Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.697 beoordelingen in totaal

22 okt 2023
Meestal echt heel blij met mijn bestellingen, maar deze keer had ik een best grote bestelling geplaatst en na lang wachten kreeg ik maar geen track en tracé code. Contact opgenomen met de klantenservice en vertelde ze me dat er een tas was die Eigenlijk niet meer te bestellen viel. Dat viel natuurlijk enorm hard tegen want dit was op de wenste niet vermeld. Moet wel zeggen dat ze me snel verder geholpen hebben en dan zo snel mogelijk mijn bestelling hebben verzonden. Nu wachten tot het aankomt maar zoals altijd zullen de producten wel enorm goed zijn van kwaliteit en dergelijke.

Service is waardeloos. Horloge binnen no-time stuk. Opgestuurd. Hoor je 2 maanden niks. Je moet er zelf achteraan bellen (slecht te bereiken of slecht Engelssprekende aan de lijn die je niet begrijpt en je dus ook niet helpt). Krijg je te horen dat horloge niet gemaakt kan worden en ook niet geretourneerd. Stuk hebben jullie er niks aan. Ik nog de emotionele waarde en herinneringen. Krijg je krediet aangeboden. Bestel je nieuw horloge met krediet. Horloge is 'Madurodam' formaat. Horloge retour. Krediet kwijt. Aanbod smartwatches waardeloos. Zelf moeten bellen (half uur in de wacht, wordt je gewoon weggedrukt) om krediet opnieuw te laten activeren. In de tussentijd smartwatch besteld, zonder gebruik te kunnen maken van krediet, zat namelijk al bijna half jaar zonder horloge. Kunnen ze niet oplossend meedenken, dus zit met horloge en krediet, waarmee ik dus verplicht wordt nóg meer kosten te maken. Om van deze shit winkel af te zijn en mijn energie te sparen, bestelling gedaan met krediet en om het enigszins goed te maken een kerst goodiebag t.w.v. 130,- erbij. Krijg je je bestelling met werkelijk waar een leeg doosje. Was de lucht erin 130,- waard?! Het heeft mij heel veel stress en negatieve energie opgeleverd en bovenal vind ik het heel erg spijtig mijn 1e aankoop, waar herinneringen aan zitten, kwijt te zijn.

Beoordelingen voor Brandfield

20 jan 2024

Annulering continu

Bestelling wordt iedere keer geannuleerd terwijl op de site steeds staat dat het op voorraad is
Bestelling geannuleerd door hun zonder mij op de hoogte te brengen. Dus nee geen goede review.
15 nov 2023
slordig ingepakt voor dure sierraden. geen papieren erbij. denk niet dat ik nog ga bestellen
17 nov 2023
Het spijt ons te lezen dat de verpakking niet aan je verwachtingen voldeed en dat er geen documentatie bij je sieraden zat. Dit is zeker niet de standaard die we nastreven. We zouden het op prijs stellen als je foto's van de verpakking kunt sturen naar klantenservice@brandfield.nl, zodat we kunnen begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Onze excuses voor het ongemak en we hopen de kans te krijgen om dit recht te zetten. ^HJ
Ik heb de bestelling zondag 3 december gemaakt en ik heb totnutoe nog niets gehoord
Antwoord van Brandfield
Het spijt ons zeer te horen dat je problemen ervaart met jouw bestelling. Onze oprechte excuses voor de vertraging en eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt. Volgens onze gegevens zou het pakket op 7 december zijn geleverd. Als dit niet het geval is en je de bestelling nog steeds niet hebt ontvangen, raden we je aan om onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice. Ze zullen je graag verder assisteren en eventuele problemen oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je geduld en begrip. ^HJ
8 nov 2023
Product is kapot. Vocht onder de wijzerplaat en s nachts liep hij niet door
9 nov 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. Via die weg heb ik je zojuist een email gestuurd. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Tot snel. ^HJ
Nog steeds mijn geld niet ontvangen na een retour zending van mijn horloge.
10 feb 2024
Verkopen een horloge dat niet op voorraad is, maar reageren niet op mail
AR
Ar R.
Meerkerk

Het zou de andere dag geleverd worden

Het zou de andere dag geleverd woeden . Maar werd pas de dag daarop
Product was prima Echter in de goodiebag zaten kapotte oorbellen in
Erg armoedige verpakking. Plastic zakje met made in Thailand er op.
26 dec 2023
Bedankt voor het delen van je feedback met betrekking tot de verpakking. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de verpakking van je bestelling. Als je nog andere opmerkingen of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je eerlijke feedback en streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Bedankt voor je begrip. ^HJ
2x verkeerde producten geleverd, klantenservice niks helpend..
Wacht nog op mijn pakket geen info wanneer het geleverd word
Antwoord van Brandfield
Onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van je pakket. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen en we betreuren het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hebben een case aangemaakt waarin we hebben verzocht om je pakket zo spoedig mogelijk te verzenden. Ons team zal er alles aan doen om de situatie snel op te lossen en ervoor te zorgen dat je pakket zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Nogmaals onze excuses voor deze onvoorziene vertraging. We waarderen je geduld en begrip terwijl we aan een oplossing werken. Als je verdere vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren. ^HJ
ZD
Zoë D.
Hippolytushoef
23 nov 2023
Slechte klantenservice Pakket niet compleet
24 nov 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. We hebben met genoegen vernomen dat je bestelling voor de stijlvolle items waarvoor je hebt betaald, succesvol is afgeleverd. Als extra service verpakken we onze bestellingen met verschillende kartonnen tasjes van Brandfield, zonder extra kosten voor de klant. Jouw item is in een doos aangekomen zonder een klein kartonnen tasje. Indien het specifieke Brandfield kartonnen tasje op voorraad is, zullen we deze zeker naar je opsturen. ^HJ
9 nov 2023
Voorraad aangeven, terwijl het er niet is!
14 nov 2023
Onze excuses voor de verwarring en het ongemak veroorzaakt door de onjuiste voorraadinformatie. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om iets te bestellen met de verwachting dat het beschikbaar is, om vervolgens te ontdekken dat dit niet het geval is. We nemen deze kwestie zeer serieus en zullen ons voorraadsysteem nauwkeurig onderzoeken om dergelijke fouten in de toekomst te voorkomen. Dank voor uw begrip en geduld in deze situatie. ^HJ
beste ik mocht het pakket niet ontvangen
Niks ontvangen, geen reactie op e mails.
Komen bij problemen je niet tegemoet!
HK
Henk K.
Molenschot
Na 14 dagen nog niks ontvangen.
Antwoord van Brandfield
Bedankt voor het achterlaten van jouw beoordeling. Volgens onze gegevens ligt jouw pakket al enkele dagen te wachten om opgehaald te worden bij een PostNL locatie. Zojuist heb ik een case aangemaakt bij jouw ordernummer en je een email gestuurd. Indien je niks hebt ontvangen, wil ik je vriendelijke verzoeken contact met ons op te nemen, want het is mogelijk dat jij je emailadres verkeerd hebt genoteerd bij bestellen. Alvast bedankt voor de moeite. ^HJ
Nederlands praten
26 dec 2023
Dank voor je reactie. We hebben verschillende collega's met diverse taalvaardigheden, en je kunt altijd verzoeken om met een medewerker te spreken die Nederlands beheerst. Onze excuses voor het ongemak dat dit voor jou heeft veroorzaakt. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je een fijne kerstperiode toe. ^HJ
29 apr 2024