Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.748 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.748 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

Nou...uhhhh...het toiletpapier wat we…

Nou...uhhhh...het toiletpapier wat we hadden besteld...dat is niet conform de verwachting. 1 vel ....dus met een beetje ongeluk zit je in je poept. Dus voortaan gewoon naar de winkel.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Marja, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de Toiletpapier. Wij hebben hier niet eerder nog klachten over gehad. Excuses voor het ongemak! Dit Toiletpapier is 3-laags, wellicht dat een ander merk Toiletpapier wel voldoet aan uw verwachting. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl

Nederland/Begië

ik kan niet alle produkten bestellen in nederland. Jammer! bij het ingeven van de postcode loopt het spaak. Wat ik heb gekocht blijkt nadien toch duurder na wat onderzoek. Ook jammer
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Luts, Bedankt voor uw beoordeling.  Wat vervelend om te horen dat u problemen hebt ondervonden bij het bestellen van producten en dat de prijs niet naar wens was. Het kan inderdaad zo zijn dat je vanuit België sommige producten niet kan bestellen in Nederland, omdat deze producten niet verkocht mogen worden in België.   Wat betreft de prijs van onze producten, we proberen altijd competitieve prijzen aan te bieden. Echter, prijzen kunnen variëren tussen verschillende retailers. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl

1+1 ragers is NIET waar!!!

Ik heb al meerdere keren ragers bij jullie besteld, en ik zou 1+1 krijgen. Bij de eerste bestelling wilde ik het nog door de vingers zien. Maar nu maken jullie er gewoon werk van.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat de actie niet duidelijk is overgekomen. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin de uitleg hoe de actie werkt. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
20 aug 2024
De bestelling is door iemand (niet op ons adres) geweigerd en dus teruggestuurd. Mail gestuurd naar de klantenservice maar tot op heden niets gehoord. Hopelijk gebeurd dat snel.
21 aug 2024
Beste Lisan, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat je pakket retour is gestuurd, onze excuses hiervoor. Ik heb zojuist een nieuwe order klaargezet voor verzending. Zodra je pakket ons magazijn verlaat ontvang je hiervan de track en trace. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Fijne dag gewenst.
MA
Margot A.
Amsterdam
Helaas moest ik lang wachten op mijn pakketjes.Het pakket was teruggestuurd naar Plein door de post vanwege lekkage. Na 2 maal bellen naar Plein krijg ik morgen mijn pakketjes
16 apr 2024
Goedemorgen Margo,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Fijn dat je pakketten nu onderweg zijn, en nogmaals excuses voor het ongemak.  Ik wens je nog een prettige dag toe!
24 apr 2024
prima en snelle levering alleen van 1 product was de verpakking in het pakket opengegaan en de doos eromheen was dus blijkbaar niet stevig genoeg. Dit had men kunnen weten
25 apr 2024
Beste Jos, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het pakket in deze staat bij je is aangekomen. Onze excuses hiervoor. Om welk product ging het en is deze nog wel te gebruiken of is er veel van de inhoud verloren gegaan? In afwachting van je reactie.
JS
Johan S.
Breukelen
3 mei 2024
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen zo kan ik ook rijk worden 1+1gratis en dat 2 maal, blikken Nivea Men. Érg slecht. ….als het zó moet …., dan nooit weer….!
6 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat er is gekozen voor de leverdatum 06-05. De track en trace geeft aan dat je pakket vanavond bezorgd gaat worden https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SSHOP212870039-NL-3621KB?language=nl  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
24 mrt 2024
The shampoo bottle was open!! And some of it spilled in the delivery’s box. They sent me an unsealed product from Aveda. I know Abeda products are sealed when unused.
Antwoord van Plein.nl
Good morning, Thank you for your review. How annoying to hear that the order arrived at your home. Can you please indicate approximately how much of the bottle was lost? Awaiting your response.
20 mei 2024

The Pink Stuff The Miracle Schuurmiddel

Het product dat ik besteld had bleek niet voorradig en wordt gewoon van mijn bestelling afgegooid. Er wordt niet gezegd wanneer het terug voorradig is of wat dan ook!
23 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen, dit is inderdaad niet de bedoeling. Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen hierbij een kortingscode voor gratis verzending: 1019687C2EC5F894B07 , te gebruiken bij een volgende bestelling. Fijne dag gewenst.
19 mei 2024

Nu krijg ik weer een mail dat ik vragen…jammer genoeg is er niks om te fotograferen omdat het pakje niet is aangekomen.....precies een week geleden besteld en betaald en nog geen bericht gehad wanneer ik het kan verwachten...

Nu krijg ik weer een mail dat ik vragen moet invullen. Maar wat ik ook doe, ik krijg ze maar niet ingevuld. Slechte zaak plein.nl Groet Henny Hogemans-Ziggers.
19 mei 2024
Goedemorgen, Wat vervelend dat het niet lukt. Je kunt het bestand online invullen of het bestand uitprinten en invullen. Zodra wij het ingevulde formulier retour hebben ontvangen zullen wij het direct voor je oplossen. We horen graag of je het nagezonden wilt hebben of liever de kosten gecrediteerd. In afwachting van je reactie.
7 mei 2024
Vraag gesteld over producten die zijn geleverd, duurt best lang voor antwoord en oplossing. Ook was de doos waarin de producten zijn verstuurd, erg beschadigd.
8 mei 2024
Goedemorgen mevrouw Veenstra,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat de reactie vanuit ons lang duurde, excuses hiervoor. Wij zijn op het moment erg druk en proberen iedereen z.s.m. van dienst te zijn.  Ik zie dat mijn collega ondertussen je vraag/probleem heeft opgepakt en is hier mee bezig. Voor het ongemak van het langere wachten wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 5% voor een volgende bestelling.  10555525F5929 Ik wens je nog een prettige dag toe!
27 apr 2024
Reeds tweemaal bericht gestuurd geen toiletpapier ontvangen . Dan sturen ze dat het komt en tot nu toe niets ontvangen. Heb reeds 30 euro betaald daar voor
29 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je pakket nog niet is aangekomen. Op de achtergrond hebben wij een onderzoek opgestart om te achterhalen waar je pakket zich bevind. Om jou niet langer onnodig te laten wachten hebben wij het direct voor je opgelost en heb ik een nieuwe zending met 3x Page Toiletpapier Compleet Schoon 2-laags (24 stuks) voor je aangemaakt.  Zodra deze het magazijn verlaat zal je hiervan een mail ontvangen. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst.

doet niet wat bik er van verwacht

het scheerapparaat doet niet wat gemeld wordt ik wil hem retourneren hoe doe ik dat, krijg ik een retour formulier die ik kan uit printen. groet Marian Balk
Antwoord van Plein.nl
Beste Marian, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb u zojuist een garantie mail van Braun verstuurd maar dit is niet juist. Excuses hiervoor, deze mail mag u als niet ontvangen beschouwen. Dit valt namelijk nog binnen de 30 dagen. Kunt u vertellen wat er niet goed is aan het apparaat? In afwachting van u reactie.

"morgen geleverd" ??!!

als er op de site staat : "voorradig, morgen geleverd " dan ga je daar vanuit. niet dat t 6 dagen later wordt geleverd! en nee , ligt niet aan dhl dit x.
Antwoord van Plein.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je bestelling later is geleverd dan verwacht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij trachten er altijd naar om de volgende dag te leveren. Echter is dat niet altijd mogelijk. Ik heb het voor je nagekeken en het lijkt erop dat de producten besteld moesten worden bij de leverancier en daarom vertraging hebben opgelopen. Ik zie wel dat het pakket is afgeleverd op 4 april door DHL en deze leverdatum is ook aangegeven in het systeem. Excuses dat hierover bij jou verwarring is ontstaan. Omdat we het wel vervelend vinden dat je deze ervaring hebt gehad met ons wil ik je graag een kortingscode van 5% korting aanbieden, te gebruiken bij een volgende bestelling: 1055552D9A424 Fijne avond gewenst!
ND
Nel d.
Almere
12 mei 2024
Er werd beloofd dat het pakket zaterdag bezorgd werd maar mooi niet ik heb niks ontvangen. Dit is de eerste keer dat het niet op tijd is. Jammer hoor.
13 mei 2024
Goedemiddag Nel,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft opgelopen. Onze excuses hiervoor. Je pakket was bij ons op tijd verzonden maar helaas vertraagd bij onze bezorgdienst. Ik zie dat je pakket ondertussen geleverd is. Ik ga er dan ook vanuit dat alles in orde is.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
RV
Rob v.
Schiedam
De zending compleet maken , heb alleen de scheermesjes gekregen niet de tanden raggers die ik erbij had besteld om verzend kosten te vermijden, helaas.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag,  Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u een incomplete order hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Graag ontvang ik uw ordernummer zodat ik met u mee kan kijken.  In afwachting van je reactie.
Geen van de bestelde goederen kon worden geleverd, terwijl hiervan op de site geen melding was gemaakt. De terugbetaling is correct en snel gebeurd.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Trudie, Bedankt voor je beoordeling. We begrijpen dat dit vervelend is. Dit komt zie ik, omdat er een voorraad verschil bleek te zijn in ons systeem en deze producten niet meer op voorraad waren en ook niet meer binnen gaan komen. Nogmaals excuses voor deze verwarring. Omdat we dit wel heel vervelend vinden dat het zo is gelopen willen we je hierbij graag een kortingscode aanbieden voor 5% korting, te gebruiken bij een volgende bestelling: 1055552C64847 Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
LD
Lydia d.
Capelle aan den IJssel

beetje misleid door minimale aankoopbedrag

Er moest voor minimaal € 15.00 besteld worden maar dat lukte niet. Uiteindelijk meer besteld wat eigenlijk nodig was. Voor de rest ging alles goed.
Antwoord van Plein.nl
Beste Lydia, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat het niet lukte met bestellen. Er wordt een minimaal bestelbedrag gehanteerd van €15,00 aan producten. Dit is exclusief verzendkosten. Vermoedelijk zat je tijdens bestellen er net onder. Het totaalbedrag inclusief verzendkosten moet staan op €18,90. Dit is €15,00 aan producten + de €3,90 verzendkosten. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
21 apr 2024
verkeerde bestelling ik had toch echt shampoo van dove met kurkuma besteld , krijg ik hem zonder kurkuma , moest er nog 14 dagen op wachten ook .
22 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb direct meegekeken maar ik zie geen shampoo bij deze bestelling staan alleen dier producten.  Mocht ik je alsnog kunnen helpen dan ontvangen wij graag het betreffende ordernummer. Fijne dag gewenst!
BB
B.P. B.
Hoofddorp
16 mrt 2024
Vrijdag vorige week besteld vandaag 16 maart nog steeds niks ontvangen Mail gestuurd naar klanten service Helaas kan men Niet helpen Schandalig
17 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben op 12 maart een mail van u ontvangen daarop hebben wij netjes gereageerd. Wij hebben gevraagd daarna om de niet ontvangersverklaring in te vullen. Deze hebben wij tot op heden nog niet mogen ontvangen. Ik heb het onderzoek alvast opgestart bij onze bezorgpartner om te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Dit onderzoek zal een aantal werkdagen duren. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen zullen wij direct contact met je opnemen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!