cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

780 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.780 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

25 okt 2023

Op alle fronten een fijne webshop!

Mooie aanbiedingen, kwaliteitsproducten en eenvoudig kopen en betalen. Vervolgens snel geleverd in degelijke verpakking.
25 okt 2023
Beste Jurgen, We zijn blij om te horen dat je onze aanbiedingen waardeert en tevreden bent met de kwaliteit van onze producten.  Het is fijn om te weten dat je het bestelproces als eenvoudig hebt ervaren, inclusief de snelle levering. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Veel wijnplezier! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Goede kwaliteit/prijs verhouding. Stevige en flexibele placemats die makkelijk zijn te reinigen. Met kids is het ideaal
3 mrt 2024
Beste Jimmy, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat de placemats goed bevallen, vooral met de kids. Veel plezier ermee!

Prima service

informatie omtrent vertraging kon nog iets beter maar verder prima service, inmiddels de placemats ontvangen. Blij mee
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yvonne, Bedankt voor je feedback! We waarderen je begrip betreft de vertraging en zijn verheugd te horen dat je de placemats hebt ontvangen. We streven ernaar onze service voortdurend te verbeteren en nemen je opmerkingen ter harte. We wensen je veel plezier met je nieuwe placemats! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snel verstuurd, dag erna in huis top! Duidelijk geïnformeerd over produkt dat niet op voorraad was. Snel na geleverd
17 feb 2024
Beste Truus, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel werd verstuurd en de volgende dag al in huis was. Het is fijn om te weten dat je duidelijk geïnformeerd werd over het product dat niet op voorraad was en dat het snel werd nageleverd. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ultra snelle service en versturen en keurig netjes verpakt servies. Alles zonder schade aangekomen en wij heel blij.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste J Pende, Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Ik vond het bijzonder dat er een gratis kookboek werd meegestuurd terwijl mijn bestelling voor deze actie was gedaan
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Margreet, Wat super dat je blij bent met het gratis kookboek! We hopen dat je er veel inspiratie uit kunt halen voor heerlijke gerechten.  Veel plezier met je BK Braadpan en je nieuwe kookboek 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024

Trage levering zonder info

Trage levering en geen informatie over voortgang. Zending nog niet eens ontvangen en nu al een beoordelings verzoek
20 jan 2024
Beste Ruud, Bedankt voor je review. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! We horen graag van je.   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 okt 2023
Snel geleverd en uitstekend verpakt. Het ging om zeer fragiele kristallen glazen, maar ze hebben de reis overleefd.
25 okt 2023
Beste Maarten, We zijn blij om te horen dat uw kristallen glazen veilig en snel zijn aangekomen! Mocht u nog iets nodig hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Veel plezier met je nieuwe witte wijnglazen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 feb 2024
Top! Er was iets mis mijn bestelling maar binnen no-time kwam er een goed exemplaar mijn kant op. Goede service!
11 feb 2024
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
21 jan 2024

Perfect!

Snelle levering en reactietijd op een bericht. Alles was netjes ingepakt en we zijn erg blij met onze aankopen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mia, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat alles naar wens was en dat je blij bent met de aankopen.  Veel plezier met jouw servies, we hopen dat het jouw tafel verrijkt met stijl en dat je er veel plezier aan zult beleven bij elke maaltijd 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Mooie producten. Goede prijs en klantvriendelijkheid. Ze zoeken naar een passende oplossing als er iets is. Top!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marloes, Bedankt voor je mooie complimenten! We doen ons best om voor iedereen een passende oplossing te vinden als er iets is. Fijn om te horen dat je dat waardeert en blij bent met de producten. Wij wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 nov 2023

Zeer snel en goed.

Zeer snelle en goed verpakte levering van het aangenaam geprijsde product . Prima communicatie over de stappen.
22 nov 2023
Beste Wim, Fijn om te horen dat je het winkelen bij ons als prettig hebt ervaren! We doen ons best om elke bestelling goed te verpakken en snel te leveren. Je positieve feedback motiveert ons om ons best te blijven doen. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Goede service!

Goede service, 2x nalevering gekregen omdat me bestelling defect aankwam. Snelle levering, goede communicatie.
10 feb 2024
Beste Kraus, Hartelijk dank voor de 5 sterrenreview! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle levering, goede uitleg vantevoren via de mail als er iets later geleverd wordt. Eerlijke fijne webshop!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nannette, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en de communicatie via de mail! We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen en het is altijd leuk om te horen dat dit wordt gewaardeerd. Jouw positieve feedback is enorm waardevol voor ons en helpt ons om onze service voortdurend te verbeteren. Zou je alsjeblieft ook de tijd willen nemen om je ervaring te delen op ons Trustpilot-platform? Hier is de link: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het enorm dat je de moeite neemt om ons te steunen. We kijken uit naar je volgende bezoek en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Direct reactie op mijn bestelling, binnen één dag geleverd, perfect ingepakt alleen maar lof voor dit bedrijf
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Fien, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan met je bestelling! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service en de snelle levering. Dat is precies waar we bij Cookinglife voor staan. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 dec 2023
Keurige levering op de volgende dag via PostNL. De theeglazen waren goed verpakt. Webshop met mooie artikelen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Teun,  Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Veel plezier met je CasaLupo Theeglazen Luminarc New Morning. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 nov 2023
Plaken zien er goed uit.er is extreem veel verpakkingsmateriaal gebruikt dat had in. Mijn ogen minder gekunnen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Conny,  Bedankt voor je feedback over de verpakking. We doen ons best om de producten zo goed mogelijk te beschermen tijdens het transport, vandaar de hoeveelheid verpakkingsmateriaal. Maar we begrijpen dat het soms overweldigend kan zijn. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze verpakkingsmethoden te verbeteren en te verduurzamen, dus we waarderen je input.  Geniet van je nieuwe serveerplanken!  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
5 nov 2023

Fijne winkel snelle bezorging

Bezorging gaat snel en ze hebben mooie spullen tegen betaalbare prijs. Ik heb weer leuke koffiemokken erbij!
5 nov 2023
Goedenavond, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring met Cookinglife ervaart. We wensen je veel plezier met de bestelling :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Vlotte bezorging 🚚 en ik kreeg er nog een extra artikel bij als dankjewel voor mijn leuke mail! Erg attent.
24 feb 2024
Beste Feikje, Wat leuk om te horen dat je blij bent met de snelle levering en het extraatje! We hopen dat je nog vele jaren plezier mag hebben van je fruitpers.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
LO
leon o.
den haag
Superproducten. Alleen belachelijk veel plastic en inpakpapier gebruikt en zending in 3 zendingen ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Leon, Bedankt voor je bericht en de mooie review! We doen ons best om een divers assortiment van kwaliteitsproducten aan te bieden, en ik ben blij te horen dat deze goed bij je in de smaak vallen. Wat betreft het verpakkingsmateriaal, we nemen je feedback ter harte. We streven ernaar om onze ecologische voetafdruk te verkleinen en zijn voortdurend op zoek naar manieren om onze verpakkingen duurzamer te maken, zonder in te boeten op de bescherming van onze producten. Je feedback helpt ons hierbij. Wat betreft de gesplitste levering, het kan soms gebeuren dat items uit je bestelling op verschillende tijdstippen klaar zijn voor verzending, vandaar de meerdere zendingen. We beseffen dat dit niet ideaal is en we werken eraan om dit in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je feedback, en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife