Biogroei.nl- Logo - Beoordelingen

Biogroei.nl

1.576 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.229 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Enkele maanden terug had ik, op aanraden van een vriend, de Stenema aaltjes gekocht gezien ik last had van rouwvliegjes. Nadat ik de handleiding meermaals had doorgelezen, heb ik de aaltjes toegepast zoals op de verpakking stond. Zes weken later had ik nog steeds last van rouwvliegjes, en heb ik op meerdere momenten contact opgenomen met de klantenservice van BioGroei. Na een grondige analyse was de conclusie dat ik aan sommige planten te veel water had gegeven, waardoor de larven van de rouwvliegjes in die planten de overhand hadden. Dit verwarde me een beetje gezien de handleiding benadrukte om de potgrond vochtig te houden (ik gaf de planten ook alleen water wanneer de grond bovenaan droog aanvoelde). Bij deze wil ik dan ook vermelden dat de instructies voor de Stenema aaltjes ietwat specifieker zouden kunnen zijn, bijv. door te vermelden dat de potgrond bovenaan droog mag zijn terwijl de potgrond dieper onderaan nog steeds nat moet aanvoelen. In ieder geval bood de klantenservice van BioGroei mij een zeer vriendelijke oplossing: ik kon nogmaals de aaltjes bestellen (kosteloos!) en tegelijkertijd ontving ik specifiekere instructies om de aaltjes toe passen. Na de aaltjes een tweede keer te hebben toegepast, herken ik geen enkel rouwvliegje meer in mijn woning! Conclusie: wanneer de aaltjes correct zijn toegepast, is dit een topproduct! Sowieso prijs ik de klantenservice van BioGroei.

20 aug 2024
Ik vond het een beetje moeilijk aanbrengen. Toen ik het zakje helemaal had leeggeschud zag ik dat er nog allemaal mades achter waren gebleven in het zakje. Heel voorzichtig geprobeerd om ze alsnog eruit te halen. Helaas hebben ze dit niet allemaal overleefd. Op de plant blijven ze ook moeilijk zitten. Kan nog niets zeggen over de werking. Zie nog niets gebeuren. Het is een Clivia die onder de wolluis zit.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

BE
Bert E.
Maastricht
Ik heb weinig ervaring met Biogroei, maar de ervaring die ik heb is positief. Wat ik besteld had, heb ik zeer vlug geleverd gekregen. Bovendien vond ik de prijs marktconform.
Duidelijker uitleg bij wat ik koop / hoe te gebruiken. De Chrysopa in strooibus die ik kreeg stond niet zo in het uiltegboekje, Was even flink zoeken hoe het nou precies zat.
23 mei 2024
Snel binnen en meteen uitgezet. De onze lieve heersbeestjes kwamen al spontaan uit het bakje kruipen richting boom, heel uniek. En nu maar hopen dat ze de luizen opeten 😀

Prima

Levering was wat trager dan geadverteerd. Maar ik heb het product in prima staat ontvangen en de beschrijving was erg duidelijk. Ik heb zelfs een extra product ontvangen.
Ik kon snel vinden wat ik zocht en meteen bestellen zodat het meteen verstuurd kon worden. Of het gaat helpen, mag je over 4 weken vragen want dan zou het gaan werken🤞

Met Biogroei zo weer van je plaag af.

Met de beestje en fijne hulp van Biogroei ben je zo van je plaag af. Ik had wat vragen deze werden snel en deskundig beantwoord. ook de verzending was prima geregeld.
Antwoord van Biogroei.nl
Dag Anita, Soms zie je door de bomen het bos niet meer en dan kan je ons steeds bellen of mailen. Langskomen mag natuurlijk ook (vraag en krijg dan een kopje koffie;-)). We zijn blij dat we jou mogen bijstaan om je planten gezond en groen te houden. Dank en fijne groeten, Team Biogroei
3 mei 2024

Sneller verzending keurig verpakt

Bestelling snel verzonden en keurig verpakt. Alleen de bezorger had niet (hoorbaar) aangebeld waardoor ik het een dag later pas op kon halen op het afhaalpunt
30 apr 2024
De woelvork werk super. Spitten is niet meer nodig en geen last meer van mijn rug. De woelvork is heel makkelijk te gebruiken, ook als je niet sterk bent.
LA
Luenda A.
Vollenhove
14 apr 2024
Goede natuurlijke producten. Erg tevreden met de verschillende producten die ik van ze afneemt. Helpt het natuur een handje en je tuin ziet er keurig bij.
4 mei 2024
Ik vroeg advies voor het verzorgen van mijn plant en ik kreeg een mooie email terug met verschillende adviezen hoe ik mijn plant het beste kon verzorgen!
17 mei 2024

Snelle levering en goed product

Snelle levering en de beschermringen tegen slakken zien er zeer goed en stevig uit. Heb ze nog niet uit kunnen testen, maar hoop dat ze goed gaan werken
Ik gebruik de vliesdoeken over m’n moestuinbakken en die zijn echt fantastisch. Heel stevig en kunnen precies over de bakken heen. Erg blij mee!
Geïmporteerde beoordeling

Ik was binnen 3 weken van de rouwvliegjes af!

Ik had al veel geprobeerd om van de rouwvliegjes af te komen. Dit middel werkt uitstekend. Mijn planten groeien goed en de rouwvliegjes zijn weg.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service. Mis alleen duidelijke beschrijving bij de producten. Dat moet je dan weer op internet (website) op zoeken. Dat is dan jammer.
Alles is voldoende en goed geleverd. Ik ga de eerste doos vandaag in het hok zetten. Mochten er nog vragen zijn, hoort u van mij. Hans Bos
Snelle levering en mijn vragen werden vriendelijk, duidelijk en deskundig beantwoord. Kwaliteit van het product (Chrysop) is uitmuntend.

doen wat ze beloven

Besteld bij uw bedrijf en u beloofd binnen 24 uur te leveren wat ook gebeurde. Uw prijs is zeer correct en zeker een aanrader voor velen.
LM
prima producten & snelle levering Bestelling geplaatst en de andere dag netjes in huis. Goed verpakt en precies zoals omschreven.
Snelle levering en duidelijke beschrijving. De productkwaliteit kan ik nog niet beoordelen omdat ik het gisteren pas heb gebruikt.
14 mei 2024
Het product eerder toegepast. Nu is net toegevoegd in mijn potten. Moet dus afwachten of de taxus kever niet meer actief is.....