De Scooter Shop- Logo - Beoordelingen

De Scooter Shop

235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden235 beoordelingen in totaal

7 jun 2024
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met scooterproducten.com! De producten die ik heb besteld, zijn van zeer hoge kwaliteit en voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Wat mij ook erg blij maakt, is de snelle levering. Elke bestelling werd binnen de kortste keren bij mij thuis afgeleverd, wat echt een pluspunt is. Daarnaast is de keuze die ze aanbieden indrukwekkend. Of je nu op zoek bent naar onderdelen, accessoires of onderhoudsproducten, ze hebben het allemaal. Het brede assortiment maakt het gemakkelijk om precies te vinden wat je nodig hebt. Wat echt het verschil maakt, is hun top dienst na verkoop. Bij vragen of problemen word je snel en vriendelijk geholpen. De klantenservice is duidelijk gericht op klanttevredenheid en dat merk je in alles. Kortom, scooterproducten.com biedt niet alleen uitstekende producten, maar ook een geweldige service. Ik raad ze iedereen aan die op zoek is naar betrouwbare scooterproducten en een fijne shopervaring!

31 aug 2024
Bij het product “Grote onderhoudsbeurt Piaggio Zip” staat dat je de “Castrol Power RS Racing 5W40 4takt motorolie” geleverd krijgt. Maar in plaats daarvan heb ik de power rs scooter olie geleverd gekregen. Deze is dus anders als waarmee geadverteerd wordt. Na dit aangegeven te hebben in een review bij het product wordt deze niet getoond op de webshop. Dus wat dit bedrijf kan verbeteren is dat ook de reviews die wat minder zijn worden getoond voor de klanten en dat het bedrijf de producten levert waar ze mee adverteren. (Op de foto is te zien welke olie ik geleverd heb gekregen die dus anders is als op de advertentie). Tip neem een voorbeeld aan k-parts.

Beoordelingen voor De Scooter Shop

Dankjewel!
Mooie review. Dank!
1 aug 2024
Bedankt voor de 5-sterren!
1 aug 2024
Bedankt voor de recensie.
30 jul 2024
31 jul 2024
Bedankt voor het plaatsen van een recensie. Dat waarderen we!
28 jul 2024
29 jul 2024
Bedankt voor je recensie.
27 jul 2024
Dank voor je 5-sterren review.
27 jul 2024
Bedankt voor je recensie.
24 jul 2024
Fijn dat je onze webshop als prettig hebt ervaren!
24 jul 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.
Dank voor de recensie.
Bedankt voor je review.
21 jul 2024
Dankjewel voor je beoordeling.
CV
Chris V.
Geldrop
20 jul 2024
Toffe review!
29 jul 2024
Me scooter valt uit na het vervangen van de choke Wel Is me wiel gestopt met draaien als een gek zoals was aangegeven op de dit.
30 jul 2024
Hoi Cleon, een nieuwe choke zorgt ervoor dat een scooter anders stationair gaat draaien. Dus moet je de stationairschroef opnieuw afstellen. Hij staat nu te laag waardoor de scooter uitvalt en het achterwiel niet meer draait. Niks ernstigs dus en voor dit soort vragen mag je altijd gerust contact met ons opnemen!
WV
Willem V.
Rotterdam
7 aug 2024
zeer slecht passende connector deze klikt in de km teller maar wordt door een of andere manier steeds los getrokken.
7 aug 2024
Dag Willem, jammer om te horen dat je niet tevreden bent met het product. In plaats van een slechte recensie plaatsen, kun je natuurlijk ook even contact met ons opnemen per mail of telefonisch met het probleem en/of de vraag voor een oplossing. Het blijft een imitatie kabel voor weinig geld, maar als ik het zo hoor dan is de kabel te strak waardoor die los schiet als je het stuur draait of zit de witte klem niet goed in het dashboard geklikt waardoor die nog los kan schieten. Je mag altijd een video maken, zodat we die door kunnen sturen naar de leverancier. Groeten, De Scooter Shop
2 aug 2024
5 aug 2024
Bedankt voor je recensie. We horen graag wat we nog kunnen verbeteren!
28 jul 2024
29 jul 2024
Dag Tom, graag hoor ik waarom je niet tevreden bent met je bestelling die je bij ons hebt geplaatst. We hebben namelijk geen klacht van je ontvangen en ik zie dat het jouw bestelling ook binnen 1 dag na het verzenden geleverd is. Als je ontevreden bent dan horen we dat graag en lossen we dat ook op! Dus stuur gerust een mail, Whatsapp-bericht of bel ons op. Dan komen we er vast wel uit! Groeten, Ido van De Scooter Shop
22 jul 2024
Hoi Arun, onze allereerste negatieve review. We hebben ook niks van je vernomen waarom je ontevreden bent. We hebben service hoog in ons vaandel, dus horen graag wat er mis is of waarom je ontevreden bent. Dan lossen we het graag voor je op!
29 jun 2024
Goed geholpen met vragen. Alleen gls krijg je bericht pakket om 11.00 uur de hele dag loop het steeds uit binnen om 19.30 uur hele dag thuis zitten.ramp
29 jun 2024
Het is altijd lastig met bezorgdiensten. Je kunt bij GLS wel zelf de bezorging wijzigen. Wellicht een idee voor de volgende keer? In ieder geval tof om te horen dat je onze service kunt waarderen!