horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.257 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.039 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

U hoeft niets te veranderen …alles is…

U hoeft niets te veranderen …alles is goed verlopen… mooie aanschaf
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling We zien u graag bij ons terug Groetjes, Team Horloge.nl
Goede service, snelle verzending en vlotte responstijd bij vragen.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
1 nov 2023

Prima.

Levering conform verwachting, snel, nette prijs, mooi assortiment.
28 okt 2023
Wordt goed thuis afgeleverd, verder is er niets te verbeteren. Top
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Graag tot een volgende keer. Groet, Team Horloge.nl
9 mei 2024
Snelle levering en prima horloge. Precies zoals op de afbeelding.
13 mei 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat u tevreden bent! Groetjes, Team Horloge.nl
Snelle levering en precies het product wat ik ervan had verwacht.
Antwoord van horloge.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat het horloge naar wens is! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
5 jun 2024
De levering de verpakking alles was tot in de puntjes verzorgd .
5 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl

Uitermate tevreden

Goede service en snelle levering van mijn Swiss Military Hanowa.
26 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is! Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl
ND
Nina d.
Uithoorn
31 mei 2024
Mooie kleur en zit lekker op mn pols. Geen allergische reactie
31 mei 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl

Goede spullen, lange levertijd

Goede spullen. Levertijd is met 10 dagen wel serieus (te) lang.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zien dat het bandje niet direct op voorraad geweest is maar nabesteld moest worden bij de leverancier. Excuses als u hier niet van op de hoogte was. We hopen dat het bandje goed bevalt en dat u er lang veel plezier van zult hebben :). Groetjes, Team Horloge.nl
Origineel Longines bandje besteld, en keurig geleverd gekregen.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl
21 jan 2024
Snelle bezorging, duidelijk goed assortiment en redelijke prijs
18 jan 2024
Het item werd dezelfde dag nog afgeleverd. Supersnelle service!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn blij te horen dat het pakket op tijd aangekomen is. Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Horloge.nl
20 mrt 2024
Prima levering, netjes verpakt, goede en vlotte bezorgservice
20 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat u tevreden bent! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
13 jan 2024
Goed assortiment, duidelijke website, uitstekende begeleiding.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review. Prettig om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier er van! Groetjes, Team Horloge.nl

Prima leverancier

Duidelijke foto's, goede prijs en geleverd zoals aangegeven.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling We zijn blij om te horen dat u tevreden bent, We wensen u veel plezier van uw aankoop, en we kijken er naar uit u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
24 dec 2023

Mooi aanbod, supersnelle levering

Mooi en uitgebreid aanbod aan horloges. Supersnelle levering.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw bestelling. Groetjes, Horloge.nl
5 mei 2024
Bestelling werd netjes en op de afgesproken tijd afgeleverd.
6 mei 2024
Dank voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat het pakket op tijd bij u bezorgd is. Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl
20 jan 2024
Service,pakket verzorging snelheid alles was goed en netjes

Antwoord

Alles goed geregeld .ook de tips voor welk bandje bestel ik.
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is, Groet, Team Horloge.nl