horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.042 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

JB
J. B.
Flevoland
3 feb 2024

Horloge zelfs op tijd gezet

Goede website, duidelijke foto's en omschrijving. Snelle levering. Het bestelde horloge is zelfs op tijd gezet voor verzending. Goede documentatie erbij voor extra garantie (gratis extra jaar).
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop en we hopen u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
13 jun 2024
Victorinox inox bandje blauw. Super snel geleverd en voor een goede prijs. In het echt wel veel donkerder dan op de website. Ik dacht eerst dat het zwart was. Maar past goed en staat mooi.
14 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat de band goed bevalt en mooi staat bij uw horloge, veel plezier ervan! Groetjes, Team Horloge.nl
17 mei 2024
Het horloge is precies als omschreven en volgens verwachting. De levering werd echter 2 keer een dag uitgesteld wat niet prettig is. Zeker als het een verjaardagscadeautje is. Verder ‘top’.
24 mei 2024
Bedankt voor uw beoordeling Onze excuses dat het pakket later aangekomen is dan verwacht. We hopen dat de aankoop wel goed bevalt, mocht u nog vragen hebben laat het ons gerust weten. Groetjes, Team Horloge.nl
19 nov 2023
Duidelijke communicatie. Maar hé, we hebben het hier over een horlogebandje, niet over een neutronenklok of zo. Dus dat dit goed in mijn brievenbus belandt, vind ik niet echt een godswonder
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Groet, Team Horloge.nl
Danish Design gekocht met prima prijs. Snel geleverd. Het kostte mij moeite om de sluitong te openen die bij deze horlogeband past. Vie Google er achter gekomen. Uitleg meesturen een idee?
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling We zijn blij om te horen dat het horloge goed bevalt, ook stellen we uw feedback zeer op prijs en we zullen hiermee aan de slag gaan. Groetjes, Team Horloge.nl
5 mei 2024

Weer goed verpakt

Allereerst vond ik ook dit maal dat het super goed verpakt is. Ze pakken het zorgvuldig in zodat niks kan beschadigen. Dat is de reden dat ik alleen bij Horloge.nl mijn horloges bestel!
6 mei 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent. We hopen dat u lang veel plezier heeft van het horloge. Groetjes, Team Horloge.nl
JU
John U.
Hilversum
Prima winkel met veel keuze en goede prijzen. Ook service is goed als iets niet in orde is. Al diverse horloges gekocht hier en zal dat blijven doen. Levetijd ook zeer snel. Top
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat alles naar wens is, we kijken er naar uit u een volgende keer bij ons terug te zien! Groet, Team Horloge.nl
28 jan 2024

Zeer zorgvuldig

Een goed product, maar vooral ook zeer zorgvuldig verpakt en verzonden, bovendien snel en met extra garantie. Ook de begeleidende informatie over het bedrijf werd op prijs gesteld.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
19 mrt 2024
Prijs/kwaliteit, overzichtelijke site en voldoende keuze. Een klein puntje wat ik graag zou zien is dat het ook mogelijk zou zijn om het naar een pick-up point te laten sturen.
20 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Prima. Koop mijn horloges vaak via deze site. Veel keuze, snelle levering. Alleen een bandje vervangen, staat ook duidelijke uitleg bij de horloge welk bandje erbij past/hoort.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Heel veel plezier weer van uw bestelling. Tot de volgende keer. Groetjes, Team Horloge.nl
Het ontwerp is mooi. Gelukkig nèt iets anders dan de horloge die ik dacht echt kwijt te zijn en die ik (natuurlijk) na dagen zoeken en bestelling van een vervanger, terug vond.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We hopen dat u veel plezier heeft van het nieuwe horloge, en dat u deze kunt afwisselen met het horloge die 'kwijt' was. Groetjes, Team Horloge.nl
3 mei 2024
Goede communicatie en snelle ontvangst van het bestelde horloge met goede after sales service. Horloge netjes op de juiste tijd ingesteld een extra garantie voucher ontvangen.
3 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Veel plezier ervan! Groet, Team Horloge.nl
14 jun 2024

Prima service

De service en duidelijkheid van de website is duidelijk maar ik mis wel wat keuze mogelijkheden om wat makkelijker te filteren. Zoals bijvoorbeeld formaat van het bandje.
18 jun 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback. We zullen ons best doen hierin te verbeteren! Groetjes, Team Horloge.nl
16 jun 2024
Service vanuit horloge.nl was netjes alleen de bezorging was slordig. Wij waren thuis er werd aangebeld het pakketje lag voor de deur en de bezorger was al weggereden
18 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. We zullen de feedback wat betreft de bezorging bespreken met de vervoerder, het is niet de bedoeling dat een pakket op deze manier achtergelaten wordt. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop! mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Team Horloge.nl
12 mei 2024

Snelle levering en denkt mee met de klant

Het horloge had ik besteld voor mijn neefje. Het zou niet tijdig bezorgd worden, maar door meedenken van horloge.nl kwam het alsnog op tijd aan. Grote dank daarvoor.
13 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat het pakket nog op tijd aangekomen is. Groetjes, Team Horloge.nl

Mooi horloge, binnen enkele dagen thuisbezorgd volgens afspraak

Bestelling werd nog sneller dan verwacht thuisbezorgd (was niet nodig geweest, maar wel fijn). Bestelproces snel en makkelijk. Mooi horloge, blij met mijn aankoop.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat prettig om te horen dat het pakket sneller dan verwacht bezorgd is. We zijn blij om te horen dat het horloge goed bevalt. Veel plezier ervan en we kijken er naar uit u een volgende keer bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
Ik had me ingeschreven dat ik een bericht kreeg als artikel weer op voorraad was. Na 3 weken idd een mailtje. Bestelling was er snel. Prijs zoals bij collega's.
Antwoord van horloge.nl
Dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier er van Groetjes, Team Horloge.nl
24 dec 2023

Dik tevreden

Prima levering incl alle garantiekaarten etc. en veilig verpakt. Een dag later dan aanvankelijk afgesproken, maar dat had meer met de kerstdrukte te maken.
Antwoord van horloge.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling We zijn erg blij te horen dat u tevreden bent. Mochten we voor in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen vernemen we het graag! Groet, Team Horloge.nl
27 okt 2023

Horlogeband besteld

Heb een Horlogeband besteld, origineel Maurice Lacroix, die lastig te vinden was. Bij Horloge.nl was het binnen een dag geleverd. Superfijn en lekker vlot.
27 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u de band bij ons heeft kunnen vinden! heel veel plezier ervan. We kijken er naar uit u een volgende keer weer bij ons terug te zien Groet, Team Horloge.nl
9 mei 2024
Snel de bestelling kunnen afronden. Op tijd geleverd. Mooi horloge. Netjes verpakt en garantie met bijbehorende papieren erbij. Ik ben zeer tevreden.
13 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl