Biogroei.nl- Logo - Beoordelingen

Biogroei.nl

1.581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.234 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Enkele maanden terug had ik, op aanraden van een vriend, de Stenema aaltjes gekocht gezien ik last had van rouwvliegjes. Nadat ik de handleiding meermaals had doorgelezen, heb ik de aaltjes toegepast zoals op de verpakking stond. Zes weken later had ik nog steeds last van rouwvliegjes, en heb ik op meerdere momenten contact opgenomen met de klantenservice van BioGroei. Na een grondige analyse was de conclusie dat ik aan sommige planten te veel water had gegeven, waardoor de larven van de rouwvliegjes in die planten de overhand hadden. Dit verwarde me een beetje gezien de handleiding benadrukte om de potgrond vochtig te houden (ik gaf de planten ook alleen water wanneer de grond bovenaan droog aanvoelde). Bij deze wil ik dan ook vermelden dat de instructies voor de Stenema aaltjes ietwat specifieker zouden kunnen zijn, bijv. door te vermelden dat de potgrond bovenaan droog mag zijn terwijl de potgrond dieper onderaan nog steeds nat moet aanvoelen. In ieder geval bood de klantenservice van BioGroei mij een zeer vriendelijke oplossing: ik kon nogmaals de aaltjes bestellen (kosteloos!) en tegelijkertijd ontving ik specifiekere instructies om de aaltjes toe passen. Na de aaltjes een tweede keer te hebben toegepast, herken ik geen enkel rouwvliegje meer in mijn woning! Conclusie: wanneer de aaltjes correct zijn toegepast, is dit een topproduct! Sowieso prijs ik de klantenservice van BioGroei.

20 aug 2024
Ik vond het een beetje moeilijk aanbrengen. Toen ik het zakje helemaal had leeggeschud zag ik dat er nog allemaal mades achter waren gebleven in het zakje. Heel voorzichtig geprobeerd om ze alsnog eruit te halen. Helaas hebben ze dit niet allemaal overleefd. Op de plant blijven ze ook moeilijk zitten. Kan nog niets zeggen over de werking. Zie nog niets gebeuren. Het is een Clivia die onder de wolluis zit.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

Aaltjes zijn kleine superhero's💪🏻

Nadat de groeilampen uitgingen gister om 21:00 uur, ben ik de aaltjes gaan uitdelen en meteen nieuwe plakkaartjes erin gezet. Het is nu heel rustig in huis.. Ik zie nergens meer rouwmugjes 👀 Dus dik tevreden👍🏻😁
18 apr 2024

Fijn bedrijf, betrouwbaar en snel!

Dat een artikel dat was uitverkocht ook nog met korting kon worden besteld al was in principe de kortingstermijn verstreken. Snel antwoord op vragen en een stevig verpakt artikel snel geleverd. Gewoon heel goed!

Moestuinbeurs

Vandaag mijn eerste keer op de moestuinbeurs. Fantastisch georganiseerd met heel enthousiast publiek en verkopers. Heel veel kennis opgedaan bij de stand van biogroei. Zeer de moeite waard en aan te bevelen
10 feb 2024
Helaas zitten er in gekochte zakken piraatje veel rouwvliegjes. Dat merk je las als de plan of stekje (bijna) dood gaat. Via Bio Groei koop ik dan aaltjes die dat probleem oplossen. Tot grote tevredenheid!!
PW
Paul W.
Melick
Goed product en goede uitleg via berichten van jullie naar mij .Ik ben zeer tevreden want goede uitleg is het belangrijkste van alles zodat je plant weer gezond wordt en hem niet weg hoeft te gooien, MVG
16 mrt 2024
Goed advies over biologische bestrijdingsmiddelen. Het is niet helemaal duidelijk hoeveel feromonen er besteld kunnen worden. De ene keer zitten er drie in één verpakking en de andere keer maar één.
20 mrt 2024

Supernette service

Nette correspondentie omtrent de bestelling en verzending. Er was 1 item niet geleverd, maar na melden werd dit zeer correct en snel opgelost. En de aaltjes voor rouwvliegen werken, dus 5 sterren!
18 mei 2024
Heel goed dat je nu je tuin en kamerplanten kunt onderhouden zonder chemicaliën! Door de natuur zelf in te zetten wordt een probleem bij de bron aangepakt en niet slechts een symptoom bestreden.
Antwoord van Biogroei.nl
21 mei 2024
Inderdaad Bastiaan, daar staan we voor!
30 mrt 2024

Prima webshop met duidelijke uitleg

De aaltjes goed verpakt en snel ontvangen (tegen rouwvlieg in kamerplanten). Het lijkt nu al te werken (na een paar dagen, maar heb weinig planten over, dus behoorlijke dosis aaltjes per plant)
LA
Len A.
Bergen op Zoom
11 mei 2024

Superservice!

Door een grove fout van DHL meerdere malen contact op moeten nemen en vrijwel altijd direct antwoord op mijn vragen. Daarnaast is er gezorgd voor een uitstekende oplossing. Superservice dus.
Geïmporteerde beoordeling

Uitstekende service

Mijn bestelling bleef erg lang liggen bij de bezorgdienst. Ik kreeg direct, zonder meerkosten, een nieuwe bestelling geleverd en nog wat persoonlijk advies van de mevrouw met wie ik mailde.

Toplevering

Van het zoeken naar het juiste product,van de omschrijving en de bestelling tot aan de levering alles top geregeld! Alles was zeer helder en snel afgerond en geleverd! In één woord TOP!
30 mrt 2024
Werkzame ecologische producten voorzien van goede uitleg hoe toe te passen! De kastanjemineermotten zijn na een aantal jaren zienderogen afgenomen. De kastanjebomen zijn echt opgeknapt!
10 feb 2024
Ben tevreden over het product en de levering maar niet over de forse prijstoename in anderhalf jaar tijd. 2 kg starter van 11,90 euro naar 16,95 euro. Volgens mij een stijging van 142 %

Slakken

Snelle levering van aaltjes tegen slakken. Goede gebruiksaanwijzing. Sproeien lukt perfect met het bijgeleverde flesje, Hoop nu verlost te zijn van een slakken-invasie als vorig jaar.
snelle levering, daarnaast nog een extra mailtje met extra uitleg. Heel fijn dus. Nu hopen dat ik ook van mn rouwvliegjes afkom, maar dat gaan we nog even afwachten, komt vast goed.
28 apr 2024
Na dat ik een foute bestelling gedaan had , heb ik de volgende dag gelijk gebeld. De bestelling is gelijk ongedaan gemaakt, en ik had mijn geld van de foute bestelling snel terug.
27 apr 2024

Goede Producten en Snelle levering

Wanneer de planten een probleem hebben dan haal ik hier wat nodig is. Heb hier al een aantal leren gehaald en het is nog nooit een teleurstelling geweest. Zeker een Aanrader :)
Goed advies. Wat beter kan: de gebruiksinstructie is alleen in het Frans. Dat begrijp ik voldoende, maar voor een product uit België verwacht ik ook een handleiding in het NL.
BE
Bert E.
Maastricht
Ik heb weinig ervaring met Biogroei, maar de ervaring die ik heb is positief. Wat ik besteld had, heb ik zeer vlug geleverd gekregen. Bovendien vond ik de prijs marktconform.