wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

3.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.987 beoordelingen in totaal

7 okt 2024
De kwaliteit is super, ze gaan letterlijk jaren mee (Wolky Klomp Roll Slide Printed Leather, deze keer voor de kleur rood gegaan.) Mijn oude (een paar zwarte) zijn inmiddels al zo'n 8 jaar oud en heel intensief gebruikt. Het zijn wat mij betreft niet per se de mooiste instappers, maar wel de fijnste. Ik heb nu nooit meer natte voeten wanneer ik bijvoorbeeld "even" vlug het plastic aan de weg moet zetten bij nat weer, of tot een paar jaar terug, nog een laatste rondje met de hond ging wandelen voor het naar bed gaan. En ik hoef ook niet meer bang te zijn dat ik mijn enkels gemakkelijk omsla omdat er geen of nauwelijks steun in de instapper zit. Maar ook binnen in huis zitten ze lekker warm en comfortabel en kan ik mijn dagelijkse schoeisel lekker uitschoppen wanneer ik thuis kom. En wat vooral erg fijn is hieraan is dat mijn voeten in een goed voetbed zitten en ik dus ook geen klachten krijg omdat mijn voeten en daarmee de rest van mijn lichaam, niet goed word ondersteund. Ik ben altijd veel op de been en daarom vind ik het belangrijk om dagelijks schoeisel te dragen met een goede ondersteuning en of dit nu laarzen, sneakers of instappers zijn dat maakt me niet uit. En bij Wolky zit dit gewoonweg goed en aangezien de instappers/klompen jaren mee gaan, valt de prijs ook reuze mee. En zo gemakkelijk als ik erin schiet met mijn voeten, zo gemakkelijk schop ik ze ook weer uit, wanneer ik bijvoorbeeld op de bank neerplof en met mijn voeten op de bank ga zitten of wanneer ik naar bed ga. Ik ben heel erg blij met deze klompen van Wolky en ik hoop dat ze deze voor altijd in hun assortiment houden.
ML
Monique L.
Nieuw-Bergen

29 jul 2024
De bestelling is goed aangekomen alleen is er een kleurverschil te zien tussen de rechter en linker schoen in het leer op de voetrug. De schoenen zitten verder fijn, maar ik vind het niet netjes dat ze zo worden verzonden. Op zijn minst kunnen ze bij Wolky aangeven dat dit aan de orde is en een flinke korting geven. Ik zal proberen ze met leervet in te smeren en hopelijk zal dat het kleurverschil opheffen. Omdat het het laatste exemplaar is en deze schoenen voor mijn voeten het fijnste zijn, stuur ik ze niet terug. Hopelijk kunnen ze bij WOLKY daar de volgende keer op letten. Met vrienelijke groet, Irene Hin

Beoordelingen voor wolky.nl

22 okt 2023
22 okt 2023
31 mei 2024
Ik ben goed en snel geholpen en heb mijn geld terug van de schoenen , die ik terug moest sturen omdat zij mij niet pastte. Echter daarvoor was ik in de fysieke Wolky shop in Den Bosch geweest omdat ik op de Wolky site deze mooie sandalen had gezien. Ik wilde deze passen, maar zij hadden amper schoenen in deze winkel. Slechts een paar veel te kleine maten en de verkoopster gaf aan dat deze ook niet meer aangevuld zouden worden. Dus moest ik ze wel bestellen. Maar ik pas liever schoenen in een winkel en daarbij wil ik fysieke winkels ook in het straatbeeld houden, maar dat ging niet. Dit vind ik erg jammer.
3 jun 2024
Dank voor uw reactie. Het is onmogelijk om in de winkels alle modellen, kleuren en maten op voorraad te houden. Als u een schoen in de winkel wilt passen kunt u vooraf via de website een reservering plaatsen. Als de schoen van uw keuze dan in de winkel is aangekomen wordt u op de hoogte gebracht en kunt u vrijblijvend komen passen. Team Wolky
26 okt 2023

Na telefonisch contact toch verkeerd afgeleverd.

Had telefonisch contact gehad en het zou goed komen met de levering op het juiste adres. Blijkt toch het pakket op de verkeerde adres te staan. Deze mevr doet voor niemand open. Conclusie dat het naar een afhaalpunt wordt gebracht terwijl ik duidelijk aangegeven had dat ik slecht ter been ben.
3 dec 2023
Tot 2x toe laarzen besteld en 2x flink beschadigde (gedragen?) laarzen thuis gestuurd gekregen. Waren een leuke prijs maar door deze 2x ben ik nu echt klaar met de Wolky shop. Erg jammer, eerder nooit geen last mee gehad. En dan het commentaar van de klantenservice.... niet echt begripvol alleen dat ik het kosteloos terug kan sturen. De flinke korting??? €10 op gedragen/ beschadigde laarzen.
Antwoord van wolky.nl
Wij hebben hierover mailcontact met u gehad en u een flinke korting aangeboden. Het is uw goed recht om hier geen gebruik van te maken. Helaas is het ons niet gelukt om u tevreden te laten zijn, dit zullen wij van beide kanten moeten accepteren. Groeten Team Wolkyshop
BV
12 mei 2024

Bandje aan de binnenkant van de bovenzijde erg hard

Het bandje aan de voorzijde is helaas niet gevoerd, de andere wel met een stukje leer, maar daardoor schuurt het best wel, hopelijk wordt het nog wat zachter. Wel is er een flinke irritatie over de communicatie wat betreft bezorging, levertijd en tracking, hier valt zowel voor Wolky als DPD veel winst te behalen. Prima als ik wat langer moet wachten, maar geef dan geen 1-3 dagen levertijd!
13 mei 2024
Het spijt ons dat u langer dan voorzien heeft moeten wachten op uw bestelling. Mocht de bestelling niet naar wens zijn dan horen wij dit graag via de mail van u. Team Wolky
21 mei 2024

Beter

Heb sandalen en schoenen besteld op 5 mei en gevraagd deze naar de winkel in Maastricht te sturen. Hoorde helemaal niets en uiteindelijk de 10de zelf gevraagd waarom ik niets hoorde. 1 paar was onderweg en de andere uitverkocht. Allemaal logisch maar wederom niets meer. Inmiddels contact gehad en sandalen kan ik ophalen in winkel.
Ik heb ze gekocht vanwege hielspoor maar helaas blijken ze niet effectief voor dit doel. Ik vind ze wel mooi maar nogmaals m’n hielspoor is nog steeds erg aanwezig, terwijl jullie zeggen dat deze speciaal voor hielspoor bedoeld zijn.
Antwoord van wolky.nl
Onze modellen voor hielspoor kunnen de klachten eventueel verminderen maar het kan nooit de oplossing voor het probleem zijn. Hiervoor missen wij de medische kennis. Team Wolky
17 mei 2024
De schoenen beter verpakken dus doos in doos en niet in een papierenzak deze zak gaat stuk tijdens sorteren in het sorteercentrum Daar worden we niet vrolijk van ik niet tenminste Zie foto wat er kan gebeuren
17 mei 2024
Gelukkig hebben we al contact met elkaar gehad hier over en de foto die u heeft hebben we al naar de vervoerder gestuurd, en naar de afdeling die er bij ons overgaat. Heel jammer dat een vervoerder zo met de spullen omgaat. We hopen dat de sandalen nog steeds lekker zitten? Hartelijke groet, team Wolky.

Niet op voorraad

Het bleek mogelijk om in de webshop schoenen te bestellen en betalen die helemaal niet op voorraad waren. Inmiddels is het 10 dagen later en moet de retourbetaling nog plaatsvinden. Slechte zaak …
Antwoord van wolky.nl
Wij hebben hier inmiddels mailcorrespondentie met u over gehad, de kwestie is iets anders dan hoe u deze hier schetst. Zodra uw retour bij ons is ontvangen en verwerkt volgt de terugbetaling op de rekening waarmee u de bestelling heeft betaald. Team Wolkyshop.
LP
Lena P.
Ezinge
16 jun 2024
Ik had schoenen met een beschadiging retour gedaan ,nadat ik het geld terug had heb ik nieuwe besteld tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde schoenen weer terug .Nu wacht ik op een ander paar
17 jun 2024
Het spijt ons dat u deze ervaring heeft, er kan helaas altijd iets mis gaan. Volgende keer beter! Team Wolky
6 mei 2024
Ik vond het verschrikkelijk slecht dat ik mijn online gekochte slippers niet fysiek in de wolkyshop kon ruilen. Ik moest ze via de post weer terug sturen en kon weer nieuwe bestellen.
7 mei 2024
Wij willen de online aangekochte artikelen inderdaad bij voorkeur per post retour ontvangen zodat de voorraad weer terug komt in ons Centrale Magazijn. Tevens hebben de winkels geen contant geld en ook geen mogelijkheid om een online aankoop terug te betalen. Onze excuses dat u hierdoor een vervelend gevoel van uw aankoop heeft overgehouden. Team Wolky
EM
Els M.
Dordrecht
Schoenen volgens voorbeeld op webshop. Levering kan wel wat sneller, duurt 10 dagen. Voor een bestelling van €270 vind ik het vreemd dat je ook nog moet betalen voor levering.
Antwoord van wolky.nl
Helaas was de Aporia niet op voorraad in ons magazijn, maar stond dit paar in een ander filiaal. Hierdoor heeft het iets langer geduurd dan dat u van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. Wij vragen de klant een kleine bijdrage van € 2,49 voor de verzendkosten. Dit omdat de kosten ook voor ons steeds hoger worden. De andere helft van de verzendkosten nemen wij voor onze rekening. Met vriendelijke groet, Team Wolky
De bestelde schoenen zijn goed maar ik heb er wel een week moeten op wachten … ik had van DPD ook geen bericht gekregen dat ze geleverd waren in een afhaalpunt.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn om te horen dat de bestelde schoenen naar wens zijn. Helaas heeft het iets langer geduurd dan dat u van ons gewend bent. Wat vervelend dat u van de vervoerder geen bericht heeft ontvangen waar uw bestelling geleverd was. Mijn excuses voor het ongemak. Wij wensen u veel loopplezier. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
Moeilijk bereikbaar voor vragen. Geen antwoord op emails Geen info over wanneer bestelling wordt verzonden. Heb een maand op mijn bestelling moeten wachten.
Antwoord van wolky.nl
Het door u bestelde artikel in uw bestelling van 6-10-2023 was op uw orderbevestiging aangegeven als zijnde leverbaar vanaf 20 oktober 2023. Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 - 17.00 uur. Team Wolkyshop
TT
Tonny t.
Rijssen
13 mei 2024
Veel te lang moeten wachten op de schoenen bijna 5 dagen op verzendklaar gestaan,con ook geen contact krijgen,zijn we niet gewend van wolky.
13 mei 2024
Het spijt ons dat de verzending langer heeft geduurd dan u van ons heeft verwacht, een enkele keer kan dit gebeuren. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Jammer dat de schoenen er heel anders uitzagen dan op de foto. Daarom de schoenen terug gestuurd. Verder wel netjes alles afgehandeld.
Antwoord van wolky.nl
Wat jammer dat de schoenen er niet uitzagen zoals op de foto. Dit kan eventueel komen door de belichting. Mijn excuses voor het ongemak. Fijn om te horen dat verder wel alles naar wens is afgehandeld. Mocht u vragen hebben over een model of een bepaalde kleur, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Jullie zeggen dat dit breedte schoenen waren , maar zijn toch veel te smal. Vermelden van breedte G of H zou duidelijker moeten.
Antwoord van wolky.nl
Wij werken zelf niet met breedte maten maar geven bij elk model aan met welke breedte maat het vergelijkbaar is. Team Wolky

langzaam

het duurde erg lang voordat mijn besteliing binnen was, maar ook de verwerking van de retourzending duurt nu al enkele weken.
Antwoord van wolky.nl
Uw order bestond uit meerdere artikelen, hiervoor hebben wij op de bestelbevestiging het volgende aangegeven: Heb je meerdere artikelen besteld? Dan versturen we de schoenen zoveel mogelijk in één pakket. Zo voorkomen we onnodige extra verzending en kosten. Het kan voorkomen dat we daarom iets langer nodig hebben om jouw bestelling te versturen, alvast bedankt voor je geduld! Uw retour is op 29-01-2024 volledig door ons verwerkt. De achterafbetaling via Klarna is ook bijgewerkt. U heeft 1 paar schoenen gehouden en dit is ook het bedrag wat via Klarna betaald dient te worden. Als u van mening bent dat het anders is dan horen wij dit graag telefonisch of via de mail. Team Wolkyshop