Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

675 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.697 beoordelingen in totaal

Dinsdagmiddag een heel mooi polshorloge met grote kast uitgezocht gevonden en besteld. Dit ging allemaal zeer duidelijk en gemakkelijk, ik kon kiezen uit verschillende betaalopties. Na alles bevestigd te hebben kreeg ik al snel een emailtje dat de bestelling goed was overgekomen. In dit emailtje stond ook dat ik een email zou krijgen als het horloge verzonden zou worden. De volgende dag kreeg ik al een emailtje met track en trace en donderdag werdt het bezorgt. Het horloge voldoet aan al mijn verwachtingen en is van goede kwaliteit. Ik kan deze zaak echt aan bevelen als u een horloge zoekt. Ik zeg 5 sterren.

Service is waardeloos. Horloge binnen no-time stuk. Opgestuurd. Hoor je 2 maanden niks. Je moet er zelf achteraan bellen (slecht te bereiken of slecht Engelssprekende aan de lijn die je niet begrijpt en je dus ook niet helpt). Krijg je te horen dat horloge niet gemaakt kan worden en ook niet geretourneerd. Stuk hebben jullie er niks aan. Ik nog de emotionele waarde en herinneringen. Krijg je krediet aangeboden. Bestel je nieuw horloge met krediet. Horloge is 'Madurodam' formaat. Horloge retour. Krediet kwijt. Aanbod smartwatches waardeloos. Zelf moeten bellen (half uur in de wacht, wordt je gewoon weggedrukt) om krediet opnieuw te laten activeren. In de tussentijd smartwatch besteld, zonder gebruik te kunnen maken van krediet, zat namelijk al bijna half jaar zonder horloge. Kunnen ze niet oplossend meedenken, dus zit met horloge en krediet, waarmee ik dus verplicht wordt nóg meer kosten te maken. Om van deze shit winkel af te zijn en mijn energie te sparen, bestelling gedaan met krediet en om het enigszins goed te maken een kerst goodiebag t.w.v. 130,- erbij. Krijg je je bestelling met werkelijk waar een leeg doosje. Was de lucht erin 130,- waard?! Het heeft mij heel veel stress en negatieve energie opgeleverd en bovenal vind ik het heel erg spijtig mijn 1e aankoop, waar herinneringen aan zitten, kwijt te zijn.

Beoordelingen voor Brandfield

11 nov 2023

Goede webshop

Ruim assortiment, goede prijzen, snelle levering.
14 nov 2023
Het is geweldig om te lezen dat je tevreden bent met de verscheidenheid van het assortiment, de gunstige prijzen en de snelle levering. Het lijkt erop dat je winkelervaring positief is geweest, wat altijd ons doel is. We waarderen je feedback en hopen dat je in de toekomst weer net zo'n plezierige ervaring zult hebben. Dankjewel voor het delen van je mening! ^HJ
EN
Ed N.
Kerkrade
25 okt 2023
Goede afhandeling van de koop,en snelle levering.
27 okt 2023
Dank je wel voor je positieve feedback! We doen ons best om elke bestelling zo soepel en snel mogelijk te verwerken. Fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot een volgende keer! ^HJ
Goede producten, mooie prijzen, snelle levering.
Super duidelijk .netjes verpakt , en snel binnen
LZ
Lidy Z.
Ter Aar
Prima site. Snelle verzending. Pracht ingepakt.
Makkelijk te bestellen en snelle,nette levering
Antwoord van Brandfield
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te lezen dat het bestellen makkelijk was en dat je de snelle en nette levering hebt ervaren. We streven ernaar om onze klanten een soepele en efficiënte winkelervaring te bieden. Als je in de toekomst meer producten wilt bestellen, staan we klaar om je weer van dienst te zijn. Bedankt voor je ondersteuning! ^HJ
Snelle levering netjes verpakt product voldoet.
Snelle levering mooi product, goed aangekomen.
23 mrt 2024

Bestelling werd de volgende dag al afgeleverd !
10 feb 2024
Horloge voldoet zeer goed aan mijn verwachting.
Snel en netjes afgeleverd. Mooie kwaliteit tas.
De vlotte en correcte afhandeling en bezorging.
Alles ging super fijn, bezorging ging snel, top
26 dec 2023
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat alles soepel is verlopen en dat de bezorging snel was. Klanttevredenheid is een prioriteit voor ons en we streven er altijd naar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Als je in de toekomst nog meer producten wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
AE
A E.
Dieren
29 okt 2023

Erg mooi

Precies zoals het op de website wordt verkocht.
29 okt 2023
Hartelijk dank voor je positieve woorden! We vinden het belangrijk dat wat je ziet ook is wat je krijgt. Veel plezier met je aankoop! ^HJ
Snelle levering krijg alleen de rekening niet
Snelle levering en goed op de hoogte gehouden
10 feb 2024
Snelle levering, mooi verpakt, prachtige ring!
3 feb 2024
Precies zo geleverd als wat ik heb aangegeven
13 jan 2024
Goed en netjes geleverd en zeker mooi verpakt
Zonnebril besteld andere dag gekregen perfect
4 nov 2023
Geweldig om te lezen dat je zonnebril zo snel is geleverd! Geniet van je nieuwe aanwinst en we hopen dat deze perfect zal zijn voor de zonnige dagen die komen gaan. Bedankt voor je vertrouwen in onze service en voor het kiezen van onze webshop. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan helpen we je graag weer. Zonnige groeten en tot de volgende keer! ^HJ