Samin ICT & Sound- Logo - Beoordelingen

Samin ICT & Sound

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden421 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Samin ICT & Sound

Geïmporteerde beoordeling
Top bedrijf! Ik wilde een nieuwe gaming pc, ik had een mailtje gestuurd met mijn budget en mijn eisen en binnen een paar uur al een reactie. Ook heb ik veel vragen gesteld aan Samin en zijn collega’s, altijd word ik goed geholpen. Als je opzoek bent naar een perfecte gaming pc en ook naar geweldige klantenservice twijfel dan niet en bestel er een bij SaminICT.
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zoek je een (game) pc? Kijk dan gewoon niet verder en doe je bestelling bij Samin. Whatsapp support is gewoon klasse. Andy is super geduldig en erg behulpzaam. Je kunt hem echt lastig vallen met alle vragen die je hebt. Alles is bespreekbaar en de rest word gewoon helemaal van a tot z voor je gedaan! Andy, bedankt nogmaals en wellicht tot in de toekomst weer!
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb een Custom PC gekocht hier. De Service is perfect en snel en ze weten wat ze doen met veel Ervaring. Als je zelf minder verstand hebt van PC’s of je weet niet hoe je hem zelf kan bouwen regelt Samin ICT & Sound het nog steeds. Ik raad het zeker aan.
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Amazing establishment there was something wrong with my pc and they had already brought it down to be between two problems in a couple of minutes and the workers were just the nicest people.TL:DR easy in and out and nice workers
10 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super shop, levert goede computers. Super klantenservice. Compleet met een discord waar vragen on demand beantwoord worden! Samin ict en sound zorgt ervoor dat jij de computer krijgt die je nodig hebt en binnen je budget past !
1 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geweldige service! PC was defect door een lastig eerst onbekend probleem; defect CPU en moederboord. De hardware vervolgens zonder problemen vervangen en binnen 2 dagen mijn PC weer helemaal werkend terug! Zeker aan te raden.
Geïmporteerde beoordeling
Hele goede service, kan ook afgesproken worden om de pc zelf te komen ophalen, dan word er ook gelijk even uitgelegd hoe de RGB programma werkt. Als je vragen hebt antwoorden ze gelijk om je te helpen. Top bedrijf!
8 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zulke vriendelijke personen die niet ff moeilijk doen om je te helpen. Met video bellen met het bedrijf was het probleem binnen 5 minuten opgelost. Makkelijk bereikbaar en wat een top service!
Geïmporteerde beoordeling
Mijn zoon is heel tevreden met zijn game PC en hij kreeg nog een aardigheidje voor zijn verjaardag. Goede service en afstemming met Samin. Echt een aanrader voor goede PC’s en goede service.
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb voor mijn broertje hier een computer gehaald en hij is er enorm blij mee. De prijs was erg goed voor wat je ervoor terug kreeg, de service was erg netjes en hij kwam erg snel binnen.
Geïmporteerde beoordeling
Samin is heel klantgericht en heeft z’n best gedaan om voor de verjaardag van onze zoon de pc te leveren. De service is uitstekend en de reactie op vragen heel snel. Echt een aanrader!
Geïmporteerde beoordeling
Goeie service, Computer snel binnen gekregen. Aangesloten en werkte perfect, Had nog een vraag gesteld over de computer, Binnen een half uur al een reactie. Zeker aan te bevelen!
18 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Dit bedrijf weet hoe je met klanten om moet gaan. Goede uitleg, neemt de tijd voor je en geeft een eerlijk advies. Kortom SERVICE met hoofdletters. Dank je wel Samin!
4 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mijn nieuwe pc hier besteld. Top klanten service, snelle reactie.Klein probleempje gehad ,maar zeer snel opgelost en goed te woord gestaan. Zeker een aanrader!
Geïmporteerde beoordeling
Echt een topbedrijf. Supervriendelijk en op speciaal verzoek extra snelle assemblage en als kers op de taart nog een persoonlijke vlog voor m'n zoon gepost!
Geïmporteerde beoordeling
Samin was amazing and had a lot of patience in helping me with everything. For my first build, I couldn't ask for a better person. Highly recommended! <3
21 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heb vandaag een gloednieuw PC opgehaald. Je merkt dat het echt wordt gedaan met passie. De PC ziet er echt SUPER uit! Echt super blij mee! Dankjee!
30 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
ik kon de pc heel erg snel komen halen, waren top gasten daar, beetje uitleg gekregen over wat je kan doen met de pc, echt helemaal top!!
10 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb een pc gekocht bij Samin ICT Sound de pc werk uitstekend was een perfecte service en mooie bedrijf zeker een aanrader!