Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

10.745 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.459 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

albertus b.
Hoogezand
20 sep 2023
25 sep 2023

Het duurt vaak oneindig lang voordat de…

26 sep 2023
Beste meneer Rigterink, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Het is spijtig om te lezen dat uw bestellingen niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Het is ook spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
HV
2 mei 2024

Komt beloftes niet na

Nadat ik mijn eerste bestelling had ontvangen (Prima artikelen), kreeg ik een mail van Atlas dat ik als cadeau, 10% korting en gratis verzending kreeg bij een bestelling vanaf €39. Ik dus bestellen, maar de korting werd niet verrekend. Geen probleem even met een medewerker chatten dan zal het wel in orde komen, helaas volgens de medewerker geldt het alleen vanaf bestellingen van €49. Uiteindelijk moest ik maar een bewijs sturen via een mail (zie bijlagen) maar ook via de mail kreeg ik terug dat het alleen voor bestelling vanaf €49 geldt. Dus die ene ster is omdat dit bedrijf hun beloftes niet nakomen.
3 mei 2024
Beste meneer van de Donk, Hartelijk dank voor uw gedetailleerde feedback over uw recente ervaring met ons bedrijf. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat er misverstanden zijn ontstaan over de toegezegde korting en gratis verzending. We hebben uw bijgevoegde documenten zorgvuldig bekeken en hebben u een e-mail verstuurd omdat dit aparte aanbiedingen zijn en u 2 aanbiedingen door elkaar haalt. We willen graag benadrukken dat we uw opmerkingen serieus nemen en dat we intern zullen kijken naar manieren om onze communicatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke misverstanden in de toekomst worden vermeden. Als gebaar van goede wil willen we graag persoonlijk met u samenwerken om dit recht te zetten. Zou u zo vriendelijk willen zijn om op zojuist verstuurde e-mail te reageren, zodat we de situatie verder kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden? Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback enorm en streven ernaar om onze service continu te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Geachte klantenservice Atlas for men, de afgelopen vier maanden heb ik 5 jassen besteld waarvan de eerste bestelling ruim drie weken aan het zwerven is geweest én bovendien werden twee bestelde jassen tot mijn grote ergernis als een gepropt vod in gescheurde plastic binnenverpakkingen aangetroffen (recent bestellingsnummer 56420846 artikel nr. M7112 incluis). Ondanks dat mijn enthousiasme v.w.b. kledingaankoop bij 'Atlas for men' is afgenomen stemt mij de verhouding prijs én kwaliteit tot tevredenheid, dat dan weer wel. Met vriendelijke groet, Herman Broekhuis (klant nr. 001.758.11.64).
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Broekhuis, Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Ik heb u tevens ook een mail verstuurd. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groeten, Danine@AFM
Als ik artikelen bestel dan vraag ik of ze kunnen worden afgeleverd bij een afhaal automaat maar dat schijnt erg moeilijk te zijn voor atlas. Als na een paar dagen vraag waar her bestelde pakket is blijkt het terug gestuurt te zijn. Heb op gebeld [aardige medewerker) neemt alles met me door en belooft dat het opnieuw afgestuurd wordt en naar een afhaal automaat gestuurd gaat worden Komt het toch weer naar mijn huisadres. Kan via app dhl bezorg adres wijzigen maar niet dichtbij zoals eerst afgesproken was Tot dit jaar nooit geen probleem gehad sinds 2023 wel Erg jammer
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Haklander, Hartelijk dank voor het delen van uw recente ervaring met onze leveringsdienst, en onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. We begrijpen hoe belangrijk het is dat uw bestelling soepel en naar wens wordt afgehandeld, en het spijt ons dat dit niet het geval was. We waarderen uw geduld en begrip tijdens het gesprek met onze medewerker. Het is zeer teleurstellend om te horen dat ondanks de toezeggingen het pakket toch weer naar uw huisadres is verzonden in plaats van naar het afhaalpunt, zoals gewenst. Naar aanleiding van uw melding hebben we contact opgenomen met onze logistieke partner, DHL, om het specifieke probleem met het afleveren bij een afhaalautomaat aan te kaarten. We begrijpen dat het voor u belangrijk is om een afhaalautomaat te kunnen kiezen en dat dit momenteel beperkt is tot een DHL-servicepunt. We begrijpen dat deze beperking van DHL ongemak voor u veroorzaakt, en we zullen ons uiterste best doen om op korte termijn een oplossing te vinden. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw feedback en de mogelijkheid om deze kwestie op te lossen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM