EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.191 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.716 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

30 mei 2024
Goede producten maar pas op voor de prijzen. Die kunnen hoog zijn. Altijd vergelijken met andere leveranciers. De kwaliteit van de producten die ik gekocht heb is goed.
8 jun 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van de producten die u hebt gekocht. Bij ons bedrijf geloven we in het aanbieden van producten van de hoogste kwaliteit tegen concurrerende prijzen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste waar voor hun geld krijgen. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Goed stevig ontwerp en kwaliteit voor een redelijke prijs. Levering volgens afspraak (dat de Nederlandse douane er zo lang over deed kan de leverancier niets aan doen.
AV
Arie v.
Rotterdam
12 mei 2024
De artikelen zijn goed verpakt, alleen wat betreft het op de hoogte houden het verloop van de bestelling is 0 je krijgt geen enkele update ook niet van de vervoerder.
8 jun 2024
Bedankt voor uw feedback over ons leveringsproces. We zijn blij om te horen dat onze artikelen goed verpakt waren. Bij Eurotops streven we naar de hoogste klanttevredenheid en zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Wij verontschuldigen ons voor het feit dat u tijdens het leveringsproces geen updates hebt ontvangen en hebben uw feedback ter harte genomen om ervoor te zorgen dat wij u in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
HE
H. E.
Aalten
Goede snelle levering Jammer dat men retourzending zelf porto moet betalen. Dit geeft onzekerheid en twijfel of men iets gaat bestellen van kleding of schoeisel.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om onze bezorgdiensten te beoordelen. We zijn blij dat u uw bestelling snel hebt ontvangen. Wij begrijpen uw bezorgdheid over het feit dat u moet betalen voor de retourzending, maar u kunt er gerust op zijn dat wij ernaar streven de best mogelijke klantenservice te bieden en de tevredenheid van onze klanten boven alles stellen.
Snelle levering en goed verzorgd. Wel zou het prettig zijn als we een berichtje zouden krijgen wanneer het pakket geleverd gaat worden, dit wordt nl niet gedaan.
Snelle service maar veel te duur met vele artikelen. Bovendien moet je niet alleen hoge verzendkosten betalen maar ook de kosten als je iets wilt retourneren.
24 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring met ons te delen. Wij streven ernaar om uitstekende service te bieden en het spijt ons om te horen dat onze prijzen te hoog waren naar uw smaak. Wij begrijpen dat het frustrerend kan zijn als u te maken krijgt met extra kosten voor verzending en retourneren, en wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Wij zetten ons in om ervoor te zorgen dat onze klanten op een efficiënte manier kwaliteitsproducten ontvangen. Wij waarderen uw feedback en danken u nogmaals dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen.
Er was een product, die incompleet aangeleverd werd. Hierbij kon het gemakkelijk geruild worden en relatief snel ook nog! Ik ben hier zeer tevreden over.
Antwoord van EUROTOPS NL
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw recente ervaring. We zijn blij om te horen dat u het incomplete product snel en gemakkelijk kon omruilen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsproducten en -diensten te leveren die voldoen aan de behoeften en verwachtingen van onze klanten. Wij waarderen uw positieve feedback en streven ernaar om onze processen voortdurend te verbeteren om ervoor te zorgen dat al onze klanten een prettige ervaring hebben. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en uw steun. Hoogachtend, [Bedrijfsmanager].
MW
M. W.
Best
Snelle en goede levering. V,Ind alleen dat ,als er iets te klein is en je het terug moet sturen .niet fijn dat je dan verzendkosten moet betalen .
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze snelle leveringsservice. We begrijpen uw feedback over het moeten betalen voor retourzending als iets te klein is, en we waarderen het dat u dit onder onze aandacht brengt. Bij ons bedrijf streven we ernaar om altijd een uitstekende klantenservice te bieden en ons best te doen om al onze klanten een prettige winkelervaring te bezorgen. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
CJ
Colbert J.
Nijmegen
29 mei 2024
Kwalitatief goede producten tegen een redelijke prijs. Wat kan beter is de levertijd in het algemeen die soms een week of anderhalve week kan duren.
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten te beoordelen. Wij waarderen uw positieve feedback over de kwaliteit en prijs van onze producten. Wij begrijpen uw teleurstelling over de levertijden en streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden. Ons doel is om ervoor te zorgen dat klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen, en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om dit proces te verbeteren. Hartelijk dank voor uw feedback.
5 mei 2024

UItstekende service

Ik heb diverse bestellingen en gedaan en dat is allemaal uitstekend verlopen. De financiele afhandeling bij ruilen voor een andere maat kan beter.
7 mei 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat uw bestellingen probleemloos zijn verwerkt. Wij nemen feedback van klanten serieus en zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Wij streven ernaar om onze klanten een prettige ervaring te bieden wanneer zij bij ons winkelen, dus wij stellen uw feedback op prijs over hoe de financiële aspecten van ons retourproces verbeterd kunnen worden. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
Het boek in de brievenbus is wel fijn dan kan ik het rustig door kijken is ben super goed te spreken en wel snel geleverd goede kwaliteit ook
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat u het gemak waardeert van het boek dat in uw brievenbus wordt bezorgd. We zijn er trots op dat we onze klanten producten van hoge kwaliteit kunnen leveren en zijn blij om te horen dat we deze belofte zijn nagekomen. Hartelijk dank voor uw positieve feedback!
Zijn optijd met levering van bestelling en alleen jammer dat zommigge producten niet meer leverbaar zijn, en/of duur zijn,verder geen klachten
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze levertijden. Wij verontschuldigen ons voor producten die mogelijk niet meer verkrijgbaar of te duur zijn. Bij ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsproducten te leveren tegen betaalbare prijzen met een uitstekende klantenservice. Wij waarderen uw feedback en hopen dat u in de toekomst bij ons zult blijven winkelen.
14 jun 2024
De spullen zijn goed alles wat ik besteld heb was uitstekend . De levering ging ook snel . Ik zou zeggen bestel maar gerust bij EURO tops .
10 mei 2024
Ik heb op dit moment niet USB stick gebruikt. Ik wacht op goede momenten en ook moet ik voor nieuwe mobiel Smartphone abonneren te wachten.
16 mei 2024
Dank u voor uw beoordeling. Wij waarderen alle feedback van onze klanten. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring hebt wanneer u onze producten en diensten gebruikt. Ons doel is om ervoor te zorgen dat iedereen toegang heeft tot de technologie die ze nodig hebben om verbonden te blijven met wat voor hen het belangrijkst is. We hopen dat u snel de juiste oplossingen voor uw behoeften vindt. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen achter te laten.
EV
E.J. V.
Etten-Leur
Goede service en prima artikelen. Alleen de leveringstijd is wel wat lang in vergelijking met andere bekende webshop. Toch best tevreden!
17 nov 2023
slechte service van GLS pakje niet te volgen bij tracke n Trace!!!! Het duurde een week voor bezorging gebruik liever DHL snellere service
AH
Albert H.
Sittard-Geleen
2 jun 2024

Veel (aparte) producten!

Veel (aparte) keuze. Snel gevonden, besteld en betaald en ook snel -goed verpakt- bezorgd. Zeer goede kwaliteit/prijs verhouding!
8 jun 2024
Hartelijk dank voor deze positieve recensie. We zijn blij om te horen dat u uw artikel snel kon vinden, bestellen en betalen, en dat het in goede staat is aangekomen. Wij streven ernaar om artikelen van uitstekende kwaliteit tegen een goede prijs te leveren. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!
Nou ik heb een probleem met een onderdeel van een duurder product, en stuur jullie mailtjes daarover maar word doodgezwegen, ???????
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Wij stellen uw input op prijs en nemen deze zeer serieus. Bij ons bedrijf zijn we trots op onze uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten. Wij begrijpen dat er soms problemen kunnen zijn met een product, en wij zullen er altijd naar streven om dergelijke problemen zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
10 jun 2024
Foutje van verkeerd leveren wordt Soepel opgelost. Alles wordt snel geleverd Ben zeer tevreden, kan geen verbetering bedenken.
PV
Pieter V.
Den haag
16 apr 2024
Goede producten, maar de levering van kleding b.v. duurt erg lang, maar dat komt waarschijnlijk omdat het uit Duitsland moet komen
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden over hen bent. Wij begrijpen dat de levertijd van kleding lang kan zijn en stellen uw geduld in dit opzicht op prijs. Ons bedrijf streeft ernaar om kwaliteitsproducten van over de hele wereld te leveren, en wij geloven dat dit ons uniek maakt. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en kijken ernaar uit om onze klantervaring in de toekomst nog verder te verbeteren.