Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

10.748 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.459 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

JV
Jaap V.
Zaandam
30 dec 2023
Je bestelling wordt vergeten en na een reminder uitgevoerd.maar je verzendinstructies worden niet conform opgevolgtd met als gevolg dat ik na 3 maanden nog steeds mijn betaalde bestelling niet ontvangen heb
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Veen, Ik dank u voor uw waardebolle feedback. Uw bestelling is op 11 december geplaatst en op 19 december bezorgd op uw adres. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
11 nov 2023
Ik bestel een riem en er komen pantoffels binnen , foutje ja maar ik moest wel een DHL punt vinden en dat door de regen ,en slecht ter been en dan opnieuw weer 6 dagen wachten is de riem ook nog te groot
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Wansleeben, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, en onze oprechte excuses voor de problemen met uw bestelling. We begrijpen dat dit een ongemakkelijke situatie voor u is geweest en betreuren de fout in onze levering. Onze excuses voor het feit dat u door de regen naar een DHL-punt moest en voor eventuele moeilijkheden die dit heeft veroorzaakt, vooral als u slecht ter been bent. Dit had niet mogen gebeuren en we begrijpen de impact ervan op uw ervaring. Om dit goed te maken, willen we graag een passende oplossing bieden. Als u dat wenst, kunnen we de correcte riem naar u verzenden met een spoedlevering om het ongemak te minimaliseren. Neem alstublieft contact met ons op via 085 560 51 05 met uw klantnummer en verdere details, zodat we snel stappen kunnen ondernemen om dit voor u op te lossen. We waarderen uw geduld en begrip en willen ervoor zorgen dat uw volgende ervaring met ons positiever verloopt. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
16 dec 2023
Ik was niet thuis lach op dat moment in het ziekenhuis, de bode had de pakketten voor de deur gelegd, gelukkig kon ik de buren waarschuwing en hebben het binnen gehaald, had ook fout kunnen gaan.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Schoonen, Het spijt ons oprecht voor het ongemak dat u hebt ervaren met betrekking tot de levering van uw pakketten. Wij begrijpen dat u zich op het moment van levering in het ziekenhuis bevond en niet in staat was om het pakket persoonlijk in ontvangst te nemen. Onze oprechte excuses voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Ik kan nog steeds niet met mijn pc inloggen. Krijg wel jullie pagina, maar reageert verder niet. Wel op mijn tablet. Hoe kan dat? Voor de rest levering redelijk vlug, maar liever wat sneller.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Du Chatinier, Hartelijk bedankt voor uw bericht en voor de tijd die u heeft genomen om dit met ons te delen. Het is spijtig dat u problemen ondervindt met het inloggen in uw account via uw pc. Goed te vernemen dat het inloggen wel gelukt is via uw tablet. Ik heb u tevens een e mail bericht verstuurd. Mocht u  alsnog problemen ondervinden met het inloggen op onze website, dan hoor ik het graag van u. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Kwaliteit is slecht ,maten wijken af van de werkelijkheid , Prijs: voor zo een lage prijs kun je ook niet veel verwachten ,de folder is misleidend ziet er mooier uit dan in werkelijkheid.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Den Heuvel, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat en kwaliteit niet aan uw verwachting voldoen en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelft over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
De in de gids vermelde dingen en met name de gratis wekkerradio was een aanfluiting. Een mini apparaatje wat ook totaal niet werkte en ook geen beloofd goed geluid gaf. Was waardeloos!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Wissingh, Dank u wel voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het is spijtig om te lezen dat u een probleem heeft ondervonden met de kwaliteit van een van onze producten. Ik heb uw bericht direct doorgestuurd aan onze klantenservice en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
28 okt 2023
Ik heb hem niet ontvangen, de bezorger vond het adres niet, daar ik zoveel bij jullie besteld heb, en het de tweede keer dat het is gebeurd ,dat de bezorger niet het juiste adres wist.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Eekeren, Dank u wel voor het delen van uw recente ervaring met ons. Het spijt ons ten zeerste dat uw bestelling niet correct is afgeleverd en dat dit nu al de tweede keer is voorgevallen. We begrijpen de teleurstelling en ongemak die dit heeft veroorzaakt. Na het contact dat op 27 oktober heeft plaatsgevonden, hebben we meteen een nieuwe order voor u aangemaakt. We begrijpen dat dit opnieuw 5 tot 7 werkdagen in beslag kan nemen voordat de bestelling bij u arriveert. Wij betreuren het ten zeerste dat deze bezorgingsproblemen zich herhaaldelijk hebben voorgedaan. Het is niet onze bedoeling om u dit ongemak te bezorgen en we zullen ons uiterste best doen om dit probleem grondig aan te pakken, zodat het niet opnieuw gebeurt. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang. Mocht u in de tussentijd verdere vragen hebben of assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw nieuwe bestelling correct en tijdig bij u wordt afgeleverd. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Wij danken u voor uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
4 mei 2024
Toezending order duurde lang > 3 weken. Kleuren en model online en brochure komen niet overeen met werkelijkheid. Maten niet correct. Afhandeling retourzending duurt te lang > 2.5 week.
7 mei 2024
Beste meneer Dijkstra, We hebben uw review ontvangen en willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging in de toezending van uw order, evenals voor eventuele verwarring met betrekking tot kleuren, modellen en maten van onze producten. Na grondige controle hebben we vastgesteld dat uw bestelling op 10 april is geplaatst en op 17 april is bezorgd. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Wat betreft de discrepanties tussen de kleuren, modellen en maten zoals afgebeeld online en in onze brochure, willen we verduidelijken dat onze producten doorgaans slechts één kleur of model hebben. Mogelijk kan de lichtinval op de foto's een minimaal verschil in de weergave veroorzaken, maar we verzekeren u dat deze verschillen minimaal zijn. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
31 okt 2023
Schoenen besteld met klitteband. De bandjes van de ene schoen waren veel langer dan van de andere. De schoenen zijn wat te groot, terwijl de sloffen van dezelfde maat wel goed passen.
1 nov 2023
Beste meneer Hurkens, Hartelijk dank voor uw feedback met betrekking tot de schoenen die u hebt ontvangen. Het spijt ons ten zeerste dat uw recente aankoop niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen de zorgen die u heeft geuit over de ongelijke lengte van de klittenbandbandjes en het verschil in pasvorm tussen de schoenen en de sloffen van dezelfde maat. Dit is zeker niet de ervaring die we willen dat u heeft met onze producten. Het lijkt erop dat er mogelijk een productiefout is opgetreden, wat de inconsistentie in de klittenbandlengte en pasvorm heeft veroorzaakt. Ons doel is altijd om hoogwaardige producten te leveren die aan onze kwaliteitsstandaarden voldoen. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen dit graag rechtzetten. Ik heb u een e-mail gestuurd met de eventuele oplossing voor u. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We kijken ernaar uit om u te helpen en ervoor te zorgen dat u de juiste producten ontvangt die aan uw verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
20 aug 2024
uw maat tabelle klopt niet en terug styren duur dus gedwongen te houden . dus voor mij niet meer ga terug gwoon naar de winkel en pas gelievenmij te schrappen uit uw klanten lijst
20 aug 2024
Beste mevrouw Coppens, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de maatvoering en de kosten van retourneren. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen onze maat- en retourprocedures herzien om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Deze maand twee vesten gekocht Daarbij zou je een messenslijper bij krijgen maar nooit gehad daarna 3x mailtje gestuurd maar tot heden niets gehoord op mijn mailtje
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Galen, Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen volledig uw teleurstelling en bieden graag onze oprechte excuses. Het lijkt erop dat er een verwarring is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling. We begrijpen dat u eigenlijk het gratis messenslijper verwachtte, maar u heeft geen voordeelcode hiervoor ingewisseld. U heeft een code ingewisseld voor een gratis verzending. Na controle heeft u ons niet gecontacteerd via onze klantenservice maar waarschijnlijk via no reply e-mails waardoor u geen antwoord heeft ontvangen. U kunt ons eenvoudig bereiken via : https://www.atlasformen.nl/help/contact.aspx of via 085 560 51 05. Om dit op te lossen, zullen we de messenslijper zo snel mogelijk naar u verzenden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw feedback en hopen dat u in de toekomst een positieve ervaring zult hebben met onze dienstverlening. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Verkeerd artikel gestuurd met 3 over elkaar geplakte stickers. De bovenste sticker was die van het mijnbestelde artikel. Er zat een damesjas in i.p.v. mijn bestelde truien.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Damsteegt, Dank u wel voor uw bericht en excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. We begrijpen uw frustratie en willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die zijn ontstaan. Het spijt ons dat u een keer het verkeerde artikel heeft ontvangen. We begrijpen volkomen waarom dit teleurstellend is geweest en hebben u een e mail bericht verstuurd. Ons doel is om een uitstekende klantenservice te bieden, en het feit dat we daarin tekort zijn geschoten, betreuren we ten zeerste. Als er in de toekomst iets is waarbij we u kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om uw ervaring bij ons te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Naar mijn mening dat de kwaliteit van de geleverde producten lager zijn in verhouding met de prijs die ik heb betaald. Daarom heb ik mijn bestelling geretourneerd.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Asmah, Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
JV
Jan V.
Schagen
Artikel set M8126 besteld xxl is geleverd 1-xxxl en 1- m deze retour gestuurd gevraagd deze te ruilen voor set xxl nog niets ontvangen of bericht ontvangen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Vos, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Ik heb u tevens een email gestuurd. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Daarnaast ontvangt u een retourbewijs bij afgifte van DHL en hiermee kunt u uw retour controleren en nazien of deze aan is gekomen. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
20 aug 2024
I found the parcel all wet outside of the front door 2 days later. Atlas promised to send an email before posting. Nothing received. Quality is mediocre
20 aug 2024
Dear Mrs. van der Marck, Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the delivery of your parcel. We are very sorry to hear that your parcel arrived in such poor condition and that there was a delay in receiving it. This is not the level of service we strive to provide, and we understand how frustrating this must have been for you. We will immediately investigate the matter with DHL to ensure that this does not happen again in the future. Did you know that if you log in to your account on our website, you can easily track your shipment so you can see exactly when your order will arrive? You can also check our delivery information at https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx. I’m sorry to hear that the quality did not meet your expectations, and I will do my best to assist you. We strive to offer beautiful items to all our customers at the lowest prices. I will forward your message to our quality department. You can exchange or return an item within 60 days. You can find more information on our website about the options available and how our return service works: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx I hope this information is helpful to you, and if you have any further questions, our customer service team is here to assist you. Best regards, Jeroen@AFM
Op zich mooie producten, maar ik wacht nog steeds op een paar nieuwe pantoffels Inmiddels is dit netjes opgelost, ze hebben nieuwe pantoffels gestuurd
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw van der Made, Wat fijn om te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost! We stellen uw feedback zeer op prijs en zijn blij dat we nieuwe pantoffels naar u hebben kunnen sturen. Onze excuses nogmaals voor het ongemak, en als u verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
GB
Gerie B.
Haaksbergen
16 dec 2023
Ik heb twee vesten gekocht die worden aangeprezen als lekker warm. Nou de stof van de vesten is zo dun dat er van warmte geen sprake is. Miskoop dus.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Borghuis, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en het delen van uw ervaring met betrekking tot de twee vesten die u hebt aangeschaft. Het spijt ons zeer te horen dat de vesten niet aan uw verwachtingen voldeden en dat u ze als dun ervaart, in tegenstelling tot de warmte die werd geadverteerd. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Uw feedback is van groot belang voor ons, omdat het ons in staat stelt onze producten te evalueren en te verbeteren. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
11 nov 2023
beloven 10 euro korting krijg je niet en onbeschoft aan de telefoon. als ja daar over klaagt. bestelling moet nog komen. maar plezier is er van of
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Wessels, Hartelijk dank voor uw feedback en onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak. We waarderen uw jarenlange lidmaatschap bij ons bedrijf en het spijt ons dat er verwarring is ontstaan over de korting. Na een grondige controle hebben we opgemerkt dat de korting van 10 euro die u verwachtte, gekoppeld was aan de aanmelding voor de nieuwsbrief. We willen verduidelijken dat deze korting geldt voor de eerste bestelling na aanmelding. Wat betreft de beloofde 10 euro korting voor de huidige bestelling, begrijpen we dat er enige verwarring kan zijn ontstaan. Onze excuses hiervoor. Het lijkt erop dat er een misverstand is ontstaan over het gebruik van de voordeelcode voor gratis verzending en de nieuwsbriefkorting in één order. Helaas kunnen beide voordelen niet gecombineerd worden. We betreuren ook ten zeerste dat u incorrect behandeld bent aan de telefoon. Dat is niet acceptabel, en we verzekeren u dat we dit intern zullen onderzoeken om ervoor te zorgen dat het niet opnieuw gebeurt. We willen graag benadrukken dat we waarde hechten aan uw tevredenheid en uw jarenlange steun. Als er verdere vragen zijn of als we iets kunnen doen om het goed te maken, neem dan alstublieft contact met ons op. We streven ernaar uw ervaring te verbeteren en kijken uit naar de levering van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Levering jan. 24

Heb o.a. schoenen besteld, maat was perfect. Kleur was anders dan op de foto en een lelijk model ( lijkt op een ouderwetse orthopedische model )
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van den Berg, Dank u wel voor uw feedback. We stellen uw beoordeling op prijs en betreuren het ten zeerste dat de kleur en het model van de schoenen niet aan uw verwachtingen voldeden. Onze excuses voor eventuele teleurstelling. We begrijpen dat het belangrijk is dat de kleur overeenkomt met wat u op de foto had verwacht, en we zullen ons best doen om de afbeeldingen op onze website zo nauwkeurig mogelijk te maken. Wat betreft het model, we nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze doorgeven aan ons productontwikkelingsteam voor verdere evaluatie. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Dat jullie de pakketten wel gaan versturen zodat de klant ze ook op tijd krijgt, heb 2x iets besteld en moest er ook 2x zelf achteraan bellen
24 okt 2023
Beste mevrouw de Wal, Hartelijk dank voor uw feedback en uw waardering voor de kwaliteit van onze producten. We waarderen uw opmerkingen zeer en nemen ze serieus. Het spijt ons te horen dat de levertermijn voor uw bestelling langer is dan u had verwacht. Onze standaard levertijden bedragen doorgaans 5 tot 7 werkdagen, en we begrijpen dat tijdige levering van essentieel belang is voor onze klanten. We bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit verlengde wachten heeft veroorzaakt. We willen u verzekeren dat we voortdurend werken aan het verbeteren van onze logistieke processen om de levertijden te verkorten en een snellere service te bieden. We zijn toegewijd om te voldoen aan de verwachtingen van onze gewaardeerde klanten. Mocht u in de toekomst verdere vragen hebben over levertijden of andere kwesties, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te assisteren en te zorgen voor een betere ervaring bij uw volgende aankoop. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM