EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.191 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.716 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Teruggave beleid niet klantvriendelijk

nekstrb verzendkostennetsokdnexrev keerreekreeg tweeeewt tochhcot ikki moetteom spullenullupd defecteetcefed vannav terugsturenner
JV
Jan V.
Gemert
31 mei 2024
Niet alles gaat perfect bij EURO tops maar mensen maken ook fouten dus een 10 voor de bezorging en en de perfect zittende kleren.
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden was over de bezorgservice en de manier waarop de kleding paste. Bij EURO tops zijn we er trots op dat we onze klanten een geweldige winkelervaring kunnen bieden. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat elke klant tevreden is met zijn aankoop en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
5 jun 2024
Nee want ik srop met eurotops je moet veel te lang wachten vergeleken bij andere firmaas daar heb meest binnen 2 a3 dagen
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. Wij waarderen uw feedback. Bij Eurotops streven we ernaar om klantenservice van hoge kwaliteit te bieden en ervoor te zorgen dat bestellingen zo snel mogelijk worden verwerkt en verzonden. We begrijpen het belang van snelle levertijden en we danken u dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht. Wij waarderen uw inbreng en nemen alle feedback serieus. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten met ons te delen.
25 apr 2024
Ik geeft jullie een beoordeling goed. Verder weet ik niet wat jullie nog meer moeten doen. Ik ben geen handelaar maar gebruiker
26 apr 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons had. Bij ons bedrijf streven we ernaar dat elke klant tevreden is en de best mogelijke service en producten ontvangt. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen het dat u een klant van ons bent. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
Het feit dat het gemakkelijk was om een defect artikel terug te sturen en te ruilen. De vriendelijkheid van de klantenservice
16 apr 2024
Bedankt voor uw recensie en voor uw vriendelijke woorden over onze klantenservice. We zijn blij dat het retour- en omruilproces u goed is bevallen. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenondersteuning en een soepele winkelervaring. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat we dit doel in uw geval hebben bereikt.
Twee overhemden besteld, kreeg 1 overhemd en een doos batterijen. Na 2x bellen was het geregeld en had ik mijn 2e overhemd.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze excuses voor het ongemak en we zijn blij dat we uw probleem na twee telefoontjes konden oplossen. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat onze klanten de bestellingen ontvangen die zij bij ons hebben geplaatst, en wij stellen uw geduld in deze kwestie op prijs. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent en voor uw feedback!
25 apr 2024
Het was mijn eerste ervaring met Eurotops en meteen een hele goede ervaring. Zeer tevreden over bestelproces en levering.
25 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling over Eurotops te delen. We zijn verheugd om te horen dat we uw verwachtingen hebben overtroffen met ons bestelproces en onze leveringservaring. Bij Eurotops streven we er elke dag naar om de beste klantenservice en kwaliteitsproducten te leveren, dus het is geweldig om te weten dat we dit bij u hebben bereikt. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om in de toekomst weer met u samen te werken.

Breed en kwalitatief assortiment.

Altijd een reuze breed assortiment aan artikelen van (voor zover mijn ervaringen) van goede kwaliteit en vlotte levering.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw beoordeling en voor uw loyaliteit als klant. Wij waarderen uw positieve feedback over onze selectie producten en de kwaliteit van de artikelen. Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en het is onze prioriteit om alleen artikelen van de beste kwaliteit aan onze klanten te leveren. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring met ons hebt gehad en danken u voor uw toewijding als klant.
9 mrt 2024
Goede kwaliteit kleding. Verzending via GLS, die zette het voor de deur in de flat neer toen ik niet thuis was. Slordig.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback over de kwaliteit van onze kleding. Bij Eurotops streven we ernaar om u een onberispelijke service te bieden en we verontschuldigen ons voor het feit dat we deze keer niet aan onze normen hebben voldaan. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven.
30 apr 2024

Dure produkten

Ik vind de produkten te duur, wel grappige en leuke hebbedingetjes, je kunt ze goedkoper kopen bij andere onlinewinkels
3 mei 2024
Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten te beoordelen. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen uw mening. Wij begrijpen dat de prijs een belangrijke overweging is bij het online winkelen en streven ernaar om onze klanten concurrerende prijzen te bieden voor de artikelen die wij op voorraad hebben. We zijn er ook trots op dat we unieke, leuke producten aanbieden die u elders niet kunt vinden. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
24 feb 2024
Eerlijk en oprecht geduldig snel met leveren van bestelde goederen . binnen 5 dagen al thuis afgeleverd! Ga zo door.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw positieve feedback over onze snelle levering. We zijn zo blij dat we u de goederen die u bestelde op tijd konden leveren. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten uitzonderlijke service te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Nogmaals bedankt voor uw recensie.
Als ik wat terug stuur (helaas) meld dan dat U het ontvangen hebt. Nu moet ik erg lang het verzendbewijs bewaren.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij stellen het op prijs om van onze klanten te horen en streven ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden. Wij begrijpen dat het onhandig kan zijn om het verzendbewijs lange tijd te moeten bewaren. Wij erkennen dit probleem en werken aan oplossingen om onze diensten voor onze klanten te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven.
10 nov 2023

Netjes afgeleverd

In het weekend besteld, woensdag geleverd, netjes verpakt, en product precies zoals op de website was weergegeven.
AV
André v.
Roosendaal
13 jun 2024

Top voor Eurotopa…

Bestelling van 4 artikelen in één keer met cadeau geleverd met goede informatie over verzending, verzekering e.d.

Mooie kwaliteit producten en goed-koop

Mooie kwaliteit producten en - vooral - tegen een zeer sympathieke prijs, wat in de acties meteen merkbaar wordt.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat u onze kwaliteitsproducten tegen een geweldige prijs waardeert, vooral wanneer ze in de uitverkoop zijn. Hier bij ons bedrijf streven we er altijd naar om producten en diensten van uitstekende kwaliteit te leveren die een blijvende indruk achterlaten bij onze klanten. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
25 apr 2024
Mooie klok. Maar hij geeft niet voldoende licht om ’s’nachts de tijd te kunnen zien en dat had ik wel verwacht.
25 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons product te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de klok en waarderen uw feedback. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om betaalbare kwaliteitsproducten te leveren die voldoen aan de behoeften van de klant. We begrijpen uw teleurstelling over de lichtniveaus, en we verzekeren u dat we de feedback van al onze klanten waarderen en gebruiken om onze toekomstige producten vorm te geven. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent.
RA
Roelof A.
Bellingwolde
26 okt 2023
redelijk snelle levering en achteraf kunnen betalen. Verzendkosten zowel bij bestelling als bij retour zenden.
Ik krijg altijd dat gene dat ik bestel op tijd binnen goed en netjes verzorgd . Tot op heden geen klachten
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat alle bestellingen die u tot nu toe van ons hebt ontvangen op tijd en in goede staat zijn geleverd. Ons doel is om onze klanten voortdurend te voorzien van kwaliteitsproducten, professionele service en een prettige winkelervaring. Wij stellen uw tevredenheid op prijs en zijn er trots op dat wij onze klanten de best mogelijke service kunnen bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen!
1 mei 2024
Altijd ruim voldoende tot goed. Laatste keer miste ik de bevestiging vd bestelling met betaling in de mail.
3 mei 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over onze diensten. Wij streven ernaar de best mogelijke klantervaring te bieden en ervoor te zorgen dat alle bestellingen met betaling zijn bevestigd. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten met ons te delen.
Een betere comunicatie over bezorg tijden ,het leveren duurde langer dan verwacht maar het product is goed