cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

780 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.780 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

10 feb 2024
Afdichtingsring was goed, behalve zie foto paste niet, maar kan het nu weer gebruiken, ben daar blij mee.
11 feb 2024
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Zeer goed ingepakt, zo maak ik niet vaak mee. Verder top producten. En voor de liefhebbers: snel geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring met Cookinglife ervaart. We wensen je veel plezier met de bestelling :)
Uitstekende oplossing bij twee pokébowl kommen die niet in orde waren! Bedankt en tot de volgende keer.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste RS​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
YK
Yolande K.
Den Haag
Mooie placemats en onderzetters; jammer dat ze door de slechte verpakking gekreukt en gebutst aankwamen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yolande, Wat fijn om te horen dat je onze placemats en onderzetters mooi vindt, maar wat vervelend dat ze door de verpakking gekreukt zijn aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht er sprake zijn van schade, dan vragen we je vriendelijk om dit te melden via ons schadeportaal Returnless: https://cookinglife.returnless.com/nl Dan kunnen we jou verder helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 feb 2024
Bij de bestelling zat een beschadigd item en er is meteen de volgende dag een vervangend item gestuurd.
11 feb 2024
Product zoals omschreven, zeer goed ingepakt. Voldoet aan mijn verwachtingen. Wel behoorlijk stoffig.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Carine, Bedankt voor je positieve review! Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe serveerpan. Het spijt ons dat het product stoffig was bij levering. We zullen dit feedbackpunt meenemen in ons verpakkingsproces om onze service te verbeteren. Veel plezier met je nieuwe serveerpan! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
communicatie tussen hoofdvestiging en winkel moet beter. te lang op de ontvangst mail moeten wachten.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste R van Wijk, Bedankt voor je feedback. We nemen dit zeer serieus en zullen dit intern bespreken om onze communicatie te verbeteren. We vinden het vervelend dat je langer op de ontvangstmail hebt moeten wachten dan zou moeten. We hopen je ondanks dit ongemak in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Cookinglife.
Het servies was heel goed verpakt zodat het heel is aangekomen. Na het bestellen een snelle levering!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Cheryl, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de verpakking en de snelle levering van je servies!  We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat alles heel en snel aankomt, dus het is altijd fijn om te horen dat dat gelukt is. Veel plezier met je nieuwe servies!
11 feb 2024
Snelle levering, goed verpakt. Al moet ik zeggen dat ik de doos waarin het verpakt was wel erg groot
11 feb 2024
Helaas was het bestelde niet leverbaar. Graag tijdig webshop bijwerken!!!! Geld netjes teruggestort
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joke, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat het door jou bestelde product niet leverbaar was. We werken er hard aan om de voorraad op onze website zo accuraat mogelijk te houden. Het is fijn om te horen dat je je geld terug hebt gekregen. Hoewel we onze uiterste best doen om dit soort situaties te voorkomen, zijn we blij dat we je in ieder geval een snelle terugbetaling konden bieden. We hopen dat je ons de kans geeft om je in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Duidelijke vermelding voorraad

Duidelijke vermelding of iets wel of niet in voorraad is. Bestelling snel uitgevoerd en geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste H. van den Brink, Dank je wel voor je prachtige review! Het doet ons echt goed om te horen dat je tevreden bent over de duidelijke voorraadvermelding en de snelle levering, vooral omdat we onlangs een uitdagende periode hebben doorgemaakt. Jouw positieve feedback is enorm waardevol voor ons en helpt ons om onze service voortdurend te verbeteren. Zou je alsjeblieft ook de tijd willen nemen om je ervaring te delen op ons Trustpilot-platform? Hier is de link : https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het enorm dat je de moeite neemt om ons te steunen op meerdere platforms.  We kijken uit naar je volgende bezoek en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Super snelle levering. In de avond de bestelling gedaan en de volgende dag de goederen in huis.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Klazien, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat het snel en goed is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 dec 2023
Bestelling in teveel afzonderlijk verstuurde dozen, ie op verschillende momenten bezorgd worden
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mik,  Het spijt ons te horen dat je bestelling in verschillende delen is geleverd. We begrijpen dat dit niet ideaal is.  Soms verzenden we producten afzonderlijk om ervoor te zorgen dat je ze zo snel mogelijk krijgt. We doen ons best om het aantal leveringen te minimaliseren, maar in sommige gevallen is dit de beste manier om ervoor te zorgen dat je alle items in je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. We hopen op je begrip. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 okt 2023
Snelle verzending, fijne site Leuke aanbiedingen. Vip avond met extra korting is ook erg leuk!
25 okt 2023
Goedemiddag Jessica, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze snelle verzending en onze website. Het doet ons plezier om te horen dat je onze VIP-avond met extra korting ook waardeert! Veel plezier met je bestelling!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
RD
Ria d.
Wissenkerke

Prima!

Snelle levering, goede prijs, netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling
Antwoord van cookinglife.nl
 Beste Ria, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je aankoop.
Mooie en goede artikelen alleen helaas niet altijd op voorraad. Nalevering duurt vaak lang.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mirella, Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat je ervaring met naleveringen niet altijd aan je verwachtingen heeft voldaan. We doen ons best om producten zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen, maar soms kan dit inderdaad wat langer duren dan gehoopt. We werken er hard aan om onze voorraadbeheer en leveringstijden te verbeteren. Jouw geduld en begrip worden zeer gewaardeerd. Veel plezier gewenst met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Super snel geleverd en pannenkoekpannen voldoen helemaal aan de verkregen verwachting.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Heidi, Dank u voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met uw Westinghouse pannenkoekenpannen. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons. Als u vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u blijft genieten van het bakken van heerlijke pannenkoeken met uw pannen!
Fijne zaak, al vaker besteld. Veel keus en snelle levering. Bovendien prettige prijzen!
16 dec 2023
Beste Martijn, Wat een geweldige feedback, bedankt voor je vriendelijke woorden!  We zijn zo blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons en dat je geniet van onze koffiekopjes Earth.  Als er in de toekomst iets is waar we mee kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons, we waarderen het enorm! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
snelle reactie en levering via webshop. dit in tegenstelling tot service via de winkel.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant,  Bedankt voor je feedback! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle reactie en levering via onze webshop.  We streven ernaar om onze klanten zowel online als in onze fysieke winkels de beste service te bieden. Het spijt ons te horen dat je ervaring in onze winkel niet aan je verwachtingen voldeed.  We nemen je feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren.  Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier met het Blackwell Droogrek voor Pasta! Laat je pasta perfect drogen en maak de meest smaakvolle gerechten. Geniet van het gemak en het plezier van koken met dit handige hulpmiddel! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
MB
marziana B.
BRUNSSUM
1 nov 2023

Goede webshop

Fijne webshop, met een mega uitgebreid assortiment. Snelle levering en goede service.
2 nov 2023
Beste Marziana, We zijn dankbaar voor je positieve feedback. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit te delen! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en service. Veel plezier toegewenst met jouw aankoop. We hopen dat je snel weer in ons grote assortiment komt kijken in onze webshop. Er staan nog veel meer geweldige producten op je te wachten! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife