cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

780 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.780 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Goed genoeg

Ik bestel iets in de webshop, Cookinglife stopt het in een envelop, plakt een sticker erop en geeft het aan PostNL mee. Niet echt raketwetenschap.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Peter, Bedankt voor je review, wij verpakken alle artikelen altijd met goede zorg. Als het pakket met schade was aangekomen hadden we het direct met je opgelost! We hopen dat de Sareva IJsblokjesvormen naar wens zijn. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Keurig afgeleverd, maar eerst melding gehad dat het niet op voorraad was. Beetje rommelig Mail gestuurd maar geen reactie gehad. Dat kan dus beter
Antwoord van cookinglife.nl
Beste B. Bartholomeus, Dank voor je feedback. Het spijt ons dat je melding hebt ontvangen dat het product niet op voorraad was, en we begrijpen dat dit voor verwarring heeft gezorgd. Onze excuses voor het gebrek aan respons op je e-mail; dit is niet de service die we streven te bieden.  Wij wensen je desondanks het opgelopen ongemak veel plezier toe met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Wanneer is de levertijd

Zou het prettig vinden om een indicatie te krijgen wanneer de bestelling geleverd kan worden. Nu is het na de bestelling stil geen berichten meer.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk, Bedankt voor je bericht. We streven ernaar om je bestelling de volgende dag te bezorgen, mits deze voor 22:00 is geplaatst. Je ontvangt een mail met een track & trace code zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Ik zie in ons systeem dat al jouw bestellingen inmiddels verstuurd en geleverd zijn. Klopt dit niet, dan zou ik je graag direct willen verwijzen naar ons schade- en retourenplatform. Hier kan jij een melding maken dat je een product niet hebt ontvangen. Zodra deze melding binnen is doen wij ons uiterste best daar zo snel mogelijk op te reageren.  We helpen je graag verder!  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
TT
Tessy T.
Rotterdam
12 jun 2024
Super service. Een gedeelte van mijn bestelling had een andere kleur. Zonder problemen juiste kleur nagezonden en de verkeerde mocht ik houden.
17 jun 2024
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Veel bakplezier met je producten en hopelijk tot snel bij Cookinglife!
Snelle levering, mooie produkten, fijne en attente medewerksters alsmede geweldige service. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!
3 mrt 2024
Beste Petra, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. We doen ons best om het zo goed mogelijk te doen voor onze klanten.
Helaas was één bord beschadigd. Na contact te hebben gehad, is er een nieuw product opgestuurd. Super goede service waar ik erg blij mee ben!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nicole, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat jammer om te horen dat er een bord beschadigd was bij aankomst, ondanks onze zorgvuldige verpakking. Maar goed om te horen dat we dit snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen! We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe kommen en dat je de kwaliteit van ons servies waardeert. We kijken uit naar je volgende bestelling bij Cookinglife. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Goede service

Bij bezorging van het servies bleken enkele borden kapot te zijn. Melding gemaakt en de volgende dag al nieuwe ontvangen. Prima service!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste A. J. Ensink, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij dat we je zo snel konden helpen met de vervanging van de kapotte borden.  Veel plezier met je servies! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024
Jullie zouden een e-mail kunnen sturen dat een artikel niet op voorraad is, zodat de mensen weten dat het artikel later wordt verstuurt
20 jan 2024
Beste Ria, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet op de hoogte was van de voorraadstatus van je artikel. We hebben je een mail gestuurd om je verder te informeren! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Heel blij met de dinerborden. Mijn servies is compleet. Leuk om de tafel mee te dressen als we lekker gekookt hebben voor vrienden
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Elly, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe dinerborden! Veel plezier met het dresseren van de tafel voor je vrienden!
Dit keer heel snel het artikel In huis , in vergelijking met de vorige keer dat duurde een maand ( artikel was niet op voorraad) .
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Astrid, Bedankt voor je bericht! Het is fijn om te horen dat je dit keer je bestelling snel in huis had. Het klopt dat de levertijd langer kan zijn als een artikel niet op voorraad is, en we doen ons best om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. JJouw positieve feedback is enorm waardevol voor ons en helpt ons om onze service voortdurend te verbeteren. Zou je alsjeblieft ook de tijd willen nemen om je ervaring te delen op ons Trustpilot-platform? Hier is de link: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het enorm dat je de moeite neemt om ons te steunen. We kijken uit naar je volgende bezoek en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Snel en goed geleverd.

De verschillende pannen zaten ontzettend goed verpakt. Er is zorg aan besteed. Geheel onbeschadigd aangekomen en snelle levering.
Antwoord van cookinglife.nl
Goedenavond, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je positief bent over de service van Cookinglife. Veel plezier met al je ontvangen pannen!
Topservice Mooie borden, en zeer snel in huis! Helaas een klein gevalletje transportschade, maar dit is snel en soepel opgelost.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste S, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de mooie borden. Veel plezier ermee!
We zijn goed geholpen in de winkel, daar hadden ze de pan niet die we zochten maar online wel dus daarna de pan online besteld.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste inge,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
25 dec 2023
Goede en snelle service. Goed ingepakt ook. We wilde graag nog twee engeltjes voor de kerst om de stal nog completer te maken.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Edwin, Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn verheugd dat je tevreden bent over onze service en dat de Alessi Kerstengeltjes aan je verwachtingen voldoen. Wat een mooi idee om je kerststal compleet te maken met nog twee engeltjes! We hopen dat deze toevoeging een prachtige aanvulling is geweest op je kerstversieringen. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt of als er iets anders is waarmee we je van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Nogmaals bedankt voor je aankoop en voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Kwaliteit en snelle service!

Prachtige wijnglazen van Leonardo. Daarnaast heel belangrijk, heel goed verpakt en alles heel aangekomen. Snelle service ook!
24 feb 2024
Beste Paula, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe Leonardo wijnglazen en onze service! Daar doen we het voor. We hopen dat je veel plezier gaat hebben van je nieuwe glazen. Mogen ze maar gevuld worden met heel veel lekkere wijntjes! Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik ontving mijn bestelling heel snel, goed ingepakt en ook nog een kookboek als kado erbij. Ik kan cookinglife wel aanraden!
Antwoord van cookinglife.nl
Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat alles naar wens is verlopen en je tevreden bent met je bestelling en het kookboek. Veel plezier met je aankopen en graag tot een volgende keer!

De bestelling was snel verzonden

De besdtelling was snel verzonden, iets wat er niet was, daar kreeg ik duidelijke informatie over veel keus Goed verpakt
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ina​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
25 dec 2023
Snelle en nette verzending! Doos was alleen best een beetje (te) groot voor de inhoud, maar heel blij met de artikelen :)
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jessica, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle en nette verzending. Wat betreft de doos, we nemen dit zeker mee in onze overwegingen voor toekomstige verbeteringen. We willen altijd duurzaam en efficiënt werken, dus feedback hierover is zeer waardevol. Veel plezier met je Nordic Light Kerstbal Boeken en je Cookinglife Kerstbal Mok Gluhwein! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 nov 2023

Top product

Snelle, vlotte levering volledig volgens afspraak. Daarnaast gewoon een heerlijk luxe verwen-artikel voor mij zelf. Top!
1 nov 2023
Goedemiddag Michel, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service van Cookinglife! Wij wens je heel veel plezier met je peper- en zoutmolen. Een fijne dag.
25 okt 2023

Op alle fronten een fijne webshop!

Mooie aanbiedingen, kwaliteitsproducten en eenvoudig kopen en betalen. Vervolgens snel geleverd in degelijke verpakking.
25 okt 2023
Beste Jurgen, We zijn blij om te horen dat je onze aanbiedingen waardeert en tevreden bent met de kwaliteit van onze producten.  Het is fijn om te weten dat je het bestelproces als eenvoudig hebt ervaren, inclusief de snelle levering. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Veel wijnplezier! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife