zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.358 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

29 jun 2024
23 jul 2024
Kom laat aan, terwijl er staat binnen 24 uur volgende dag bij uw thuis, ook de vooraad klopt niet. Wacht nu al 4 dagen ? Jammer M.v.g M .levisson.
22 jul 2024
alle extra kosten die ze erbij berekenen , zou dat er niet zijn ik vast alles bij ze bestellen
5 jul 2024
U doet een voorstel, ik ga erop in en wordt vervolgens niet uitgevoerd.
19 jul 2024
Nou mijn pakketje lag gewoon voor de deur voor de rest was het oke
Antwoord van zandri.nl
2 aug 2024
Beste, Helaas haalt PostNL deze streken wel vaker uit. Helaas kunnen wij daar niets aan veranderen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
DV
danny v.
hooglede
17 jul 2024
ik heb nog mijn pakje niet onvangen
Antwoord van zandri.nl
2 aug 2024
Goedemiddag, Uw pakket is geleverd bij een PostNL servicepunt. U heeft het daar niet afgehaald. Het pakket is inmiddels retour naar Zandri onderweg. Als u aan de klantenservice laat weten dat u het nog steeds wilt ontvangen dan zullen we het opnieuw versturen. Het zou fijn zijn als u de beoordeling zou willen aanpassen want wat kunenn wij er aan doen dat u het pakket niet afhaalt? Vriendelijke groeten, Team Zandri
27 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede service! Onverhoopt was een product niet op voorraad. Hier netjes en tijdig een mail over ontvangen met excuses. Producten een paar dagen later netjes bezorgd. Als advies zou ik alleen aangeven de producten voor verzending nog extra te controleren, zoals in mijn geval of de doppen goed op de flessen vast gedraaid zijn. Nu hadden beide flessen een beetje gelekt en bleek dus dat de doppen niet goed vast gedraaid te zijn. Voor de rest prima bedrijf en service!
1 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer duidelijke technische tekeningen waardoor onderdelen makkelijk te vinden zijn. Dit heeft echt een meerwaarde ! Daarnaast grote voorraad en snelle verzending. Verbeterpunt is het feit dat je niets meer kunt toevoegen als het bestelproces eenmaal begonnen afgerond is, waardoor je opnieuw verzendkosten moet betalenwanneer je bijv. iets heel kleins vergeten bent, zoals een pakking of een moertje.
4 jun 2024

Laagste prijs garantie

Oke de carburateur werkt goed , daar is niets op aan te merken. Wel op de laagste prijs garantie die werkt niet na het indienen van een vergelijkbaar onderdeel kreeg ik te horen iets over de kwaliteit de onderdelen waren precies hetzelfde dus LAAGST PRIJS HEB JE NIET BIJ ZANDRO. Scheelde meer dan 10 euro.
Geïmporteerde beoordeling

Ik ben zeer content met het product.uct en…

Ik ben zeer content met het product en de wijze waarop het in mijn bezit is gekomen. Echter wel een kleine tip: De demper van de uitlaat mag er al vast in gemonteerd worden. Ik moest toch wel wat bouten en lastig op zijn plaats te houden ringetjes demonteren, alvorens ik de demper er zelf in kon doen.
28 mei 2024

Alles perfect..

Snap niet zo goed waarom mensen gelijk slechte review geven. Een simpel belletje doet wonderen. Als er iets niet op voorraad is wat kan gebeuren en het staat wel op de site als voorradig. Dan wordt het gelijk opgelost. Al mijn bestellingen zijn gewoon goed verlopen. Prima bedrijf met goede prijzen.
Geïmporteerde beoordeling
Altijd top, en als er iets aan de hand is dan helpen ze je snel niet zoals Cityparts en K-Parts. Sturen verkeerde producten en lichten mensen op. Reageren niet op verzoeken en laten mensen koud. Nog steeds van hen een verkeerde uitlaat hier liggen en V-snaar en een kapot startmotor
Geïmporteerde beoordeling
Altijd top, en als er iets aan de hand is dan helpen ze je snel niet zoals Cityparts en K-Pars. Sturen verkeerde producten en lichten mensen op. Reageren niet op verzoeken en laten mensen koud. Nog steeds van hen een verkeerde uitlaat hier liggen en V-snaar en een kapot startmotor.
26 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede producten, snelle levering. Spijtig dat er op de site producten als voorradig staan maar toch niet leverbaar blijken en het moeilijk lijkt om een vervangprodukt aan te bieden, anders 5 sterren. Wel mooi afgehandeld door klantendienst! Ik kom hier terug.
31 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Keurig op de goede dag bezorgd. De bezorger was ook vriendlijk. Heb de parasolvoet gisteren in beton gestord,maar de parasol zelf kan ik volgende week pas uitpakken als de beton goed hard is,dan zet ik hem er gelijk op plaats.
31 mei 2024

Gewoon goed...

Ik was verbaasd van de snelheid waarmee mijn bestelling verwerkt werd, alsook de verzending naar België. Ik kon herstelling v/d scoot de volgende dag al afronden. Hoedje af voor zowel Zandri als Post NL. Mvgr. Wilfried
26 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Correct bedrijf met keurige hulp en afhandeling.

Het product paste niet maar dat kan gebeuren. De contacten over de bestelling was echt bijzonder keurig. Ik moet zeggen een correct bedrijf met een redelijke prijs. Ik kom terug voor verdere producten.