horloge.nl

prima webshop

besteling ging goed, maar bezorging wordt niet goed gecommuniceerd . bij voorbeeld in mijn geval waren de extra items niet in voorraad waardoor het 4 dagen later werd bezorgd ipv de volgende dag zoals beloofd. Telefonisch contact gehad en werd toen uitgelegd waarom het niet verzonden was. betrouwbaar website 👍
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dan voor uw review en waardevolle feedback. We zullen ons best doen hierin te verbeteren. We hopen dat het product goed bevalt, mocht u hier verder nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Team Horloge.
25 mei 2024
Snelle levering volgens afspraak, is de originele band die bij het horloge hoort. Makkelijk te vinden door de informatieregels op het horloge. Enige minpuntje bij de band staat niet vermeld dat het montagemateriaal en de pennetjes inbegrepen zijn bij de band zodat ik deze onnodig bijbesteld heb.
28 mei 2024
Dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
22 jun 2024
Mooi uitgebreid assortiment, goede service met 1 jaar extra garantie bovenop de standaard 2 jaar, vele betaalmogelijkheden, ‘s ochtends besteld en ‘s avonds al in huis! Wat beter kan; Prijzen vind ik soms wel wat aan de hoge kant in vergelijking met andere bedrijven (met vergelijkbare service)
1 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling. Groetjes, Team Horloge.nl
19 jun 2024

Goede website, prima levering.

Super fijn om op de website met mijn horlogetype te kunnen zoeken om het juiste bandje te kunnen bestellen. Levering was prima (niet super snel), goede communicatie. Er zat een algemene brief in de envelop van horloge.nl over leveringen van horloges terwijl ik alleen een bandje had besteld.
20 jun 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop, en kijken ernaar uit om u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl