Ractem- Logo - Beoordelingen

Ractem

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ractem

14 apr 2024
13 apr 2024
13 apr 2024
19 mrt 2024
16 mrt 2024
25 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het probleem dat ik had is dat de chauffeur incompetent is. Ik vertrouwde hem teveel omdat ik de leveringsbon had ondertekend en omdat hij haast had, gaf hij me geen tijd om de goederen te controleren. Sommige dwarsbalken van de structuur waren gebroken en bovendien liet hij de goederen achter in een andere deuropening ver van de mijne en vertelde me dat hij de vrachtwagen niet kon verplaatsen. Ongelooflijk. Ik heb een klacht ingediend bij de klantendienst en ben daar heel goed geholpen.
2 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
De levering was erg slecht. Ze leverden niet op de datum die op de tracking stond, en ze belden ook niet om me dat te laten weten. Ik moest verschillende keren contact opnemen met Ractem en kreeg onduidelijke informatie, alsof de levering op zichzelf stond. Ze belden me niet voor de levering om te vragen of iemand thuis was, ondanks het feit dat de klantenservice me had verzekerd dat ze dat zouden doen.
14 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik denk dat het op zijn minst optimistisch is om deze stellingen op te sturen met de opmerking “13-polige moersleutel nodig. We raden je aan om handschoenen te gebruiken”. Als iemand deze stellingen in elkaar probeert te zetten met handschoenen en een eenvoudige 13-polige moersleutel, gaat dat een maand duren en ik betwijfel of het orthogonaal zal zijn.
2 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zonder oneerlijkheid, wat ik niet begrijp is dat een bestelling van een particulier zo'n enorme zending in volume en gewicht. Ze zouden naar deze situatie moeten kijken en de bestelling in beter hanteerbare pakketten moeten verdelen.... In mijn geval was het iets onbeschrijflijks.
Geïmporteerde beoordeling
Via de chat van de website werd ik goed te woord gestaan, maar de ontvangst van de bestelling was verschrikkelijk ... Er kwam maar één chauffeur en ik moest hem helpen met het verplaatsen van een doos die op een pallet zat dat hij me achterliet.
6 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
De aankoop op het web was erg goed, maar tijdens het transport kwamen de staanders allemaal in slechte staat aan. Ik denk dat ze iets beter verpakt moesten worden, hoewel we ze wel recht konden zetten zonder ze te hoeven vervangen.
30 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
De rekken kwamen laat en beschadigd aan (mogelijk doordat het transportbedrijf een zwaar gewicht erop gelegd heeft). Ik zou de aankoop niet aanraden omdat de "ervaring" wat ongelukkig was wat betreft het transport.
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb de dwarsbalken verbogen ontvangen en met een klap die de verf een beetje bevlekte. Ik zat midden in de montage toen ik ze uitpakte en ik was daarom niet van plan ze te vervangen. Ze zijn merkbaar beschadigd.
23 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het transportbedrijf, dat geen deel uitmaakt van het Ractem-bedrijf maar door hen is toegewezen, deed er 15 dagen over om de bestelling af te leveren Ik zou hen aanraden om van transportbedrijf te veranderen.
Geïmporteerde beoordeling
Het product is zeer goed van goede kwaliteit. Wat ik niet begrijp de levering dat die op straatniveau plaatsvindt, waardoor ik een aantal reizen moest maken om het materiaal naar de eindplaats te vervoeren.