Samin ICT & Sound- Logo - Beoordelingen

Samin ICT & Sound

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden421 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Samin ICT & Sound

15 jul 2024

Goede service !

Kundig personeel houd je netjes op de hoogte van begin tot eind. Zoon tevreden ik tevreden bedankt !
23 jul 2024
Beste Rezal, Enorm bedankt voor de mooie review. Wij zijn erg blij om te horen dat jullie beiden tevreden zijn. Wij wensen jullie nog veel plezier toe met de bestelling! Samin ICT & Sound
16 jul 2024
Goed advies en snelle levering!
23 jul 2024
Beste Arne, Enorm bedankt voor de review. Wij danken jullie nogmaals voor de bestelling en wensen jullie nog veel plezier ermee! Samin ICT & Sound
17 jul 2024
10 jul 2024
6 jul 2024
21 jun 2024
19 jun 2024
23 mei 2024
Computer loopt weer als een zonnetje en ook de grafische kaart als cpu zijn weer helemaal koel. Het was een klus die ik zelf niet aandurfde (vervangen thermal pads gpu) maar gelukkig had Samin alle ervaring in huis om dit aan te pakken!
11 jun 2024
Beste Bas, Hartelijk bedankt voor de mooie review. Wij zijn blij om te horen dat je onze diensten positief hebt ervaren. Wij wensen je nog veel plezier toe met je 'ijskoude' GPU! : - ) - Samin ICT & Sound
2 jun 2024

Geweldige service, cable management.

Communicatie was top en snel, daarnaast wordt je ook met al je vragen geholpen en kan je er terecht voor van alles, in mijn geval een cable management klusje die ze top en snel gefixed hebben (before and after in de foto's) en super gezellig ook!
11 jun 2024
Beste Chavier, Bedankt voor de review. Wij wensen je veel plezier nog met je mooie cable-managed custom PC! : - ) - Samin ICT & Sound
1 jun 2024

Uitstekende service

Ben erg goed geholpen door Samin, enorm vriendelijke en goedlachse man met een service die ik nog nooit heb meegemaakt. Ik heb de jaguar gekocht en het bevalt mij enorm. Ga zo door met jullie bedrijf!
11 jun 2024
Beste Jan, Hartelijk bedankt voor de mooie review. Wij wensen je nog veel plezier met je Jaguar! - Samin ICT & Sound

Top bedrijf!

Ontzettend gave computer gekocht voor mijn zoontje. De Terminator V1. Beest van een computer en runt alle games ontzettend snel. Mijn zoon is er erg blij mee.
23 mei 2024
Beste Geert, Bedankt voor de positieve review! Wij wensen je zoontje heel veel gaming plezier toe. Samin ICT & Sound
23 mei 2024
Hele chillen en open mensen. Fantastisch om even mee te praten. Doen hartstikke hun best en zorgen ook dat jij weet wat er aan de hand was.
23 mei 2024
Bedankt voor de complimenten Senna!
10 jun 2024

Snelle jongens

Snelle reactie op vragen, zelfs op zaterdag. Snelle levering, en pc is makkelijk aanpasbaar.
10 jun 2024
Beste Rafael, Enorm bedankt voor je mooie review. Wij wensen je nog veel plezier met je bestelling! -Samin ICT & Sound
23 mei 2024
Hele klantvriendelijke shop, goed contact via mail en discord uitstekende service!!!
11 jun 2024
Beste Laurens, Hartelijk bedankt voor de mooie review. Wij wensen je nog veel plezier met de bestelling en zien je graag terug in onze Discord community! : - ) - Samin ICT & Sound
12 jun 2024
1 jun 2024
Beste Bryan, Bedankt voor de review! - Samin ICT & Sound
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Wat een service! Ongekend. We hadden een pc besteld voor onze zoon en bij aansluiten deden niet alle ventilatoren het. Op zaterdagochtend appte we naar het nummer en we kregen direct een reactie. Was waarschijnlijk iets losgeschoten met vervoer. Ze wilden wel even langskomen. Gewoon een uur rijden!! Achteraf bleek het idd een kabeltje te zijn wat tijdens vervoer was losgeschoten. Ik voelde me opgelaten en zei dat ik dat misschien zelf ook wel had kunnen doen, maar zijn antwoord was dat hij het helemaal niet erg vindt en dat de klant zoiets niet zelf zou moeten hoeven doen. Ik ben serieus onder de indruk van deze service! Geweldig bedrijf welke ik aan iedereen kan aanbevelen!!
10 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb voor mijn ouders hun computer hier besteld, toen ik hem op kwam halen mocht ik mijn eigen computer meenemen voor een schoonmaakbeurt. Ter plaatse had ik wat vragen over mijn pc die langzamer werd. Samin ICT & Sound heeft mij meteen geholpen en ik ben met extra RAM in mijn schoongemaakte pc, en een nieuwe pc voor mijn ouders naar buiten gelopen. Goed contact, snelle en kwalitatieve service. Kortom 10/10