wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

3.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.987 beoordelingen in totaal

7 okt 2024
De kwaliteit is super, ze gaan letterlijk jaren mee (Wolky Klomp Roll Slide Printed Leather, deze keer voor de kleur rood gegaan.) Mijn oude (een paar zwarte) zijn inmiddels al zo'n 8 jaar oud en heel intensief gebruikt. Het zijn wat mij betreft niet per se de mooiste instappers, maar wel de fijnste. Ik heb nu nooit meer natte voeten wanneer ik bijvoorbeeld "even" vlug het plastic aan de weg moet zetten bij nat weer, of tot een paar jaar terug, nog een laatste rondje met de hond ging wandelen voor het naar bed gaan. En ik hoef ook niet meer bang te zijn dat ik mijn enkels gemakkelijk omsla omdat er geen of nauwelijks steun in de instapper zit. Maar ook binnen in huis zitten ze lekker warm en comfortabel en kan ik mijn dagelijkse schoeisel lekker uitschoppen wanneer ik thuis kom. En wat vooral erg fijn is hieraan is dat mijn voeten in een goed voetbed zitten en ik dus ook geen klachten krijg omdat mijn voeten en daarmee de rest van mijn lichaam, niet goed word ondersteund. Ik ben altijd veel op de been en daarom vind ik het belangrijk om dagelijks schoeisel te dragen met een goede ondersteuning en of dit nu laarzen, sneakers of instappers zijn dat maakt me niet uit. En bij Wolky zit dit gewoonweg goed en aangezien de instappers/klompen jaren mee gaan, valt de prijs ook reuze mee. En zo gemakkelijk als ik erin schiet met mijn voeten, zo gemakkelijk schop ik ze ook weer uit, wanneer ik bijvoorbeeld op de bank neerplof en met mijn voeten op de bank ga zitten of wanneer ik naar bed ga. Ik ben heel erg blij met deze klompen van Wolky en ik hoop dat ze deze voor altijd in hun assortiment houden.
ML
Monique L.
Nieuw-Bergen

29 jul 2024
De bestelling is goed aangekomen alleen is er een kleurverschil te zien tussen de rechter en linker schoen in het leer op de voetrug. De schoenen zitten verder fijn, maar ik vind het niet netjes dat ze zo worden verzonden. Op zijn minst kunnen ze bij Wolky aangeven dat dit aan de orde is en een flinke korting geven. Ik zal proberen ze met leervet in te smeren en hopelijk zal dat het kleurverschil opheffen. Omdat het het laatste exemplaar is en deze schoenen voor mijn voeten het fijnste zijn, stuur ik ze niet terug. Hopelijk kunnen ze bij WOLKY daar de volgende keer op letten. Met vrienelijke groet, Irene Hin

Beoordelingen voor wolky.nl

25 okt 2023

Geen schoenen

Besteld in de Wolky shop geen telefoontje of mail of de bestelling in de winkel is gearriveerd anderhalve week geleden
26 okt 2023
Goedemorgen mevrouw, wat vervelend om te horen dat er nog geen contact is gezocht. Uw schoenen zijn namelijk verstuurd en zullen één deze dagen bij ons winkelfiliaal aankomen waar u ze kunt passen. Wanneer u vragen heeft over uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Groet Wolkyshop
4 jun 2024

Van de 2 bestelde paar schoenen is er…

Van de 2 bestelde, en betaalse, paren schoenen is er een binnengekomen na ruim een week, daarna niks meer vernomen.,
5 jun 2024
Omdat beide paren in een ander filiaal staan heeft het iets langer geduurd dan dat u van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. Het andere paar gaan wij vandaag naar u toesturen. U ontvangt van de vervoerder een track&trace code. Met vriendelijke groet, Team Wolky
De maten kloppen totaal niet, de ene 38 is te klein, de andere veel te groot. Levering liet lang op zich wachten.
Antwoord van wolky.nl
Onze modellen worden op verschillende leesten gemaakt. Hierdoor valt niet elk model gelijk en kan het zijn dat je soms een maat groter of kleiner nodig hebt. Er is altijd de mogelijkheid om een reservering te maken in 1 van onze winkels, dan kunt u goed de verschillen ervaren. Team Wolky
20 mei 2024
op 14 mei een retourzending gedaan, geen bevestigingsmail ontvangen en ook geld nog niet retour. 142,44 euro.
21 mei 2024
Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort. Heeft u gekozen voor de optie achteraf betalen met Klarna? Dan wordt de terugbetaling bijgewerkt op de factuur van Klarna. Door de feestdagen kan het momenteel iets langer duren. Team Wolky
21 mei 2024
Ja dit is al de zoveelste keer dat ik schoenen ontvang die scheef kapot of slecht gestikt zijn echt jammer
22 mei 2024
Wat vervelend dat uw bestelling niet naar wens was. Mocht u problemen ondervinden als u een bestelling niet naar wens is, dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u dan verder helpen. Met vriendelijke groet, team Wolky
Liiken wel vier gedragen steunzolen, in ieder geval geen nieuwe. Of ze komen uit passchoenen misschien?
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u op deze manier uw bestelling heeft ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Graag willen wij u verder helpen. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Wolky
26 mei 2024
Sneller leveren. De bezorging duurde 10 dagen, dat nodigt niet uit om het nog een keer te proberen.
27 mei 2024
Wat jammer om te horen dat het iets langer heeft geduurd dan dat u van ons gewend bent. Dit komt omdat de Desh niet op voorraad was in ons magazijn. Dit model is vanuit een ander filiaal verstuurd in een blokverzending naar ons magazijn. Vanwege het milieu versturen wij de bestelling in 1 keer naar u toe. Hierdoor kan het soms iets langer duren. Met vriendelijke groet, Team Wolky
18 apr 2024

Slechte leveringstijd !!

In maart slippers besteld, zouden pas na 5 april geleverd worden, 12 april ontvangen. Echt slecht !!
19 apr 2024
Het spijt ons dat de uitlevering alsnog op zich liet wachten, maar we hopen dat de gekozen Nassau helemaal naar wens is. Met vriendelijke groet, team Wolky.

Tot nog toe een tevreden klant .

Jammer dat de schoen niet goed gelijmpt was heb ze teruggestuurd en een ander paar besteld .
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend om te horen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht u tegen dit soort problemen aan lopen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen u dan verder helpen. In ons systeem kan ik zien dat u een nieuwe order heeft geplaatst. Wij gaan dit paar morgen naar u toesturen. U zal een track&trace code ontvangen van de vervoerder. Met vriendelijke groet, team Wolkyshop
er zat een vlek op de schoen. Als die er niet op had gezeten had ik ze wel gekocht
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u een schoen met een vlek erop heeft ontvangen, dit is door ons over het hoofd gezien. Wij zullen uw retour netjes afhandelen en zien u een volgende keer graag terug in onze webshop. Team Wolkyshop
27 okt 2023
Graag sneller leveren. Controle of er ook inlegzooltjes in de schoenen zitten.
Niet bezorgd tot 2 keer aan toe , zoek het zelf maar uit , heel slecht dit
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Het is inderdaad niet allemaal goed gegaan met uw bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. U heeft bij ons een order geplaatst op 11 januari. Wij hebben deze bestelling op 12 januari naar u toegestuurd. Helaas is deze bestelling ongeopend bij ons retour gekomen. Wij hebben de bestelling daarna gelijk weer naar u toe gestuurd. U heeft aangegeven dat u deze bestelling niet heeft ontvangen. Wij zijn op het moment van versturen afhankelijk van de vervoerder. Wij hebben bij onze vervoerder een onderzoek gestart . Wij wachten dit onderzoek af en komen hier dan bij u op terug. Wij hebben hierover telefonisch contact gehad en gemaild. Wij gaan het goed met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
MV
18 jun 2024

Website

Ik zocht schoenen maat 38,5 wijdte K. Kun je moeilijk vinden op website.
19 jun 2024
Mocht u tegen dit soort dingen aanlopen, dan mag u altijd contact met onze klantenservice opnemen. Wij helpen u graag verder. Als u een model op onze site op het oog heeft en u gaat hier op staan, dan staat er een product omschrijving bij. Als u dit aanklikt, krijgt u informatie te zien over het desbetreffende model. Hier staat ook een richtlijn bij qua breedtemaat. Mocht u liever persoonlijk advies willen, dan helpen mijn collega's u vanuit de Wolky winkel u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Wolky
30 mei 2024
Levertijd van 8 dagen voor 2 paar schoenen vind ik echt onacceptabel
3 jun 2024
Dank voor uw reactie, op de bestelbevestiging melden wij het volgende: Heb je meerdere artikelen besteld? Dan versturen we de schoenen zoveel mogelijk in één pakket. Zo voorkomen we onnodige extra verzending en kosten. Het kan voorkomen dat we daarom iets langer nodig hebben om jouw bestelling te versturen, alvast bedankt voor je geduld! Team Wolky
Vond het lastig om de bestelling te plaatsen, had er hulp bij nodig.
Antwoord van wolky.nl
U heeft gekozen voor achteraf betalen via Klarna, Klarna vraagt de eerste keer om een extra verificatie om veiligheidsredenen, dit vergt soms wat hulp maar de verificatie is noodzakelijk bij achteraf betalen.
15 mei 2024
Wacht al een week op een bestelling... nog niets vernomen helaas
16 mei 2024
Hmmm, dat is niet goed! We gaan uitzoeken wat er aan de hand is en gaan u hierover via de mail berichten. Hartelijke groet, team Wolky.
CK
c k.
zwolle
21 mei 2024
Verkoopster was vriendelijk maar niet zo ingewerkt in de materie
22 mei 2024
Wat jammer om te horen. Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, team Wolky
15 mei 2024
Ik kreeg nog niets aan en we zijn 10 dagen na mijn bestelling.
16 mei 2024
Ik had een klacht ingediend maar daar werd niet op in gegaan!
20 mrt 2024
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze klachtenafhandeling. Wij doen onze uiterste best om klachten op een goede en nette manier af te handelen. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Info in account over…

Info in account over retourmelding/betaling kan beter.