cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

780 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.780 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

De zorgvuldigheid en zorg van levering

De zorgvuldigheid en zorg waar de spullen mee worden geleverd zijn echt al een reden om bij cookinglife te bestellen. De scherpe prijs is daarbij een bonus. Wij komen zeker terug.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Edgar, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over onze zorgvuldige levering en scherpe prijzen! Dat is precies waar we het voor doen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel of webshop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. De mail zegt dat bestelling 1 ontvangen is, dit is helaas niet het geval. De overige delen zijn wel in goede orde ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lianne, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de ontvangst van je bestelling. We betreuren het ten zeerste dat er verwarring is ontstaan over de status van je bestelling. Om het probleem snel op te lossen, hebben we je een e-mail gestuurd om meer details te verkrijgen over welk deel van je bestelling niet is ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je alle items van je bestelling ontvangt, en we willen er alles aan doen om dit voor je recht te zetten. Zodra we meer informatie hebben, zullen we onmiddellijk stappen ondernemen om het ontbrekende deel van je bestelling naar je toe te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Mijn bestelling mokkakopjes liep prima. Mijn bestelling met ordernummer CL8163664 (#44482) (#45584) staat nog in de wacht, ik heb geen haast maar hoop wel dat het wel doorgaat
23 dec 2023
Beste Grabel, Goed om te horen dat je tevreden was over je vorige bestelling van mokkakopjes! Betreft je openstaande bestelling hebben wij je zojuist geïnformeerd via de mail :) Wij wensen je veel plezier toe met de mokkakopjes en fijne feestdagen gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
MW
De telefonische bereikbaarheid en de deskundigheid laat erg te wensen over!! Verder is mijn bestelde artikel nog steeds niet leverbaar…. Ik hoop dateert snel geleverd wordt!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anita, Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Het spijt ons echt dat je moeite hebt gehad om ons telefonisch te bereiken. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Wat betreft jouw bestelde artikel, hebben we zojuist een e-mail naar je gestuurd met de verwachte leverdatum. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling snel bij je aankomt. Nogmaals excuses voor het ongemak. Als je nog verdere vragen hebt of als we iets anders voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
26 okt 2023
De.bestelde artikelen (karaf en glazen) werden de volgende dag met post.nl binnen de afgesproken tijd afgeleverd en waren dusdanig ingepakt dat zij ongehavend zijn bezorgd.
27 okt 2023
Beste Marianne, Bedankt voor jouw positieve review. We vinden het fijn om te horen dat je jouw bestelling snel en in goede orde hebt ontvangen. Veel plezier toegewenst met jouw nieuwe karaf en glazen. Tot snel in onze webshop! We hebben nog veel meer moois voor je in petto😊️ Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 jun 2024
Ik had twee thee thermoskannetjes bij hen gekocht. Helaas functioneerde er één niet goed meer na een tijdje. Er was wat verwarring, maar ik kreeg twee nieuwe! Super fijn.
4 jun 2024
Beste Villy, Bedankt voor je review!  Jammer om te horen dat een van de thermoskannetjes niet meer goed functioneerde, maar fijn dat we het uiteindelijk naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.  Hopelijk heb je nu veel plezier van je nieuwe thermoskannetjes! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1e ervaring is TOP 1e keer een bestelling geplaatst en gelijk een zeer goede ervaring. Websie is prima, bestellen is simpel en product binnen 24 uur bezorgd. TOP dus.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste W., Wat fantastisch om te horen dat je eerste ervaring met ons meteen zo positief was! We streven ernaar om het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te maken en om bestellingen snel en efficiënt te leveren. Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Top

Netjes geleverd en mooie kwaliteit retro waterkoker en broodrooster, staat ook mooi als decoratie in de keuken. Ben er heel blij mee😉 zal deze site zeker aanbevelen!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Annemarie, Wat super om te horen dat je blij bent met je nieuwe retro waterkoker en broodrooster! Het is altijd leuk als keukenapparatuur niet alleen functioneel is, maar ook nog eens bijdraagt aan de sfeer in je keuken. Bedankt voor je mooie review en aanbeveling, dat waarderen we enorm. Veel plezier met je nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Een betere transport bedrijf te gebruiken. Omdat ze het zelf niet voor elkaar hebben moest ik het pakketje ophalen. Oh we betalen je toch om de spullen te brengen ???
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Richard, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je zelf je pakketje hebt moeten ophalen bij een PostNL punt. Dit is natuurlijk niet de service die we willen bieden. We werken hard om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen op tijd en zonder problemen ontvangen. We zijn blij dat je wel de bestelling in ontvangst hebt kunnen nemen en wij wensen je veel kook plezier met je nieuwe pannen & accessoires! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Mooie borden, Super goed verpakt en snel verzonden. Er was helaas een bordje met een misbakseltje. Er werd direct een bord nagezonden en de volgende dag al in huis.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste André, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en dat het nieuwe bord snel bij je was. 😊 Veel plezier met je borden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Fijn contact met verkoopster

In Groningen kreeg ik een goede uitleg over pannen, er werd later nog een mail gestuurd met meer informatie. De bestelling werd heel vlot bezorgd. Hele mooie pannen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Johanna, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de service in onze winkel in Groningen als de snelle levering van je bestelling. Veel plezier met je nieuwe pannen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
AE
Annet E.
Zoetermeer
Snelle levering en perfect verpakte koffie glazen. Ik had mijn twijfels of het verstandig is om glazen online te bestellen maar alle 12 zijn goed aangekomen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Barbara, Bedankt voor je mooie review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat alle koffieglazen in perfecte staat zijn aangekomen. Daar doen we het voor bij Cookinglife. Veel plezier met je nieuwe koffieglazen! Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben voor je keuken of eetkamer, dan staan we altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Netjes afgeleverd zoals beschreven. Jeetje wat goed ingepakt. Complimenten aan de inpakker of inpakkers. Alles heel aangeleverd. En het servies prachtig.
23 dec 2023
Beste Rinie, Wat een prachtige review!  We zijn blij te lezen dat je tevreden bent met hoe we je bestelling hebben ingepakt, en natuurlijk dat je het servies mooi vindt! Veel eetplezier met je nieuwe servies en fijne kerstdagen toegewenst🎅  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
BB
Bart B.
Den Haag
Goede communicatie. Alleen jammer dat een product dat (volgens de site) op voorraad zou zijn toch besteld moest worden, zodat de levering later plaatsvond.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Bart, Bedankt voor je feedback en je mooie waardering! Het spijt ons dat een van de door jou bestelde producten niet direct beschikbaar was, ondanks dat het als op voorraad stond aangegeven op onze website. Soms kan het voorkomen dat de voorraadstatus niet helemaal up-to-date is, onze excuses hiervoor. We doen ons best om dit te voorkomen en we hopen dat je ondanks de vertraging toch geniet van je aankopen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Snelle shock-proof levering

Namiddag besteld, volgende dag al geleverd. Zeer goed verpakt. Erg mooi en vrolijk servies. Nog niet gebruikt. Hoop dat het in de vaatwasser goed blijft.
10 feb 2024
Beste Sylvia, Bedankt voor je mooie review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

snelle levering en heerlijke pannen

snelle levering en een mooi kookboek waar je wat aan hebt. lang niet de BK emaille pan kunnen vinden en nu kwamen we ze weer tegen. Zo fijn koken/bakken!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Pieter en Alina, Bedankt voor jullie mooie review!  We zijn blij om te horen dat jullie genieten van jullie nieuwe BK emaille pan en het kookboek.  Veel plezier met koken en bakken!
24 feb 2024

Super snelle bezorging

Wat een super snelle bezorging, beide keren dat ik besteld heb werd het pakje de volgende dag al geleverd. We zijn heel erg blij met de mooie placemats!
24 feb 2024
Beste Carla, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle bezorging en de mooie placemats! Daar doen we het voor. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten tijdens het tafelen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle levering, goed verpakt. Toch schade gekregen, werd heel snel opgepakt en had 2 dagen alsnog mijn servies zoals gewenst compleet. Super service.
23 dec 2023
Beste N Schutten, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je de bestelling snel in ontvangst hebt mogen nemen.  Onze excuses voor de schade bij de levering, wij zijn blij dat dit naar jouw tevredenheid is opgelost.  Wij wensen je veel plezier toe met het nieuwe servies en fijne kerstdagen gewenst 🤶   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 jan 2024

Top

Ik had o.a. kommetjes besteld en was een beetje bang voor de bezorging, maar ze waren goed ingepakt en alles is heel aangekomen. Ik ben er blij mee :)
6 jan 2024
Beste Erica Djoke, We zijn blij dat alles naar tevredenheid is aangekomen en goed was ingepakt. Bedankt voor het vertrouwen in Cookinglife! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
We zijn goed geadviseerd in de winkel en hebben daarna online de pannen besteld omdat ze die in de winkel niet hadden. De bestelling was snel binnen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Inge, Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.