Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.748 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.748 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

eenvoudig ruilen

Had per abuis twee hetzelfde besteld. Het ruilen gaat heel makkelijk. De levering duurde best lang.
29 apr 2024
Goedemiddag,  Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft opgelopen. Wij streven er altijd naar om de volgende werkdag te kunnen leveren. Echter kan je pakket door onvoorziene omstandigheden vertraging oplopen door bijvoorbeeld vertraging bij de vervoerder of zoals in jouw geval als er een product niet op voorraad is en besteld moet worden bij de leverancier. Dan kunnen er een paar werkdagen extra overheen gaan voor op bezorging kunnen overgaan. Onze excuses hiervoor. Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen hierbij een kortingscode van 5% korting: 10555522FA0CB, te gebruiken bij een volgende bestelling.  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne middag gewenst!
AR
26 apr 2024

Helaas een enorme prijsverhoging!

Helaas een enorme prijsverhoging en opeens minder korting dan ik gewend was!!! Dus veeel duurder!
29 apr 2024
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij werken niet met een laagste prijsgarantie. Uiteraard willen wij onze klanten graag bedienen door service te verlenen én advies te geven over onze producten. Dit staat ook op onze website vermeldt. Het kan dus zo zijn dat sommige producten elders goedkoper te vinden zijn. Excuses voor het ongemak. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe.
18 mei 2024

Waardeloos en onveilig

Wil nog wel bestellen maar ZONDER waardebonnen van wie ook. Als dat niet kan géén klant meer
19 mei 2024
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Kun je misschien uitleg geven over wat er niet naar wens is verlopen? Ook ontvangen wij graag het ordernummer waar het om gaat. Wij proberen elke dag onze service te verbeteren. Om dit ook daadwerkelijk te kunnen bewerkstelligen is jouw input van groot belang. Om deze reden zouden wij graag van jou willen weten wat wij kunnen verbeteren de volgende keer. In afwachting van je reactie.
14 apr 2024

Snelle shop

Niet alle aanbiedingen zijn echte aanbiedingen. Wel altijd snelle levering, dat is prettig.
6 mei 2024
Twee bestelde items zijn niet geleverd en de klantenservice is niet telefonisch bereikbaar
6 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat mijn collega dit inmiddels heeft opgelost door de 2 niet geleverde artikelen te crediteren. Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat uiteraard graag. Fijne middag gewenst!
19 apr 2024
geen communicatie over tweede deellevering. Levertijd een week voor een standaard artikel.
19 apr 2024
Beste Jeroen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je product vertraging op heeft gelopen. We trachten ernaar om de volgende werkdag te kunnen bezorgen. Echter lukt dit niet altijd door bijvoorbeeld verschillen in de voorraad of vertraging met de vervoerder. Onze excuses hiervoor. Voor het ongemak hierbij een kortingscode van 5% korting: 1055552405AC0 te gebruiken bij een volgende bestelling. Fijne middag gewenst!
De vriendelijkheid en snelheid van een gemeld probleem wat iets sneller mag persoonlijk.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Uiteraard gaan wij dit netjes voor u oplossen. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin een passende oplossing. Prettige dag gewenst! Marysha van Plein.nl
2x verkeerde bestelling gekregen. Niet echt een klantvriendelijke oplossing/vergoeding.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat het niet naar tevredenheid is opgelost. Uiteraard gaan wij dit netjes voor u oplossen. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin een passende oplossing. Prettige dag gewenst! Marysha van Plein.nl
7 dagen geleden iets besteld, nog steeds niks ontvangen, ik begin me zorgen te maken
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Sigrid, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog niet ontvangen is. Onze excuses hiervoor!~ Uiteraard gaan we dit netjes voor u oplossen. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin een passende oplossing. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
Heb 2 dingen besteld heb 1 ontvangen en wacht na een week nog steeds op mn andere
Antwoord van Plein.nl
Beste Amy, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u deze ervaring hebt. Onze excuses hiervoor! Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke email met hierin een oplossing. Prettige dag gewenst!
12 mei 2024

Producten over datum bah 2 keer zelfs

Krijg tot 2 keer producten die ruim over de houdbaarheidsdatum zijn toe gestuurd
13 mei 2024
Goedemiddag Richard,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat wederom je artikel een verlopen tht heeft. Excuses hiervoor. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik zie dat mijn collega het ondertussen heeft opgelost voor je en ik ga er daarom ook vanuit dat alles in orde is.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
30 apr 2024
Leveren wat ik besteld heeft. En volgens de site gewoon leverbaar alleen duurder.
1 mei 2024
Goedemorgen Jan,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat het zo is gelopen met de levering van je pakket. Excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega dit verder heeft opgepakt en opgelost. Helaas konden wij de 3x Schoonmaakazijn (5 liter) niet naleveren omdat deze geen voorraad meer hebben. Dit bedrag word gecrediteerd.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
De verzending duurt te lang na 6 dagen van bestelling nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je bestelling gepland staat op 06-04. Dit artikel moest worden besteld bij de leverancier. Excuses voor de vertraging. Fijne dag gewenst!
19 mei 2024
Beter bereikbaar en bij klacht beter de mail lezen en wat klant gerichter zijn.
19 mei 2024
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring met ons hebt gehad. Ik heb even meegekeken en zie inderdaad dat mijn collega gemist had wat de klacht was. Onze excuses hiervoor. Het is momenteel erg druk ik denk dat er daardoor overheen is gekeken. Uiteraard moet de klant hier niet de dupe van zijn. Nogmaals onze excuses hiervoor. Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen willen we je hierbij een kortingscode aanbieden van 5% korting: 10555528B90C1 te gebruiken bij een volgende bestelling. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. We zien je retour graag tegemoet.
CV
Cor v.
Rotterdam
23 apr 2024
Ik heb bij plein kattenvoer gekocht. Op basis van wat moet ik plein beoordelen?
24 apr 2024
Goedemiddag,  Bedankt voor je bericht. Je kunt ons beoordelen op service, verpakking, product, snelheid etc. Alles wat iets te maken heeft met de levering van je pakket vanuit Plein. Het is natuurlijk niet verplicht om te beoordelen.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
MV
Monique V.
Spijkenisse
13 apr 2024

Geen vaatwastabletten

Vervelend als je een bestelling doet en deze na enkele dagen geannuleerd wordt
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Monique, Bedankt voor je beoordeling. We begrijpen dat dit vervelend is. Dit komt zie ik, omdat er een voorraad verschil bleek te zijn en dit product niet meer op voorraad was en ook niet meer binnen gaat komen. Nogmaals excuses voor deze verwarring. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
de verpakking was helemaal kapot zelf de verpakking van de artikelen in de doos
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u het pakket in deze staat ontvangen hebt. Kunt u aangeven wat er niet meer bruikbaar is van uw bestelling en heeft u eventueel een foto hiervan? In afwachting van uw reactie.
JB
Jan B.
Assen
Duidelijkere communicatie bij 2 + 2 aanbiedingen. Maak daar een keuze voor aan
Antwoord van Plein.nl
Beste Jan, Bedankt voor je feedback. We doen ons best om onze communicatie zo duidelijk mogelijk te maken. Jouw suggestie om een keuze optie te maken voor 2+2 aanbiedingen nemen we zeker mee. Bij deze aanbiedingen leg je 4 producten in je winkelmand en de korting wordt dan automatisch verrekend. Deze button staat ook rechts vermeld bij het artikel. We begrijpen dat dit soms verwarrend kan zijn, dus we zullen kijken hoe we dit in de toekomst nog duidelijker kunnen maken. Als ik je nog ergens anders mee kan helpen, laat het me gerust weten!
9 mei 2024
Koekjes bijna over datum. Ik had in de winkel niet deze hoeveelheid gekocht
13 mei 2024
Goedemorgen Margriet.  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je een artikel hebt ontvangen met een verlopen THT. Onze excuses hiervoor. Wij zullen dit direct doorzetten naar ons magazijn, zodat zij de voorraad kunnen controleren. Graag willen wij je verzoeken het artikel retour te sturen, zodra wij deze ontvangen zullen wij direct het aankoopbedrag hiervan crediteren op je order. Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.

Nog steeds niets geleverd

Een week geleden besteld en betaald enzovoort steeds geen producten in huis.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Clarina, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet ontvangen is. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail.  Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl