wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

3.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.987 beoordelingen in totaal

7 okt 2024
De kwaliteit is super, ze gaan letterlijk jaren mee (Wolky Klomp Roll Slide Printed Leather, deze keer voor de kleur rood gegaan.) Mijn oude (een paar zwarte) zijn inmiddels al zo'n 8 jaar oud en heel intensief gebruikt. Het zijn wat mij betreft niet per se de mooiste instappers, maar wel de fijnste. Ik heb nu nooit meer natte voeten wanneer ik bijvoorbeeld "even" vlug het plastic aan de weg moet zetten bij nat weer, of tot een paar jaar terug, nog een laatste rondje met de hond ging wandelen voor het naar bed gaan. En ik hoef ook niet meer bang te zijn dat ik mijn enkels gemakkelijk omsla omdat er geen of nauwelijks steun in de instapper zit. Maar ook binnen in huis zitten ze lekker warm en comfortabel en kan ik mijn dagelijkse schoeisel lekker uitschoppen wanneer ik thuis kom. En wat vooral erg fijn is hieraan is dat mijn voeten in een goed voetbed zitten en ik dus ook geen klachten krijg omdat mijn voeten en daarmee de rest van mijn lichaam, niet goed word ondersteund. Ik ben altijd veel op de been en daarom vind ik het belangrijk om dagelijks schoeisel te dragen met een goede ondersteuning en of dit nu laarzen, sneakers of instappers zijn dat maakt me niet uit. En bij Wolky zit dit gewoonweg goed en aangezien de instappers/klompen jaren mee gaan, valt de prijs ook reuze mee. En zo gemakkelijk als ik erin schiet met mijn voeten, zo gemakkelijk schop ik ze ook weer uit, wanneer ik bijvoorbeeld op de bank neerplof en met mijn voeten op de bank ga zitten of wanneer ik naar bed ga. Ik ben heel erg blij met deze klompen van Wolky en ik hoop dat ze deze voor altijd in hun assortiment houden.
ML
Monique L.
Nieuw-Bergen

29 jul 2024
De bestelling is goed aangekomen alleen is er een kleurverschil te zien tussen de rechter en linker schoen in het leer op de voetrug. De schoenen zitten verder fijn, maar ik vind het niet netjes dat ze zo worden verzonden. Op zijn minst kunnen ze bij Wolky aangeven dat dit aan de orde is en een flinke korting geven. Ik zal proberen ze met leervet in te smeren en hopelijk zal dat het kleurverschil opheffen. Omdat het het laatste exemplaar is en deze schoenen voor mijn voeten het fijnste zijn, stuur ik ze niet terug. Hopelijk kunnen ze bij WOLKY daar de volgende keer op letten. Met vrienelijke groet, Irene Hin

Beoordelingen voor wolky.nl

Loes P.
Katwijk zh
20 mei 2024
21 mei 2024
Wij horen graag van u hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Team Wolky
17 mei 2024
Wij horen graag van u hoe wij onze service kunnen verbeteren. Team Wolky
15 mei 2024
21 mei 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of in 1 van onze winkels. Team Wolky
14 mei 2024
Misschien wilt u ons laten weten hoe wij onze service kunnen verbeteren? Team Wolky
Wij wensen u veel pezier van uw aankoop. Team Wolky
7 mei 2024
8 mei 2024
Helaas is er iets mis gegaan bij het versturen van uw bestelling. Soms kan er iets mis gaan bij het versturen van een bestelling. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Wolky
23 apr 2024
24 apr 2024
Graag horen wij van u hoe wij onze service kunnen verbeteren. Team Wolky
Antwoord van wolky.nl
Dank u wel voor uw 3 sterren. U heeft uw bestelling inmiddels ontvangen. Ik hoop dat u bestelling naar wens is. Mocht u tips voor ons hebben zodat wij onze service kunnen verbeteren, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Antwoord van wolky.nl
Graag horen wij wat de reden is van deze beoordeling zodat wij wellicht iets kunnen verbeteren. Team Wolkyshop
Antwoord van wolky.nl
Wat jammer om te zien dat u een slechte ervaring met ons heeft. Helaas kunnen wij geen correspondentie met u vinden waar deze ervaring op gebaseerd is. U mag altijd met onze klantenservice contact opnemen als u problemen ondervindt, want wij helpen u graag verder. Groet, Wolkyshop
VV
Vicky v.