Ractem- Logo - Beoordelingen

Ractem

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ractem

Geïmporteerde beoordeling
Hoi, ik ben erg blij met mijn bestelling. Na alles er voorzichtig uitgepakt te hebben mis ik enkele onderdelen. Ik had 4 planken per stelling besteld en nu moet ik alles op de grond laten liggen.
23 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
De levertijd was langer dan verwacht. Het materiaal weegt ook veel, maar dat laten ze gepalletiseerd achter op straatniveau. Eerlijk is dat het er stevig uitziet en van hoge kwaliteit is.
7 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Van de 6 planken die ik had besteld, kwamen er 4 aan met een flinke deuk. Jullie verpakken de planken per 5 en de zesde kwam beschadigd aan. Slechte ervaring.
10 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling kwam onvolledig aan, er ontbraken onderdelen die nodig waren voor de montage. Ik wacht tot ik het missende materiaal nagestuurd krijg.
Geïmporteerde beoordeling
De stelling kwam in goede staat aan, maar in een van de magazijnbakken zat een barst, ik vermoed door een klap tijdens het transport.
Geïmporteerde beoordeling
De verstevigende dwarsbalken zijn moeilijk te monteren in de dwarsliggers. Het ontwerp zou verbeterd moeten worden.
6 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Eén chauffeur om een enorme doos van de vrachtwagen te halen is helaas niet genoeg.
21 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb nog nooit een bestelling zo laat geleverd gekregen. Dat was jammer.
Antwoord van Ractem
22 nov 2023
Goedemiddag: Het spijt ons dat u niet kon genieten van uw bestelling in de geschatte tijd. Zoals we je hebben verteld zodra we je bestelling ontvingen, was een van de artikelen in de bestelling niet op voorraad omdat de fabriek in augustus gesloten was. Het moest worden geproduceerd en naar ons worden verzonden en dit veroorzaakte zeker een vertraging in de levering van je bestelling. Het spijt ons voor de vertraging en het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groeten: Ractem Team
10 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
De kwaliteit van de producten was uitstekend en de service net zo goed.
7 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Ik begrijp de prijs niet ... Z…

Ik begrijp de prijs niet ... Zou ik ze opnieuw kopen? ABSOLUUT NIET”.
Geïmporteerde beoordeling
Een timmerman moest alle planken schaven die niet in de gaten pasten.
Geïmporteerde beoordeling
Goed het product, maar slechte levering door het transportbedrijf.
5 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geen gedoe, alles verliep soepel en het pakket kwam zoals beloofd.
Geïmporteerde beoordeling
Het is duidelijk dat ze klantgericht werken, uitstekende service.
Geïmporteerde beoordeling
Je wordt goed op de hoogte gehouden van elke stap van het proces.
12 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ze leveren de goederen voor je deur op straatniveau af.
Geïmporteerde beoordeling
De levertijd was perfect en de verpakking was erg goed.
Geïmporteerde beoordeling
Alles goed behalve de vertraging bij het transport.
Zoals verwacht.
22 mei 2024