cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.779 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Beste M van der Wel, We zijn ontzettend blij om te horen dat de BK Hapjespan met deksel Granite zo goed bevalt!  Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
26 nov 2023
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Georgine, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Geniet van de heerlijke geur van lavendel met je nieuwe geurstokjes! Laat je huis gevuld worden met rustgevende aroma"s en ontspannende momenten. We hopen je snel weer te verwelkomen in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
26 nov 2023
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jerina, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Geniet van je nieuwe pizza tools! We hopen dat elke maaltijd die je met de deegschraper en pizzaschep bereidt, gevuld zijn met heerlijke smaken en gezellige momenten. Laat die heerlijke pizza"s maar komen en veel plezier met het creëren van lekkere maaltijden. We hopen je snel weer te verwelkomen in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 nov 2023
23 nov 2023
Beste A. Kopier, Bedankt voor je positieve review! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service.  Veel plezier gewenst met de nieuwe longdrink glazen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 nov 2023
21 nov 2023
Goedemiddag Jenny, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je positief bent over de geleverde service. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 nov 2023
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marissa, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling. Veel plezier met de Emile Henry Vijzel & Stamper Grand Cru! Laat die kruiden maar losgaan in je gerechten. Smakelijk! We hopen je snel weer te verwelkomen in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
18 nov 2023
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Hennie, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling. Veel plezier met je nieuwe kaarsen en waxinelichtjes! Laat ze je huis verlichten en warmte toevoegen aan je dagen. We hopen je snel weer te verwelkomen in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
16 nov 2023
17 nov 2023
Beste Anita, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met Cookinglife! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Geniet van je nieuwe ontbijtborden en kommen! We hopen dat ze je ochtenden vullen met heerlijke maaltijden en gezellige momenten. Veel plezier! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 nov 2023
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met Cookinglife! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je nieuwe bestekset en OXO Good Grips Hand-Mandoline! Laat het bestek je maaltijden verrijken en de mandoline je gerechten tot in perfectie snijden. Geniet van koken en tafelen met deze geweldige aanwinsten! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
MJ
Mevr J.
Nijmegen
12 nov 2023
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nicole, Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop. Proost op jouw nieuwe drankdispensers! We hopen dat deze zorgen voor verfrissende momenten en gezellige bijeenkomsten. Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 nov 2023
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Rene, Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop. Veel plezier met je nieuwe placemats! We hopen dat ze een stijlvolle toevoeging zijn aan je tafel en bijdragen aan gezellige momenten tijdens maaltijden. Geniet ervan! Tot snel in onze webshop. We hebben nog veel meer moois voor je in petto :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
7 nov 2023
7 nov 2023
Beste Hout Rust, Bedankt voor je positieve review! Wij wensen je veel plezier met je nieuwe borden 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 nov 2023
5 nov 2023
Goedenavond, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring met Cookinglife ervaart. We wensen je veel plezier met de bestelling :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Tessa Tuijp, Bedankt voor de 5 sterren! Wij zijn blij om te horen dat je een fijne ervaring hebt opgedaan. Wij wensen je veel kookplezier met de nieuwe pannen! En alvast eetsmakelijk! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 nov 2023
Beste Margaret, Bedankt voor jouw positieve review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop. Veel plezier toegewenst met jouw ornamenten. We hopen dat ze je huis nog mooier maken en een stralende sfeer brengen! We hopen je snel weer te verwelkomen in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 nov 2023
Beste Jacqueline, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop. Veel plezier toegewenst met jouw nieuwe gebaksbordjes. Nu kan je nog meer genieten van heerlijke lekkernijen! Dank je wel dat je ons hebt gekozen. We hopen je snel weer te zien in onze webshop voor meer fantastische producten :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de service helemaal naar wens is geweest! Veel plezier met je braadpan.
1 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de geleverde service. Veel plezier met je glazen.
1 nov 2023
Goedemiddag Gözde, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service van Cookinglife. Wij wensen je veel plezier met je artikel.
1 nov 2023
Goedemiddag Henri, Bedankt voor je review. Goed om te zien dat alles naar wens is geweest. Veel plezier met je koekenpan!