Ractem- Logo - Beoordelingen

Ractem

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ractem

23 jul 2024
18 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goed product.Ik heb verschillende keren bij Ractem gekocht en ik kom altijd terug voor herhaling. Ze hebben goed materiaal en staan er voor in. Ik had een klein probleem met enkele ontbrekende stukken en het was al meer dan een maand geleden omdat ik geen tijd had gehad om de stellingen te monteren, maar ze hebben het opgelost en gratis opgestuurd.Ik raad Ractem aan, ze stellen niet teleur, een serieus bedrijf.
25 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het transport was erg goed.Wat het materiaal betreft, heb ik twee soorten stellingen gekocht: de ST-150 en de VMAX.De ST-150 was gemakkelijk te monteren, maar de VMAX was iets lastiger te monteren omdat de balken en de steunstang een andere opstelling hebben dan in de montagevideo wordt getoond. Bedankt.
23 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
We konden de levering zonder problemen coördineren. Ik had alleen een specifieke dag en het was perfect. De twijfels werden op een zeer professionele manier opgelost.
3 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
De ervaring was erg goed. Van de telefonische service, de snelheid van levering en zelfs de snelle oplossing voor het enige incident dat we hadden.
12 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles correct en werkt erg goed. Het enige minpuntje was dat in plaats van twee pakketten tegelijk, het ene eerst kwam en het andere later.
18 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles is perfect. Snelle levering en eenvoudige montage. De stelling is erg stevig. Het is de vierde die ik voor het bedrijf heb gekocht.
9 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede opties en gemakkelijk om het product naar wens te configureren. Snelle levering met de goederen geleverd waar ik ze wilde hebben.
Geïmporteerde beoordeling
Goede deal, ik zou zeggen uitstekend, het product perfect verpakt en het eindresultaat optimaal. Ik geef een 10 aan Ractem.
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling werd snel geleverd en het materiaal en de verpakking waren erg goed. De klantenservice was geweldig. Bedankt
14 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
De stellingen zijn van hoge kwaliteit en het montagesysteem, hoewel heel eenvoudig, is een waar genoegen.
27 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles verliep vlekkeloos, op tijd geleverd en binnen budget. Geen enkele klacht, alles perfect.
Geïmporteerde beoordeling
Alles zeer goed, geen enkel probleem. Ik zou het iedereen aanraden die bij hen wil kopen.
Geïmporteerde beoordeling
Alles klopt. Product van geweldige kwaliteit. Goede verpakking en levering op schema
29 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
De levering was snel en het product kwam overeen met wat was besteld.
27 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles was in overeenstemming met wat we besproken hadden.
Geïmporteerde beoordeling
De stelling is geweldig, de service is perfect.
Geïmporteerde beoordeling
Ze halen de leveringstermijnen correct.
14 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Erg stevig en gemakkelijk te monteren.
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.