horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.257 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.039 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

24 feb 2024

Snelle bezorgservice

Hele goede service! Het horlogebandje wat ik nodig had was dezelfde dag nog in huis.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is, we hopen dat u lang veel plezier van dit nieuwe horloge bandje zult hebben. Groetjes, Team Horloge.nl

Horlogeband

Ik heb horlogeband besteld en ik kreeg het snel. Ik ben tevreden met mijn bestelling!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling Goed om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier er van! Groetjes, Team Horloge.nl
Super snelle levering top product, had ook een vraag en die was ook snel beantwoord
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
3 feb 2024
verkeerd bandje ontvangen, maar snel weer in orde gemaakt. prettige klantenservice
Antwoord van horloge.nl
Fijn om te horen dat alles goed opgelost is :). Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
HV
Hans v.
Havelte
31 dec 2023
Keurige informatie en instructies/begeleiding. Afspraak keurig nagekomen. Chapeau!
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop, en we kijken er naar uit u een volgende keer bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
Gemakkelijk te bestellen, gebruiksvriendelijk website, snelle en tijdige levering
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl

Erg tevreden!!!

Ochtend besteld, hetzelfde dag geleverd. Netjes verpakt. Erg tevreden. Bedankt!!!
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Prettig om te horen dat u tevreden bent, veel plezier ervan! We hopen u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
18 jan 2024
Snelle levering en veel keus. Horlogeband niet ingekort. Had dit wel aangevraagd
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling Excuses dat de band niet ingekort is! U mag het horloge uiteraard gratis naar ons terugsturen dan zullen we dit alsnog corrigeren. Mocht u hier verder vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes Team Horloge.nl
Stond wel vandaag stil Knopje voor bijzetten tijd beetje aangedruktenlooptalweer
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, Mocht u hier nog vragen over hebben, dan helpen we u hier graag verder mee! Groetjes, Team Horloge.nl

redelijk

goed en snel geleverd. minpunt, geen gebruikershandleiding bij geleverde product
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Prettig om te horen dat het horloge in de smaak valt. De handleiding kunt u downloaden op de website, dit is de link ervan: https://www.horloge.nl/jacob-jensen-100-round-zilverkleurig-design-horloge-jj100.htm Mocht u verder nog vragen hebben, horen we het graag! Groet, Team Horloge.nl
19 apr 2024
Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen Mooie prijs-kwaliteit
22 apr 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
Het horloge is heel mooi, goed van prijs en de volgende dag al in huis, super,
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Wat prettig op te horen dat alles naar wens is! Heel veel plezier van uw aankoop, en we kijken er naar uit u bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
Het horloge is zoals ik verwachte dat het zou zijn. Bezorging was uitstekend.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier er van Groet, Team Horloge.nl

Snelle levering gespecialiseerd produkt.

Heel bijzonder dat horlogebandje op voorraad was, en dezelfde dag nog bezorgd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl
10 nov 2023

Prima service en betrouwbare site.

Juiste replacement voor mijn type horloge van Casio. Bezorging dezelfde dag.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te vernemen dat de nieuwe band goed in de smaak valt Veel plezier ervan! Groet, Team Horloge.nl
23 jun 2024
Horloge.nl op zich is prima. DHL waar ze zaken mee doen is verschrikkelijk.
1 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling, mocht u verder nog vragen hebben laat het ons gerust weten! Groetjes, Team Horloge.nl
1 mei 2024
Goed. Mooie aanbiedingen van merk horloges. Goed bereikbaar bij evt. vragen.
1 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u veel plezier van uw aankoop heeft, en we hopen u weer eens bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
28 jan 2024

Snelle levering en goede Service

Snelle levering en in de winkel kreeg ik goede service. Top winkel aanrader.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling Prettig om te horen dat u tevreden bent We kijken ernaar uit u een volgende keer bij ons terug te mogen ontvangen. Groetjes, Team Horloge.nl
27 apr 2024
The exprience i had is good timing and good quality watch that i admire.
29 apr 2024
Thank you very much for your positive review! Greetings, Team Horloge.nl
3 mei 2024
Duidelijke omschrijving op de site Met foto van het bijbehorende horloge
3 mei 2024
Dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u lang veel plezier heeft van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl