Ractem- Logo - Beoordelingen

Ractem

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ractem

AD
AART D.
KNEGSEL
Ik zocht een kwalitatieve doorschijnende plastic op maat en moest vooral NIET stinken.......de meeste plastics doen dat namelijk. Zo'n smerige geur past niet in mijn atelier en galerie. Snelle levertijd, goed verpakt en geurloos! Super! Een dubbelfunctie: eronder laat ik artikelen en o.a. foto's van mijn werk zien. Nog wel benieuwd of een warme kop koffie een 'ronde herinnering' achterlaat. Voor nu.......dik tevreden. GALERIE WORKS OF AART

Goede prijs en kwaliteitverhouding

Goede prijs kwaliteitverhouding van de (basic) stellingkasten. Helaas ging de bezorging een beetje mank, want mijn telefoon nummer (en opmerkingen voor de bezorging) was totaal niet doorgekomen bij de vervoerder. Daardoor stonden ze opeens voor de deur en was ik niet voorbereid. Uiteindelijk verder wel goed gekomen dankzij de hele aardige bezorger. Verder niks op aan te merken.
Antwoord van Ractem
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij te zien dat u tevreden bent met de stellingkasten. Uw commentaar helpt ons verder om te onderzoeken wat er mis ging in de keten van de bezorging, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
8 okt 2024
Stevig materiaal. Lastig in elkaar te zetten. Maar als het uiteindelijk is gelukt, dan heb je ook wat. Een aanrader voor iedereen, die zijn spullen georganiseerd wil opruimen.
Antwoord van Ractem
Dank voor de terugkoppeling. Voor het vergemakkelijken van de montage kan u op onze website https://ractem.nl/c-plus-400-stelling.html niet alleen de montage-handleiding in pdf formaat gedownload worden, maar is ook een Youtube video https://youtu.be/lNZHcuAXYfI beschikbaar met montage-instructies. We zijn blij te zien dat u tevreden bent met het eindresultaat.
8 okt 2024
Heel netjes te woord gestaan via de chat en via de telefoon. Was een hele dure stelling maar nog geen seconde spijt ervan gehad. Ook snel geleverd.

Prachtige en stabiele stelling

Alle onderdelen keurig verpakt ontvangen inclusief duidelijke montage beschrijving . Mooie en stabiele gegalvaniseerde stelling. Zeer tevreden!

Lekker makkelijk

Eenvoudig om bestelling te plaatsen, te betalen en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.
Prima producten. Mijn 2e bestelling was helaas beschadigd, maar hiervoor wordt nieuwe geleverd.
8 okt 2024
Goed, ook persoonlijk, contact over de bestelling en de levering. Prima materiaal.
HM
H M.
Ulft

Snelle levering.

Enkele stellingen besteld. Ging makkelijk en levering was al binnen enkele dagen
Mooie stevige banden stelling gekocht En dan ook nog zonder verzendkosten
7 okt 2024
Geweldig klantenservice en prima producten. Alles volgens afspraak
7 okt 2024
Heel tevreden met mijn aankoop. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
1 okt 2024
Mijn magazijn is nu perfect georganiseerd dankzij hun producten.
7 okt 2024
Het bestelproces was eenvoudig en de levering snel. Geweldig!
1 okt 2024
Alles ging soepel, van bestelling tot levering. Een aanrader!
4 okt 2024
Topkwaliteit en snelle service. Ik ben zeer onder de indruk
7 okt 2024
Het personeel is erg behulpzaam. Alles verliep vlekkeloos.
Prima prijs en kwaliteit, daarnaast een snelle levering!
8 okt 2024
Degelijk en solide systeem. Geen verbetersuggestie(s).
Topkwaliteit en snelle service