horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.257 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.039 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

Snel geleverd en product is zoals ik het ook heb voorgesteld
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat het product naar uw verwachting is. Veel plezier ervan! Groet, Team Horloge.nl
15 nov 2023
Horlogeband wordt op juiste maat geleverd. Snelle levering.
15 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl
4 nov 2023

Certina stalen band

Geweldige service s’morgens besteld eind van de dag in huis.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u lang veel plezier van uw aankoop heeft. Groet, Team Horloge.nl
Producten zijn juist, kwalitatief en snel geleverd.. TOP..!!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop, en we kijken er naar uit u de volgende keer weer te mogen ontvangen. Groet, Team Horloge.nl
30 mei 2024
Snel geleverd,mooi diesel horloge voor een hele mooie prijs
31 mei 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
MB
Michael B.
Zaamslag, die Niederlanden
Gemak om te bestellen, de zeer snelle levering en de prijs.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
Super blij mee, top product, goede prijs en snelle levering
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Hele snelle verzending. Mooie product. Horlogeband op maat.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Prettig om te horen dat u tevreden bent! Veel plezier van uw aankoop, en we kijken ernaar uit u bij ons terug te zien. Groetjes, team Horloge.nl
11 feb 2024

Zeer snelle levering van bestelde horlogebandje.

Horlogebandje besteld, deze was de volgende dag al in huis.
Antwoord van horloge.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat u tevreden bent. Groetjes, Team Horloge.nl

Juiste product, snelle levering

Juiste product, eerder nog dan verwachte levertijd bezorgd.
Antwoord van horloge.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat de zending op tijd aangekomen is. Groet, Team Horloge.nl
11 nov 2023
Traceren bestelling zeer duidelijk, object keurig verpakt.
10 nov 2023
Horloge besteld volgende dag horloge gekregen prima verder.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl
22 nov 2023
Bijzonder snelle verzending tegen een schappelijke prijs.
22 nov 2023
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u veel plezier van uw aankoop heeft, en we kijken ernaar uit u een volgende keer bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
22 nov 2023
Prima bandje. Ook heel blij met tool om het te vervangen!😍
22 nov 2023
Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop! Groet, Team Horloge.nl
6 jan 2024
Makkelijk aflezen, mooie uitvoering ,en de enorme keuze.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dan voor uw positieve beoordeling! Wat prettig om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Horloge.nl
30 dec 2023

Scherpe prijzen!

Goede site, juiste info, scherpe prijs en snel geleverd
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Groetjes, Team Horloge.nl
12 jun 2024
Snel levering en de artikel in goede bescherming doos.
13 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl
22 nov 2023
Super snelle levering binnen het afgesproken tijdslot.
22 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier van uw aankoop! Groet, Team Horloge.nl
Snelle levering (14 uren!), gewenst product ontvangen.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat het pakket op tijd aangekomen is. Heel veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl
Overzichtelijke website, snel besteld en snel geleverd
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u goed gebruik heeft kunnen maken van de website. We hopen dat de bestelling goed bevalt! Groetjes, Team Horloge.nl