Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.539 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.474 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

5 jul 2024

Snelle levering en beste online prijzen

Al zo vaak mijn haarproducten hier besteld en het is altijd volgens aangeven tijden geleverd. Daarnaast ook de beste online prijzen. Ik ben erg tevreden!
5 jul 2024
Snelle levering! En wat een fijne producten van Biosilk! M’n haar glanst en ruikt super heerlijk door de honing leave-in treatment, echt een aanrader!
1 jul 2024

Fijne, betrouwbare webshop en snelle levering

Haarshop.nl is een fijne en betrouwbare webshop om allerlei spullen voor je haar te bestellen. Overzichtelijke site, goede prijzen en snelle levering.
10 jul 2024
Heel tevreden, er ontbrak een artikel dat besteld was, dit is vlug en met de nodige correcte ingesteldheid opgelost, waarvoor nog steeds mijn dank
8 jul 2024

Goede producten en een snelle levering

De snelle levering van de bestelde producten is echt een heel groot pluspunt. Alles zat netjes verpakt en de producten zijn kwalitatief erg goed.
9 jul 2024
De bestelling was de volgende dag al weer thuis, ben weer bijzonder blij dat jullie het product wat ik gebruik wel op voorraad hebben toppers 👍🏻
6 jul 2024
Snel geleverd en duidelijke communicatie. Het retourbeleid werkt zo, dat je door de hoge terugstuurkosten het nalaat om er gebruik van te maken.
1 jul 2024
Fijne webshop. Groot aanbod van kappers- en haarproducten. Bestellingen worden altijd snel opgepakt, de bezorging verloopt vlot en soepel. Top!
1 jul 2024
Groot assortiment aan producten die goed beschreven staan, makkelijk te bestellen en de volgende dag in huis. Vaak interessante aanbiedingen.
8 jul 2024

Snel en efficiënt

Nóg eerder bezorgd dan verwacht. Dat is natuurlijk super! Helemaal als het om gevoelig haar gaat die dringend verzorgd moest worden. Super!
26 jun 2024
Altijd zeer goed ingepakt.En de staaltjes die jullie erbij doen vind ik Top.En de Prijzen zijn ook goed niet te duur.Bedankt en doe zo voort
6 jul 2024
Snelle service! Vandaag besteld is echt morgen in huis! Bestel er al jaren en altijd wordt het snel en netjes geleverd! Echt een aanrader!
1 jul 2024

Mooi product. Via app goed kleuradvies.

Via de app heel snel en goed kleuradvies gekregen. Staat heel erg mooi! Nog geen 5 sterren omdat ik niet weet hoe lang het product meegaat.
5 jul 2024
Uitgebreid assortiment en interessante prijzen en kortingen. Als je een vraag hebt over een product krijg je snel en uitgebreid antwoord.
SR
Silvia R.
Hoogkarspel
15 jul 2024

Altijd goed

Altijd snelle levering van de producten. Regelmatig aanbiedingen / kortingscodes. Goede omschrijving bij de producten hoe te gebruiken.
17 jul 2024
Pakket is goed toegekomen maar was later dan verwacht. Dit terwijl er op de website staat dat het de volgende dag zou geleverd worden.
22 jul 2024
Snel geleverd, de volgende dag al verzonden en goed verpakt En ik kon het afhalen op het postnl pakket punt Dat vond ik heel fijn!
22 jul 2024
Het is een super fijn product. Goede communicatie ook dat je duidelijk weet wannneer het aan komt. Ik ga hier zeker vaker bestellen
12 jul 2024
Groot aanbod aan merken/producten, vaak goede kortingen en hele snelle levering. Helemaal blij weer met mijn bestelling. Aanrader!
21 jul 2024

Hele fijne eerste shop ervaring

1e bestelling, wist precies wat ik moet hebben en dat was er. Veel info op de site dat is heel fijn. Op naar de volgende ervaring.