Lief.nl- Logo - Beoordelingen

Lief.nl

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden205 beoordelingen in totaal

13 aug 2024
Nu twee keer bij jullie iets besteld en heel erg tevreden over het resultaat. De tweede keer bestelde ik een rugzakje. Helaas kreeg ik een paar dagen later een mail dat de kleur niet meer beschikbaar was. Ik heb meteen een ander ontwerp gemaakt en dat met jullie gedeeld. Hij werd direct besteld en een paar dagen later was hij binnen. En weer zó mooi! De communicatie en service is echt top, de kwaliteit van de producten net zo goed! Dit is zeker niet de laatste keer dat ik wat bestel bij jullie. Ga zo door!
VL
Vera L.
Almere

Na bestelling geconstateerd dat de naam niet klopt op de blokken. Hoe dat kan, het zij zo. Maar als je dan meteen een mail stuurt en een contactformulier en de volgende dagen belt maar geen contact krijgt, om dit te melden, snappen wij niet dat de klantenservice NIET eerst de mail etc leest en reageert maar meteen de blokken maakt en verstuurd. Waar is dan de klantenservice voor?? het goede nieuws was dat jullie een mooi aanbod deden met korting voor nieuwe blokken maar dat durfde we niet meer nadat bij tweede poging de letter N weer wegviel. Bestelling niet meer gedaan. We hebben de naam zelf op de blokken aangepast en cadeau gegeven. Nog een tip, de blokken mogen wel beter, met minder ruimte tussen de blokken in de verpakking nu hadden ze door het vervoer zo tegen elkaar gebutst dat er stukjes af waren. Was zo teleurgesteld dat ik niks meer gemeld en gefotografeerd heb.Jammer voor ons geen bestelling meer. Groetjes

Beoordelingen voor Lief.nl

1 jul 2024
29 jun 2024
28 jun 2024
20 jul 2024
Bestelling geplaatst. Eerst wordt er gemeld dat het vertraging heeft maar nog wel optijd in huis is en vervolgens krijg ik een bericht dat het niet leverbaar is en of ik een ander product wil. Teleurstellend voor mijn zoontje. Daardoor geen cadeautje voor zijn verjaardag.
13 jul 2024

Verkeerde afdruk op eetbordje kind, onbereikbaar voor klacht

Verkeerde afdruk op eetbordje kind, dus geen kado om te versturen. Bovendien onbereikbaar per mail en telefoon. Waardeloos!
17 jul 2024
16 jul 2024
10 jul 2024
6 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel mooi product maar de kwaliteit was teleurstellend. Bij 1 van mijn 2 zonneweerschermen voor in de auto was de naar los. En zo dus niet meer mooi gespannen
Geïmporteerde beoordeling
goede ervaring snelle service en goede communicatie
Antwoord van Lief.nl
3 jun 2024
Beste Els,Bedankt voor je positieve recensie! Fijn te horen dat de service snel is en dat we goed communiceren. We staat graag nogmaals voor je klaar!Met vriendelijke groet,Sofieke Lief
Geïmporteerde beoordeling
Snelle, vriendelijke reactie van klantenservice!
Tijdige levering/goed product