Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.539 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.474 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

14 jul 2024
Producten waren goed verpakt, dicht gekleefd wat goed voorzien is voor de verzending met geen lekken. De producten zelf gebruiken we al langer en zijn we ook tevreden over. Vlugge levering bij afhaalpunt, top.
1 jul 2024
Snelle levering en goede prijzen. Mijn haarproducten bestel ik hier regelmatig. Nooit problemen gehad. Mocht het niet op de aangegeven tijd geleverd kunnen worden, wordt dat netjes gecommuniceerd.
22 jul 2024

Haarshop is top !

Voor het eerst bij de haarshop een bestelling gedaan. Prima website en zeer snelle levering. Precies geleverd wat besteld is en geen alternatief. Heb bij andere webwinkels zoiets wel meegemaakt.
20 jul 2024

Levering

Gebruik al jaren KSM producten omdat mijn kapper die ook gebruikt dus weet ik hoe goed dit merk is. De prijs is bij jullie veel voordeliger dan bij de kapper. De leveringen gaan ook altijd goed.

Snel bezorgd

Voor het eerst mijn haarverf besteld, ik was super blij dat ik ook nog geluk had om de haarverf in de aanbieding te kopen. De bestelling was snel opgestuurd, dat is super service. Dankjewel 🙏🏼
14 jul 2024
* bij de bestelling kreeg ik een conditioner kado ipv de shampoo! Jammer ik ben erg benieuwd naar de shampoo * ik had graag de shampoo gekregen om te proberen * is dit mogelijk ? Mijn dank

Zeer tevreden

Eender welke bestelling, veel of weinig besteld, altijd wordt dit supersnel geleverd aan huis. Zeer fijn. Zeer tevreden van haarshop.nl. Goede en duidelijke webshop. Zeer klantvriendelijk.
4 jul 2024

Groot assortiment

Normaal de volgende dag bezorgd alleen ik had pech want er was een storing dus duurde een dagje langer. Jammer maar kan gebeuren natuurlijk. Klantenservice wel goed te bereiken gelukkig.
9 jul 2024
Wanneer je nieuw bent als klant wordt er een kortingscode gegeven. Deze werkte alleen niet bij mijn eerste bestelling. Dat was een beetje jammer.. Voor de rest tevreden met bestelling.
13 jul 2024

Een producten die doet wat hij moet doen.

Mijn kapper gebruikt deze producten, vandaar dat ik ze besteld heb. Ben zo tevreden over dit merk en heb eindelijk gevonden wat goed voor mijn haar werkt. Zou het iedereen aanbevelen.
9 jul 2024
het lukte mij niet direct de betaling te doen , de artikelen bleven in het winkelmandje en er werd hulp aangeboden. de volgende dag probeerde ik het opnieuw en lukte het me wel.
20 jul 2024

Bestelling snel afgeleverd en goed.

Bestelling snel afgeleverd en goed ingepakt.Alleen niet aangebeld zo voor de deur gezet. Niet zo verstandig!!! En geen factuur ontvangen . Alleen een bevestiging van betaling.
MB
Marian B.
Beek lb
9 jul 2024
Overzichtelijke site en snel geleverd. Alleen jammer dat er voor 2 toupeerkammen te verzenden een grote doos vol plastic wordt gebruikt.Had ook per brievenbus verzending gekund.
9 jul 2024
Snel geleverd, goed verpakt. Het artikel was goed omschreven, dus het apparaat is zo goed als aangegeven en verwacht. Ik zou deze webshop zo aan een ander aanraden.
13 jul 2024

Sneller levering,items altijd goed ingepakt.

Al jaren een klant bij Haarshop.Altijd snelle levering,leuke prijzen,Vriendelijk behulpzaam personeel. Zowel telefonisch,mail,of whatsap. Dank jullie wel Haarshop.
MD
1 jul 2024
alles is perfect, de prijs, de levering, goedkoper dan bij de kapper. MIjn haar ziet er stukken beter uit, en is eindelijk grijzer aan het worden zoals ik het wil
19 jul 2024
Snelle levering; gekocht omdat onze kapster het gebruikt in haar salon. Bijzonder goede gel. Gekocht voor mijn man, maar ik gebruik het ook. Echt een aanrader.
30 jun 2024
Had shaper besteld, zeer snelle levering, was 1 doosje opengegaan tijdens vervoer, en kreeg meteen een nieuwe toegestuurd.. Verder alleen maar goede ervaring..
5 jul 2024

Haarshop is mijn shop!

Snelle levering, ruime keuze aan producten en ook goede uitleg/informatie bij de producten. Haarshop is mijn go to voor al mijn producten, bestel er al jaren!

Haarproducten

Zodra ik Haarproducten nodig heb, bestel ik ze online bij de Haarshop. De volgende morgen zijn ze geleverd! Prima verzorgd en snel dus. Ik ben erg tevreden.