EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.572 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

19 apr 2024
Heb bestelling niet ontvangen, dus geen goede beoordeling. Deze mail is prematuur.
23 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Wij stellen uw feedback op prijs en betreuren het te horen dat u uw bestelling niet hebt ontvangen. Bij Eurotops zijn we trots op het leveren van uitzonderlijke klantenservice met producten van hoge kwaliteit, en het lijkt erop dat we in dit geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Het spijt ons voor het ongemak en we hopen het in de toekomst goed te maken.
produkt nog niet binnen.mail gestuurd is niet op gereageerd. wachten het maar af.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons dat u uw product nog niet hebt ontvangen en dat ons antwoord op uw e-mail niet bevredigend was. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om een positieve klantervaring te leveren, wat ook inhoudt dat we snel op e-mails reageren. We doen ons best om het beter te doen en hopen dat we het goed kunnen maken met toekomstige interacties.
30 dec 2023
de levering duurt te lang, 20 december besteld en nog steeds n iets ontvangen
17 apr 2024
Ikheb nog steeds niet ontvagen wat ik 3weken besteld.heb dat is waarde loos
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij waarderen uw feedback en betreuren het dat het 2 weken heeft geduurd voordat u uw bestelling heeft ontvangen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat bestellingen zo snel mogelijk worden uitgevoerd. We verontschuldigen ons voor het ongemak en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en feedback.
WF
Willem Jan F.
Westerland
9 sep 2023
heel vervelende ervaring met uitstaande rekening. En terugzenden is te duur
13 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons dat er klachten zijn geweest bij de laatste levering. De verzendkosten voor het retourneren moeten in eerste instantie door de klant worden betaald. Hoe dan ook ontvangen U ontvangt uw geld terug zodra wij de ontvangstbevestiging van de retourverzendkosten hebben ontvangen. Zodra wij de ontvangst van de retourverzendkosten van u hebben ontvangen, wij zullen u dit terugbetalen. Uiteraard beantwoorden wij graag al uw vragen beschikbaar. Met vriendelijke groet, uw Eurotops-klantenservice

afgeleverd.

Het pakket van bestelling 2665176 is zaterdag 7 oktober niet afgeleverd.
5 okt 2023
Ik bestelde een vrachtwagen puzzel , maar kreeg een pick-up auto puzzel.
Ik heb een vraag hoeveel tijd moet ik wachten op mijn bestelling
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen onze klanten en stellen uw feedback op prijs. Wij begrijpen dat wachten op een bestelling frustrerend kan zijn, en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden en bestellingen waar mogelijk op tijd te leveren. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw recensie.
Heb nog steeds niks ontvangen dus kan dan moeilijk tevreden zijn.
WB
wim b.
diemen
eerde de besteling brengen ze kijken eens de email,s naar
16 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten een soepele en efficiënte winkelervaring te bieden, inclusief tijdige levering en attente klantenservice. We waarderen je input en zijn voortdurend op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. We zullen de vertraging bekijken en u op de hoogte stellen. Nogmaals bedankt dat u de tijd neemt om ons te laten weten wat u van onze diensten vindt.
17 apr 2024
Nog steeds niets ontvangen. Track and trace doet niets.
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We waarderen uw eerlijke feedback en begrijpen uw frustratie over de vertraging in de levering. We streven ernaar onze klanten de best mogelijke service te bieden en betreuren het ten zeerste dat we daar in dit geval niet in zijn geslaagd. Zoals altijd is klanttevredenheid onze topprioriteit en we zullen ons best blijven doen om hieraan te voldoen. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.
WB
wim b.
diemen
30 apr 2024
waardeloos bedrijf ze kijken niet de email.s naar
3 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen de mening van onze klanten zeer serieus hier bij ons bedrijf en we waarderen de tijd die u hebt genomen om uw gedachten met ons te delen. Wij streven ernaar de best mogelijke klantenservice te bieden en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk hebt ondervonden. Ons team doet er altijd alles aan om ervoor te zorgen dat al onze communicatie tijdig wordt beantwoord. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback, we zullen er zeker rekening mee houden bij het verbeteren van onze diensten.
8 okt 2023
ik heb de bestelling nog niet ontvangen????
26 nov 2023
Nog steeds mn bestelling niet ontvangen
RD
Remi D.
Roeselare
8 okt 2023
Één week besteld en nog niets ontvangen
Ik heb al een mail gestuurd met foto's
7 apr 2024
bestelling nog steeds niet geleverd
16 apr 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven. Bij Eurotops streven we ernaar om een volledige klantervaring te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen op tijd ontvangen. Wij waarderen uw geduld en begrip tijdens dit proces en werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alle bestellingen zo snel mogelijk worden geleverd. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten.
PS
P S.
Beverwijk
2 nov 2023

Feedback

Meer/betere feedback na bestelling
24 mrt 2024
Voor worteldoder te veel betaald.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. Wij waarderen uw mening en feedback over ons product. Hoewel we begrijpen dat u vindt dat u te veel hebt betaald voor de wortelverdelger, streven wij ernaar om onze klanten producten en service van de hoogste kwaliteit te bieden tegen een eerlijke prijs. Wij waarderen uw feedback en hopen dat het ons zal helpen om de best mogelijke ervaring voor al onze klanten te blijven bieden. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten met ons te delen.
Heb nog steeds niets ontvangen.