Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

10.745 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.459 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Ik verwachte een verrassingspakket. Na lang zoeken vond ik in ket pakket een ringetje met label met de naam Daniel Hechter. Ik was dus echt verrast maar zeker niet blij. Wie maakt zoveel kosten voor zoiets banaals. Ik weet nu nog niet of ik naast de folders EN bovengenoemd prulletje iets anders had mogen verwachten. Enige openheid hierover zou de zaak iets gemakkelijker maken voor de ontvanger. met vriendelijke groet C de Koning
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Geachte meneer de Koning, Wij hebben uw recente feedback ontvangen met betrekking tot het verrassingscadeau dat u heeft ontvangen en willen u bij voorbaat onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat u naast uw eerdere cadeau, u een verrassingspakket had verwacht en dat het individuele item dat u heeft ontvangen, niet aan uw verwachtingen voldeed. We betreuren het ten zeerste dat dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat het niet heeft bijgedragen aan uw tevredenheid als gewaardeerde klant. Het is belangrijk voor ons om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen en we zullen uw opmerkingen ter harte nemen om ervoor te zorgen dat we onze diensten en aanbiedingen beter kunnen afstemmen op uw behoeften en voorkeuren. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback enorm en kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen als tevreden klant. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Besteld ZR215 en ZR216 maat 44/46 … we…

Besteld ZR215 en ZR216 maat 44/46 … we ontvangen enkel ZR420, dit terug gestuurd, wat ons 7€ extra kostte! Vandaag 4/12 nog steeds niets ontvangen! Al vele jaren klant bij Atlas for men - steeds tevreden geweest. Klantnr.:000844.64.29
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Marckx, We betreuren het ten zeerste dat er een fout is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling en dat u de verkeerde items heeft ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hebben uw klantnummer gecontroleerd, en hebben onmiddellijk stappen ondernomen om het probleem op te lossen. Een herzending van de juiste items, ZR215 en ZR216 in maat 44/46, is reeds in gang gezet. Volgens onze informatie zou u deze binnen 5 tot 7 werkdagen moeten ontvangen. We begrijpen ook dat het retourneren van de onjuiste items extra kosten met zich meebracht, wat niet de ervaring is die we voor onze gewaardeerde klanten nastreven. Als blijk van onze excuses willen we u graag compenseren voor de extra kosten. We zullen het bedrag van €7 uiteraard ook inachtnemen en dit oplossen voor u. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw jarenlange loyaliteit als klant bij Atlas for Men en streven ernaar om uw vertrouwen te behouden. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 078 790 095. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
HR
25 sep 2023

Pakketje niet gratis geleverd

Pakketje geleverd maar zou gratis geleverd worden. Bij het factuur waren de bezorgkosten opgenomen Belde de klantenservice Meneer dat moet u bij de opdracht invullen Uitgelegd dat ik niet via de webshop kon betalen en via een mail de bestelling alsnog gedaan is door een medewerker Ik had de medewerker moeten inlichten omtrent de procedure (de omgekeerde wereld
26 sep 2023
Beste meneer Rijff, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het invoeren van een voordeelcode op onze website niet geheel duidelijk voor u is. Ik zie wel dat u een voordeelcode heeft laten inwisselen voor € 10.00 korting. U kunt per bestelling maar 1 voordeelcode inwisselen uiteraard. U kunt helaas niet gebruik maken van 2 voordelen per bestelling. Ook staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen met uw online bestelling. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
26 nov 2023
Ik heb een bestelling gedaan en zou als geschenk een verrekijker krijgen. Mijn bestelde jas is niet geleverd. Enkele weken erna heb ik getelefoneerd en is de jas dan toch geleverd, zonder verrekijker. Ik heb mij uitgeschreven als klant en wens ook geen verdere mails of post te ontvangen. Dit vertel ik verder. Met vriendelijke groet
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Dhondt, Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen volledig uw teleurstelling en bieden graag onze oprechte excuses aan. Het lijkt erop dat er een verwarring is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling. We begrijpen dat u eigenlijk het gratis verrekijker verwachtte, maar u heeft geen voordeelcode genoteerd hiervoor. We willen dit graag rechtzetten en ervoor zorgen dat u het product ontvangt waarvoor u in aanmerking komt. Om dit op te lossen, zullen we de verrekijker zo snel mogelijk naar u verzenden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw feedback en hopen dat u in de toekomst een positieve ervaring zult hebben met onze dienstverlening. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
1 jan 2024

Trouwe klant.

Ben trouwe en meestal tevreden klant,maar wacht nog steeds op terugbetaling van een dubbele bestelling waarvan ik één terug meegaf aan de postbode. Hierover bestaan al enkele mails naar de klantenservice ,maar tot nu toe kreeg ik daar geen enkele reactie op! Hopelijk kunt u mij alsnog een antwoord of mijn geld terug bezorgen ?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Hollander, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Na controle is er op elke e-mail gereageerd en u gemeld dat een annulering niet meer mogelijk was op moment van mailing en dat u het pakketje kunt retourneren of weigeren aan de deur wat u heeft gedaan. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Tut op heden niets ontvangen, dus het is moeilijk positief te zijn, in het verleden was alles goed geregeld en was ik altijd zeer te spreken over jullie bedrijf, maar ik blijf erbij dat de fout bij D.H.L. ligt want zij lieten op de app weten dat ze om 12.11 uur het pakket bezorgd hadden, helaas heb ik daar niets van gezien.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Smulders, We willen u hartelijk danken voor uw feedback, en we betreuren ten zeerste het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot de recente levering van uw bestelling. Het spijt ons te horen dat u tot op heden niets heeft ontvangen en dat dit een negatieve ervaring heeft veroorzaakt. We begrijpen volledig uw frustratie, vooral gezien uw eerdere positieve ervaringen met ons bedrijf. We willen benadrukken dat we uw zorgen serieus nemen en dat we er alles aan zullen doen om dit recht te zetten. Na zorgvuldige controle en communicatie met u per e-mail, zijn we op de hoogte gebracht van de situatie en hebben we onmiddellijk actie ondernomen om een nieuwe levering te regelen. We zijn verheugd te kunnen bevestigen dat deze nieuwe levering met succes is geplaatst en we hopen dat dit het ongemak enigszins kan compenseren. Wat betreft de vermeende fout van de vervoerder, DHL, willen we u verzekeren dat we deze kwestie serieus zullen onderzoeken en indien nodig passende stappen zullen ondernemen om herhaling in de toekomst te voorkomen. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
De bestelling liet onverwacht en ongekend te lang op zich wachten, zonder dit medegedeeld te hebben aan de telefoon. Bij navraag over de bestelling was ik niet tevreden met de uitleg en was nog niet voldoende geholpen met mijn vraag. Ik overweeg mij een andere keer dubbel in het vertrouwen nog eens een bestelling te doen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Krahmer, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
EE
els e.
BARENDRECHT
Ik ben maanden geleden gestopt als klant 0016135903 daar ik slecht ben behandeld. Mijn vrouw wilde echter een Parka met capuchon met imitatiebont met de maat 48/50. Wat werd er gestuurd een Parka met de maten ===50/52 ===terwijl op het factuur stond=== 48/50 ==== Parcelnr 45316050 betellingsnr 55816232
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Engbers, Bedankt voor het delen van uw feedback en excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We streven altijd naar een uitstekende klantenservice en het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hebben uw klacht zorgvuldig onderzocht en vastgesteld dat u aangeeft een verkeerde maat te hebben ontvangen namelijk 50/52, maar dit is geen maat die wij aanbieden. Het kan wel eventueel 52/54 zijn en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. We begrijpen het belang van het ontvangen van het juiste product, vooral als het gaat om kledingmaten. Ik wil u laten weten dat we onmiddellijk actie hebben ondernomen om het probleem op te lossen. Een correct exemplaar van de Parka met de juiste maat (48/50) is al naar u onderweg en u zou het spoedig moeten ontvangen. We hebben ook ons systeem bijgewerkt om ervoor te zorgen dat dergelijke fouten in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hopen dat u tevreden zult zijn met de nieuwe zending en dat we in de toekomst de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
De bestelling kwam gewoon niet binnen, en de er is toen een 2e bestelli g gemaakt,'t door u enkwam ook pas laat binnen. Ookhet beloofde horloge wat we bij de bestelling zouden krijgen was er niet bij. Deze zou nagestuurd worden, maar ook dat is niet gebeurd. Heel slechte service al,e aal.
7 nov 2023
Beste meneer Sloots, Het spijt me ten zeerste te horen over uw ongelukkige ervaring met onze diensten. Onze excuses voor de teleurstelling en ongemakken die zijn ontstaan door de problemen met de levering van uw bestelling en het ontbreken van het beloofde horloge. In de eerste plaats willen we benadrukken dat de initiële levering problemen ondervond bij DHL, wat buiten onze directe controle lag. Desondanks hadden we de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de tweede levering correct en tijdig bij u werd bezorgd. Het spijt ons oprecht dat zelfs deze levering niet voldeed aan de verwachtingen met betrekking tot de levertijd. Wat betreft het beloofde horloge, we begrijpen uw teleurstelling. Onze intentie was om dit als een aanvullend voordeel bij uw bestelling aan te bieden. Het is echter van groot belang op te merken dat er bij de verwerking van de bestelling gebruik is gemaakt van een voordeelcode ter waarde van € 10.00. Het spijt ons u te moeten mededelen dat het systeem geen tweede voordeelcode toestond voor een gratis horloge. We begrijpen dat dit tot verdere frustratie heeft geleid. Wij waarderen uw feedback, omdat het ons in staat stelt onze service te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Het leveren gaat prima en de kwaliteit is ok! Alleen met de betaling is er regelmatig iets! Vorig jar dreigde men met incasso, terwijl de factuur betaald was! Recent wil men een klein bedrag als nabetaling terwijl het totale bedrag op tijd is betaald! Heeft iemand een eigen winkeltje?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Hattem, Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze leveringstermijn en producten. Het spijt ons dat de betaling niet goed is overlopen. We hebben u een email gestuurd en hopend deze op gepaste wijze te hebben opgelost. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Heb u reeds meerderemalen kennis gegeven van de slechte kwaliteit goederen . Heb daarna aan uw bedrijf laten weten meerdere malen rekeningen te hebben betaald ,terwijl ik artikelen had teruggestuurd . Dacht als client van meer dan 10 jaar recht had op een duidelijk antwoord ?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Stappenbeld, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Ik heb u tevens een aparte e-mail verstuurd voor meer informatie over retourneringen en betalingen. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
GM
22 okt 2023

De zaak waar ik mijn bestelling kan…Karweihuis Soesterberg

De zaak waar ik mijn bestelling kan afhalen is met vakantie. Brief op de deur dat zij a.s. maandag weer open zijn. Ik hoop dat mijn bestelling niet retour gezonden wordt, afhaaladres Karweihuis Soesterberg. Klant: G. Mertens , dorpsplein 44 Soesterberg. Met vr. gr. G. Mertens
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Mertens, Dank u voor het delen van uw bezorgingsprobleem met ons. We begrijpen dat er enige zorgen zijn over de afwezigheid van de afhaallocatie en het risico van retourzending. We willen u graag helpen om deze situatie op te lossen, hoewel we niet direct betrokken zijn bij het bezorgproces, omdat we geen DHL zijn. We willen graag enkele stappen met u delen die u kunt ondernemen om dit probleem aan te pakken. Allereerst raden we u aan om rechtstreeks contact op te nemen met DHL om hen op de hoogte te stellen van de tijdelijke sluiting van de afhaallocatie en uw zorgen te uiten over de mogelijke retourzending van uw bestelling. DHL kan u informeren over de beschikbare opties en mogelijke oplossingen. Bovendien, als u al contact heeft gehad met DHL en geen bevredigend antwoord heeft gekregen, kunt u overwegen om contact op te nemen met onze klantenservice via 085 560 51 05 voor verdere assistentie. Hoewel we niet verantwoordelijk zijn voor de bezorging zelf, staan we altijd klaar om onze klanten te helpen en te begeleiden bij mogelijke oplossingen. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie kan zijn en we zullen ons best doen om u te ondersteunen bij het vinden van een passende oplossing. Bedankt voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
ondanks de korting is de prijs qua kwaliteit nog wel iets te hoog had dit jaar ook eerder schoenen van jullie die heel slecht genaaid waren de freeflap liet los en klitteband viel uit elkaar had helaas mijn retourbon niet meer maar verders blijf wel klant mvg toon
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Schuurhannes, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Ik ben in verwarring.

Mijn heren, Ik ben heel bang dat ik foute kleren bij jullie heb gekocht uit Bangladesh. Gemaakt in naaiateliers onder hele slechter arbeidsomstandigheden. Ik vind dat heel erg en daar schaam ik mij voor. Kunnen jullie mij bewijzen dat ik mogelijk heb?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Hamstra, Dank u wel voor uw bericht en uw bezorgdheid omtrent de herkomst van onze kledingstukken. We begrijpen en delen uw zorgen over ethische productiepraktijken en arbeidsomstandigheden. Graag willen we u verzekeren dat we ons ten zeerste inzetten voor verantwoorde en ethische productieprocessen. Onze bedrijfsinformatie, zoals u aangeeft, benadrukt onze toewijding aan het gebruik van grondstoffen die voldoen aan strenge Europese regelgeving, inclusief de REACH-verordening. We weigeren materialen die niet aan deze eisen voldoen, en al onze materialen worden getest door gecertificeerde en wereldwijd erkende externe laboratoria. Wat betreft onze productie, onderhouden we nauw contact met onze directe leveranciers om ervoor te zorgen dat zij voldoen aan strenge normen voor arbeidsomstandigheden, eerlijke lonen en milieuvoorschriften. We streven er voortdurend naar om onze leveranciers te controleren en ondersteunen hen bij het behalen van kwaliteits- en veiligheidsnormen. U kunt dit tevens ook controleren via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/atlas-for-men/productontwerp.aspx We begrijpen dat uw bezorgdheid serieus is en we willen benadrukken dat we transparantie hoog in het vaandel dragen. Als u verdere vragen heeft of meer informatie nodig heeft over onze productiepraktijken, staan we tot uw beschikking om deze te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
21 nov 2023

Atlas voor men

Ik had een riem besteld komen er pantoffels binnen, terug naar DHL door de stromende regen , riem komt na 6 dagen binnen is hij te groot , atlas gebeld komt nu een kleinere nu na 10 dagen zegt DHL we hebben niets ontvangen , dus nog steeds geen riem
22 nov 2023
Beste mevrouw Wansleeben, Het spijt ons ten zeerste dat uw recente ervaring met onze dienstverlening niet aan de verwachtingen heeft voldaan, en we bieden onze oprechte excuses aan voor alle ongemakken die u heeft ondervonden. Wij hebben uw situatie zorgvuldig onderzocht en begrijpen dat er een reeks onvoorziene omstandigheden heeft plaatsgevonden, variërend van de verkeerde levering van pantoffels in plaats van de bestelde riem tot de problemen met de maat en bezorging. Wij erkennen de ernst van de vertraging en de communicatiefouten die zijn opgetreden met betrekking tot de status van uw bestelling bij DHL. Na grondige controle hebben wij kunnen bevestigen dat uw order op 22 november wordt bezorgd. Om de transparantie te waarborgen, hebben wij u afzonderlijk gecontacteerd met de benodigde informatie, inclusief een bezorgingslink en het exacte tijdstip van levering. Wij begrijpen dat uw tijd waardevol is, en het is teleurstellend dat wij u niet de vlotte en efficiënte service hebben kunnen bieden die u verdient. Wij betreuren het ten zeerste dat uw ervaring met ons bedrijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hopen dat de genomen stappen om uw bestelling te voltooien en de aanvullende communicatie met betrekking tot de bezorging, enige verlichting bieden. Uw tevredenheid staat voor ons centraal, en wij nemen deze situatie zeer serieus. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Graag zou ik zien dat als ik iets retour stuur mijn geld eerder op de rekening staat en niet dat ik een maand na dien nog contact op moeten nemen . Nu staat er ook nog een bedrag open dat ik terug moet krijgen van daar de 2 Groetjes Jeanne
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Kemps, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

krijg een bestelling met een gratis…! monokijker !

krijg een bestelling met een gratis kado,,bestelling (overhemd is geweldig mooi) maar het kado werkt niet naar behoren,,heb atlas al twee keer een mail gestuurd,maar krijg totaal geen antwoord.... vandaar een matige beoordeling van mij..
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Poker, Ik heb dit meteen voor u nagekeken. Het spijt me maar helaas hebben we geen bericht van u ontvangen. U kunt ons contacteren via onderstaande link: https://www.atlasformen.nl/help/contact.aspx Ik vind vervelend dat de kwaliteit niet aan uw verwachtingen voldoet en stuur uw bericht meteen door naar onze kwaliteitsafdeling. Tevens heb ik u ook een email bericht verstuurd en hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
de plastic zak was opengescheurd en de messenslijper zat er niet meer in. staat wel op de pakbon, aangemeld bij klantenservice en nadat ik zending gegevens had opgegeven werd de verbinding verbroken. hoe tevreden kun je zijn>
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Smits, Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Wat vervelend dat u geen cadeau heeft ontvangen. Ik heb u een e-mail toegestuurd en hopelijk bent u tevreden met de oplossing. Wij hopen u in de toekomst meer vertrouwen te geven in onze services. Vriendelijke groeten, Danine @AFM

Retourzending

Ik heb de volgende dag 12oktober een gedeelte van de bestelling retour gedaan via DHL met afgiftebewijs (3STAL871568272) maar ik heb geen reactie gehad dus ook geen geld retour €39.99 gehad, vandaar mijn lage beoordelingen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Relou, Hartelijk dank voor het delen van uw recente ervaring met ons en onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die zijn ontstaan door uw retourzending en het vertraagde proces van terugbetaling. Na zorgvuldige controle in ons systeem hebben we kunnen verifiëren dat de retourzending, aangegeven met het nummer 3STAL871568272, nog onderweg is en nog niet bij ons is aangekomen. Zodra de retourzending bij ons in ontvangst is genomen, zal deze binnen 2 tot 3 weken worden verwerkt en zal het terugbetalingsproces in gang worden gezet. Wij begrijpen dat dit vertraging en ongemak voor u heeft veroorzaakt, en we bieden onze oprechte excuses hiervoor aan. We streven er altijd naar om onze terugbetalingsprocessen zo vlot mogelijk te laten verlopen. Uw feedback is uiterst waardevol en zal worden gebruikt om onze systemen te evalueren en verbeteringen aan te brengen om dergelijke vertragingen in de toekomst te minimaliseren. Mocht u nog verdere vragen hebben of aanvullende ondersteuning nodig zijn, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen ons uiterste best doen om dit probleem voor u op te lossen en u een bevredigende oplossing te bieden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We danken u voor uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Er klopt helemaal niets van de maten !!!!! 110 cm taille is bij jullie maat 58 , vond dat erg groot en 56 besteld . manlief kan zich daar in om draaien !!! Alles retour gestuurd . nu wachten op mijn geld !!!!!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Heemskerk, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM