Biogroei.nl- Logo - Beoordelingen

Biogroei.nl

1.581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.234 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Enkele maanden terug had ik, op aanraden van een vriend, de Stenema aaltjes gekocht gezien ik last had van rouwvliegjes. Nadat ik de handleiding meermaals had doorgelezen, heb ik de aaltjes toegepast zoals op de verpakking stond. Zes weken later had ik nog steeds last van rouwvliegjes, en heb ik op meerdere momenten contact opgenomen met de klantenservice van BioGroei. Na een grondige analyse was de conclusie dat ik aan sommige planten te veel water had gegeven, waardoor de larven van de rouwvliegjes in die planten de overhand hadden. Dit verwarde me een beetje gezien de handleiding benadrukte om de potgrond vochtig te houden (ik gaf de planten ook alleen water wanneer de grond bovenaan droog aanvoelde). Bij deze wil ik dan ook vermelden dat de instructies voor de Stenema aaltjes ietwat specifieker zouden kunnen zijn, bijv. door te vermelden dat de potgrond bovenaan droog mag zijn terwijl de potgrond dieper onderaan nog steeds nat moet aanvoelen. In ieder geval bood de klantenservice van BioGroei mij een zeer vriendelijke oplossing: ik kon nogmaals de aaltjes bestellen (kosteloos!) en tegelijkertijd ontving ik specifiekere instructies om de aaltjes toe passen. Na de aaltjes een tweede keer te hebben toegepast, herken ik geen enkel rouwvliegje meer in mijn woning! Conclusie: wanneer de aaltjes correct zijn toegepast, is dit een topproduct! Sowieso prijs ik de klantenservice van BioGroei.

20 aug 2024
Ik vond het een beetje moeilijk aanbrengen. Toen ik het zakje helemaal had leeggeschud zag ik dat er nog allemaal mades achter waren gebleven in het zakje. Heel voorzichtig geprobeerd om ze alsnog eruit te halen. Helaas hebben ze dit niet allemaal overleefd. Op de plant blijven ze ook moeilijk zitten. Kan nog niets zeggen over de werking. Zie nog niets gebeuren. Het is een Clivia die onder de wolluis zit.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering en goed prduct

Na goede levering van lieveheersbeestjes larve te hebben gekocht in het voorjaar heb ik nu de roofmijten besteld. Deze doen al goed hun werk. Prima levering, goed verpakt en goede kwaliteit (hoewel de roofmijnen erg klein zijn dus de aantallen zijn niet te controleren.)
13 mei 2024
kreeg goede uitleg..daarna roofmijtenzakjes besteld, waren de volgende dag al bezorgd en dan te weten dat t uit Leuven moet komen..aangezien ''levend''materiaal niet langer dan 24-48 uur onderweg mag zijn..prima verpakt en goede kwaliteit..planten liepen daarna meteen uit
14 mei 2024
Hallo, tof dat de roofmijten goed zijn aangekomen en dat ze direct aan het werk kunnen gaan. Succes met de trips bestrijding. Mvg, Sabrina van Biogroei
29 apr 2024
Ontvangen volgens bestelling Wel misten we de bestellijst, maar op zich geen probleem Volgend bijgeleverde folder wordt dit ingepakt door een sociale werkplaats, wat we fantastisch vinden. Doos wel iets te groot voor de inhoud (maar dat zie je tegenwoordig veel vaker...),

Supersnelle bezorging

Lag de volgende dag al in de brievenbus. Dat was fijn net voor Pasen. Of de aaltjes helpen tegen de rouwvliegen kan ik nog niet zeggen. Dat is te vroeg. De gele plakvellen werken heel goed. Ze zijn alleen te groot en zwaar vd kamerplanten. Ik heb ze doormidden geknipt.

Top

Onze grote bolficus zat helemaal onder de wol luis, bladeren werden geel en vielen op de grond, met gif spuiten was voor ons geen optie dus op zoek naar iets anders toen kwam ik dit tegen, binnen een paar weken zag ik de plant opfleuren zie geen luis meer....

Vertrouwen in Bio-groei, gedreven mensen die gedegen onderzoek gedaan hebben

Onder de indruk van de lezing op de moestuinbeurs, de gedrevenheid, het onderzoek, de goede voorbeelden en verklaringen. Ik heb dus nog geen bewijs van de werking van de aaltjes, maar ik verwacht dat dit mijn oorlog tegen het slakkenleger zeker zal helpen
6 mei 2024

Netjes afgehandeld

Ik had een bestelling gedaan, maar kwam erachter dat het niet slim was van mij. Voor het uitleveren kon ik niet aanwezig zijn. Met 1 mailtje opgelost en de bestelling is netjes geannuleerd. Reden genoeg nogmaals deze bestelling op later tijdstip te doen.
7 mei 2024
Hi Emyl, graag gedaan en hopelijk tot later dan. Mvg, Sabrina van Biogroei
14 mei 2024

Goeie service. Snelle oplossing van 'probleem'.

Door een fout in de levering (van DHL) duurde de zending te lang. Veel lieveheersbeestjeslarven overleefden de lange reis niet. Na melding bij BioGroei zonder discussie een nieuwe zending ontvangen. Prima service. Snelle levering. Goed contact via mail.
15 mei 2024
Graag gedaan Sascha, veel plezier met de lieveheersbeestjeslarven!
12 mei 2024
De handleiding van het product met de handleiding via de internetsite beter op elkaar afstemmen. Dat zijn t.o.v. elkaar 2 verschillende omschrijvingen. Dat geeft verwarring! betreft: mierenbestrijding onder het gras d.m.v. het toepassen van aaltjes.
13 mei 2024
Hallo Leo, bedankt voor de feedback. We gaan dit zeker en vast bekijken en beter op elkaar afstemmen. Als je eventueel nog vragen hebt over het product Mier-run, aarzel niet om ons te contacteren (kan ook via mail: info@biogroei.nl). Mvg, Sabrina van Biogroei

Ze nemen echt alle tijd voor je

Zoo tevreden over Biogroei. Met al mijn vragen kan ik bij hen terecht en ze nemen echt alle tijd voor je. En dat terwijl wij maar kleine hobbykwekers zijn. De service is optimaal en snelle levering. Ik raad het iedereen aan : ga naar Biogroei !!!
12 mei 2024

Snelle levering en er zag er levend uit.

Snelle levering en er zat veel beweging in. De larven waren wel echt nog inimini, kleiner dan ik had gedacht, maar als het goed is groeien ze snel en helpen ze mij van mijn bladluis af. Ik heb ze niet geteld, maar het zal wel ongeveer kloppen ;)
13 mei 2024
Hi Froukje, Bedankt voor de sterren. Veel plezier met de larven van lieveheersbeestjes. Mvg, Sabrina van Biogroei

Supersnel geleverd / goed product

Supersnelle levering en heel stevig verpakt! Niets teveel gezegd over de kwaliteit van de woelvork. Het werkt fantastisch !! Maar 1 uur voor 100m2 is niet realistisch met moestuin grond, alleen met zandgrond zal dat zo snel gaan
4 mei 2024

Zeer tevreden.

Snelle levering, duidelijke uitleg. En het werkt! In m’n tuin zijn een stuk minder mieren en bladluis, na het uitzetten van aaltjes en lieveheersbeestjes larven. Beter voor mijn tuin, mijzelf, en de katten die er rondlopen.
Zeer snelle levering. Vandaag woelvork met verkruimelaar gebruikt. Ben zeer tevreden over het gebruik al was de grond nog best wel nat. Denk dat als de grond straks droger wordt het nog makkelijker gaat. Goede investering.
17 mei 2024

alles weg in 1 dag..maar met 1 dag later alweer nieuwe in huis

1 of ander dier had zich tegoed gedaan aan de roofmijtzakjes..ze waren echt allemaal verdwenen..nieuwe besteld en beter vastgemaakt en s'nachts planten in de schuur gezet..de planten lopen weer helemaal uit..werkt supergoed
In beschrijving staat vermeld: niet geschikt voor klei en leemgrond. Mijn volkstuin heeft stukken met behoorlijk zware klei maar de woelvork met verkruimelaar ging er toch prima doorheen. En, inderdaad, het spaart je rug.
9 mei 2024

Super behulpzaam

Snelle verzending en heldere communicatie, maar vooral ontzettend behulpzaam: Ik had een paar vragen over het gebruik van verschillende biologische bestrijders, en die werden heel snel en uitgebreid per mail beantwoord.
22 mei 2024
Verzending duurt veel te lang. Het zijn levende dieren die op 16 mei zijn verzonden en nu (22e) nog niet eens bij dhl zijn aangekomen. Hoop dat ze niet dood aankomen. Bedankt voor de snelle actie en het fijne antwoord.
25 apr 2024

Aaltjes tegen slakken, rouwvliegjes...

Ik had al eens aaltjes tegen rouwvliegjes en slakken in de tuin gekocht en werkt heel erg goed. Ik heb ook eens gebeld en via de mail informatie gevraagd en werd heel vriendelijk en goed geholpen. Fijne webwinkel.
13 apr 2024
Netjes geleverd Enkel meer info verwacht hoe de kleine diertjes uitzetten via brochure in de doos of op de verpakking, evt een korte tekening Voor mij als leek was dit toch nog even opzoeken om het juist te doen