cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.779 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Beste Erna, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je Cookinglife Kerstservies - Aardewerk - Groen 18-delig. Fijne feestdagen toegewenst!🎅️ Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Hugo, Bedankt voor je 5-sterren review! Wij zijn blij te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je Cookinglife Koffiekopjes Vintage Loft 160 ml - 6 stuks! Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
17 dec 2023
Beste Henrik, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met Cookinglife! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Laat jouw nieuwe Alessi Kerstbal je feestelijke sfeer nog sprankelender maken! Geniet van een schitterende kersttijd vol warmte en gezelligheid! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
17 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met Cookinglife! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met jouw aankopen :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ad, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je Cosy & Trendy Theepot.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je Blackwell Tulband Bakvorm Pandora.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Pieter, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je Bolsius Stompkaars Rustiek 3 Lonten Soft Pearl.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Richard, Bedankt voor je review! We stellen je feedback zeer op prijs. Mocht je nog vragen hebben of als we je ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Veel plezier met je Lampe Berger Lont Air Pur 3P 40 cm en Maison Berger Navulling! We hopen je snel weer te verwelkomen in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Geertje, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je Koziol Wijnglazen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marian, Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ans, Bedankt voor je review! Wij willen je veel plezier wensen met de dinerborden. Eet smakelijk! (: Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Clifford, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je Lampe Berger Geurbrander 125 Jaar Noire.
3 dec 2023
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Remco,  Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Veel plezier met je Jay Hill Serviesset.
3 dec 2023
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marian,  Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je producten. Mocht je nog problemen ervaren horen wij graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Herma,  Bedankt voor de 4-sterren beoordeling! Fijn om te zien dat de service naar wens is geweest. Veel plezier met je wijnglazen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anika, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze webshop! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier gewenst met jouw nieuwe wijnkoeler! We hopen dat deze toevoeging aan je collectie je wijnen perfect op temperatuur zal houden voor die speciale momenten en gezellige bijeenkomsten. Tot snel in onze webshop, we hebben nog veel meer moois voor je in petto :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Eva, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Cookinglife! Laat elke maaltijd extra gezellig zijn met de Cosy & Trendy kleine kommen! Perfect voor heerlijke hapjes, sauzen of kleine lekkernijen. Tot snel in onze webshop, we hebben nog veel meer moois voor je in petto :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Cookinglife! Geniet van de Jay Hill Risotto Lepel en Pollepel! Maak heerlijke gerechten en laat je culinaire avonturen beginnen. Veel kookplezier en smakelijk eten met deze handige keukenmaatjes! Tot snel in onze webshop, we hebben nog veel meer moois voor je in petto :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Wij bedanken je voor het delen van jouw positieve ervaring met Cookinglife! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je nieuwe gourmetstel! Laat de gezelligheid en lekkernijen maar samenkomen. Geniet van smaakvolle momenten met vrienden en familie! We hopen je snel weer te verwelkomen in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk,  Bedankt voor je vijfsterrenbeoordeling!  We zijn blij dat je tevreden bent met onze service of producten.  Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.  Veel plezier met je nieuwe serviessets! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife