horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.257 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.039 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

16 apr 2024
Snelle levering en duidelijke omschrijving bij vervangen van horlogebandje
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier er van. Groetjes, Team Horloge.nl
27 jan 2024
Goed assortiment horlogebandjes en snelle levering. Ik ben zeer tevreden!
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
18 jan 2024
Keurig op tijd bezorgd en keurig op de hoogte gehouden over de bezorg tijd
18 jan 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Dit was perfect. Ik kan geen verbetering wensen. Een correcte bezorging.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl
20 jan 2024
De correcte levering door het proces duidelijk per mail te kunnen volgen.
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl

Snel geleverd en exact zoals foto op website

Snel geleverd en exact datgene wat op de foto stond op hun website stond!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier ervan! Groet, Team Horloge.nl
25 apr 2024
Precies gekregen wat ik had besteld en op maat gemaakt, volgens opgave
26 apr 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
HN
Hans N. N.
Zuid-Scharwoude
30 mrt 2024

perfecte afhandeling

snel geleverd, keurige kado-verpakking. Super is ook de 3 jaar garantie!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl

horloge.nl is een aanrader

makkelijk te bestellen en snelle levering. beter kan niet. zeer tevreden
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u goed van de website gebruik heeft kunnen maken. Veel plezier van uw aankoop! en hopelijk tot de volgende keer. Groet, Team Horloge.nl
Overzicht en filters perfect Communicatie op mail zeer overzichtelijk
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is! veel plezier ervan. Groetjes, Team Horloge.nl
Snelheid van de levering van het horloge en de vrouw weer blij gemaakt.
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Hele goede klantenservice/advies. Snelle levering. Groot assortiment.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dan voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Horloge.nl
15 nov 2023
Artikel nergens anders kunnen vinden. Prima prijs en supersnel geleverd
16 nov 2023
Goedendag, Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u het artikel bij ons heeft gevonden. Veel plezier ervan, en hopelijk tot de volgende keer. Groet, Team Horloge.nl
Alles netjes en goed geregeld, en door vriendelijke mensen gebracht.👍🏼
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is, veel plezier ervan. Groetjes, Team Horloge.nl

Keurig geleverd

Bij andere winkels niet alles op voorraad. Hier wel en keurig op tijd.
13 jan 2024
nette levering, het horloge was gebruiksklaar stond al netjes op tijd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review. Prettig om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier er van! Groetjes, Team Horloge.nl
25 nov 2023
Vriendelijke behandeling en 2 andere horloges ook op juiste tijd gezet
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier ervan! Groet, Team Horloge.nl
30 mei 2024
Goeie site, veel keus, goed product , snelle levering . Een aanrader
31 mei 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
28 jan 2024
verzending en betaling is goed. Ik vond het product wel wat prijzig
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling Groetjes, Team Horloge.nl
30 dec 2023

Zelfs tussen kerst en oud & nieuw

Alles keurig volgens afspraak, zelfs tijdens de drukke kerstdagen.
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles volgens plan gegaan is. Veel plezier van dit prachtige horloge. Groetjes, Team Horloge.nl