Samin ICT & Sound- Logo - Beoordelingen

Samin ICT & Sound

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden421 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Samin ICT & Sound

Ik ben ontzettend tevreden en kan het iedereen aanraden!

Ik heb vorige week een nieuwe gaming-pc besteld die vandaag al gemonteerd en wel is geleverd. Ik had bij het aanvragen van een custom build een budget doorgegeven en kreeg vervolgens vier opties toegestuurd, met en zonder RGB-variatie. Ik ben ontzettend tevreden en kan het iedereen aanraden!
18 aug 2024

Top bedrijf

Goeie service reageren gwn op dm’s enzo en proberen je bestelling zo snel mogelijk te brengen
9 aug 2024
Lovely fella. Great service. PC he built is a beast
21 aug 2024
19 aug 2024
18 aug 2024
16 aug 2024
9 jul 2024
Kundig en zeer vriendelijk. Ik ben van goed advies voorzien en mijn pc was binnen no-time geüpgraded voor een scherpe prijs. Dikke aanrader!
23 jul 2024
Beste Rob, Hartelijk bedankt voor je positieve review. We zien je graag terug in de toekomst voor indien je weer toe bent aan een upgrade voor je mooie PC! Samin ICT & Sound
18 jul 2024

Perfect!! Zeker hier je pc kopen

Ik ben super erg geholpen met al mijn vragen! Ik wist eerst niks van een pc kopen en ben er super erg mee geholpen☺️
23 jul 2024
Beste Chelsey, Onwijs bedankt voor je review. Wij zijn blij om te horen dat de PC en onze dienstverlening zo positief hebt ervaren. Wij wensen je nog veel plezier met je mooie computer! Samin ICT & Sound
15 jul 2024

Goede service !

Kundig personeel houd je netjes op de hoogte van begin tot eind. Zoon tevreden ik tevreden bedankt !
23 jul 2024
Beste Rezal, Enorm bedankt voor de mooie review. Wij zijn erg blij om te horen dat jullie beiden tevreden zijn. Wij wensen jullie nog veel plezier toe met de bestelling! Samin ICT & Sound
6 aug 2024
top klanten service, reageerde snel en over het algemeen een hele fijne ervaring met ze gehad!
27 jul 2024

Goede service

Het contact verliep erg goed. Snelle bezorging. Mijn computer doet het super.
27 jul 2024
Beste Rowdy, Onwijs bedankt voor de mooie review. Wij zijn blij om te horen dat je computer het super doet. Wij wensen je nog veel plezier met je bestelling! Samin ICT & Sound
18 jul 2024
Super mooi bedrijf je wordt er goed geholpen zo door gaan mannen.
23 jul 2024
Beste Dennis, Hartelijk bedankt voor de review. Wij zijn blij om te horen dat je het zo positief hebt ervaren : - ) Veel plezier nog met jullie bestelling! Samin ICT & Sound
16 jul 2024
Goed advies en snelle levering!
23 jul 2024
Beste Arne, Enorm bedankt voor de review. Wij danken jullie nogmaals voor de bestelling en wensen jullie nog veel plezier ermee! Samin ICT & Sound
3 aug 2024
Snelle levering fijne service!
29 jul 2024