Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.591 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

2 nov 2023
Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

16 sep 2023
Het pakketje was slecht verpakt, en nog niet eens opgevuld zodat het cadeautje alle kanten op kon. Gelukkig viel de schade aan de verpakking mee, maar blij was ik er niet mee. Het was verpakt in Etten-Leur.
19 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw pakket niet goed was verpakt. Jouw tip nemen wij mee voor verbetering.
15 december meerdere producten besteld en tot vandaag nog steeds niet alles ontvangen. Al drie verschillende leveringen gehad voor 1 bestelling, mis nog de helft en had 16 december al geleverd moeten zijn
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren. Inmiddels is de bestelling comppleet bezorgd.
Levering duurt heel lang, afgelopen vrijdag besteld en word pas morgen einde van de dag geleverd. Word ook niet fatsoenlijk op de hoogte gehouden met de status van de levering door een mail te ontvangen.
Antwoord van Intertoys.nl
.Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
Waardeloze service. Het product wel betaald maar niets geleverd. Deze serviceafdeling beloofd heel veel, maar maakt niets klaar. Zit nu al 8 dagen op een product te wachten en krijgen geen enkele respons.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.
Het pakket is niet geleverd, ook niet bij al mijn buren. Bij DHL casenummer aangemaakt: 22863681. Ik neem aan dat jullie contact nemen met DHL of mijn geld teruggeven of opnieuw mijn bestelling opsturen.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer dat er geen pakket is geleverd. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!

BTW factuur

Verzending en alles o.k. maar geen BTW bon ontvangen die ik nodig heb om bedrijfs Sinterklaascadeautjes te declareren. Netjes gevraagd bij klantenservice@intertoys.nl Na één week wachten nog geen reply.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een reviuw hebt achtergelaten. Omdat jij nog in afwachting bent, hebben we de Klantenservice gevraagd jouw mail z.s.m. in behandeling te nemen. Zij zullen jou via mail op de hoogte houden.
17 feb 2024

Click en collect…nee dus

Click en collect…sta je in de winkel, blijkt er niets van aanwezig. Wordt zo maar richting huisadres gestuurd zonder dat wordt gereageerd op berichtjes. Pokémon Pika kaart daardoor ook niet ontvangen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Het klopt dat je met een click and collect bestelling geen promo kaart ontvangt. Dit is in de spelregels opgenomen. Alleen bij een winkelaankoop wordt de promokaart toegevoegd. Vanaf 24 februari is er weer voorraad. https://www.intertoys.nl/actiesfolder
29 okt 2023
Product bleek achteraf niet meer leverbaar, terwijl de winkel het op moment van bestellen nog op voorraad zou hebben. Dat was een teleurstelling. Meer accurate winkelvoorraad had dat kunnen voorkomen.
7 nov 2023
Bedankt voor jouw tip. Er wordt momentteel hard gewerkt dit op te lossen.
8 mei 2024
Als ik niet tevreden zou zijn, zou ik helemaal niet bestellen. Waar ik echt een hekel aan heb dat ik na iedere aankoop lastig gevallen wordt met dit soort enquetes. Dit was dan ook de laatste keer.
10 mei 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wanneer je kiest voor kopersbescherming krijg je deze enquete zodat wij kunnen nagaan wat er gaande is en hoe het ervaren wordt. Plus, de naam zegt het al, we willen de kopers beschermen en waken zodat alles verloopt zoals het hoort.
18 okt 2023

Bezorging twee weken later

Met een nogal nonchalant bericht is bezorging van mijn bestelling minstens twee weken vertraagd. Een meer persoonlijk bericht met een tegemoetkoming op welke wijze dan ook had ik prettiger gevonden.
19 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Het klopt inderdaad dat de bestelling helaas iets is vertraagd zoals aangegeven in de email. Indien je wenst te annuleren mag dit worden doorgegeven aan de Klantenservice.
5 dagen geleden besteld. Volgens eerdere berichten had het al bezorgt moeten zijn. Het is ijzig stil. Weet natuurlijk niet of het aan Intertoy's ligt of de koerier maar voorlopig nog niets in huis.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor de opgelopen vertraging.
24 mrt 2024

Pakket niet gehad

Pakket schijnt bezorgd te zijn bij Vietsch maar is daar nooit aangekomen. Pakket is dus kwijt. Aangezien ik nu in Egypte zit, is er geen mogelijkheid om achter te komen waar het pakket gebleven is
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Vervelend dat het pakket niet juist is bezorgd nu je in Egypte zit. De Klantenservice kan je ondertussen wel ondersteunen hierin. Zij zijn ook bereikbaar via email.
3 okt 2023

Waarde cadeaukaart weg

Ik wilde een spelletje bestellen met een cadeaubon. De website liep vast en toen ik terug wilde en het opnieuw probeerde had ik geen spelletje en er stond niks meer op de cadeaukaart (25 euro weg)
4 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jij dit hebt ervaren. Aan de hand van jouw order nummer zien wij een bestelling is geplaats met een kadobon. Normaal als een bestelling niet goed doorkomt, wordt binnen 24 uur het bedrag automatisch teruggestort. Is dit niet het geval, wil ik jou aanraden de Klantenservice te contacteren. Dan wordt het bedrag dat terug had moeten staan op de kaart bekeken, en teruggestort.

nog niets ontvangen

Na ruim een week nog niets ontvangen, weet niet waar het probleem ligt. Andere producten zijn wel aangekomen. Geven het nog paar dagen (gezien feestdagen) anders neem ik contact op met de winkel.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. DHL heeft het pakket teruggestuurd helaas. Bij ontvangst wordt dit afgehandeld zoalsl jij hebt afgesproken.
25 november lego besteld en tot op heden niets ontvangen!!!! Na verschillende telefoontjes krijgen wij hetzelfde antwoord het is druk, Door Black fryday en sint aankopen. DIT KAN TOCH NIET!!!!!!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt vor jouw review. Wat vervelend is dit. DHL geeft aan dat dit pakket niet terugkomt, maar naar jou onderweg is. Dit maakt dat de Klantenservice een beroep moet doen op jouw geduld hierin. Begrijpelijk dat dit niet gewenst is, maar zolang DHL aangeeft het pakket te hebben om door te sturen moet er toch op gewacht worden. Deze feedback wordt wel meegenomen.
Elke keer gaat het fout als ik wil betalen met een intertoys bon. Duurt weer een dag voor ik mijn tegoed weer terug heb. Verder goed en snel verzonden. Prijs is vaak wel duurder dan bij andere.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Het is misschien een idee om even contact op te nemen met de Klantenservice. Omdat het altijd misgaat, kunnen zij wellicht tips geven om dit te voorkomen.

Verkeerde artikel was snel binnen

Bestelling was snel binnen, alleen het verkeerde artikel gekregen. Hierna gelijk gebeld en er zou contact met me opgenomen worden om het op te lossen. Nu 3 dagen later nog geen contact oogenomen
7 nov 2023
Er zijn telefonisch afspraken met jou gemaakt. Wellicht was dit onduidelijk. Het advies is contact op de nemen met de Klantenservice.
19 sep 2023
Bestel een product wat volgens de website op voorraad is, waarna in na ruim 24 uur bericht krijg dat het product er niet meer is. Bijzonder als iets gereserveerd wordt na een online bestelling.
20 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw zeer gewilde artikel niet op voorraad was. Intertoys doet zijn uiterste best dit zoveel mogelijk te voorkomen. Jouw feedback nemen wij mee.
22 sep 2023
Een order werd geannuleerd met de reden dat de artikelen niet op voorraad zijn. Op de website staan alle artikelen wel nog, echter tegen een hogere prijs. Nog geen reactie mogen ontvangen.
26 sep 2023
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice heeft doorgegeven een oplossing te hebben. Dit was gecommuniceerd en zullen zij voor de zekerheid nogmaals aan jou doorgeven.
Beter inpakken, nu bijna alle lego dozen beschadigd. Verder helemaal geen oplossingen behalve zelf de dozen haar DHL-pakketlocatie te brengen *lees groot en op de fiets bijna niet te greng3n
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons te horen dat je bestelling is beschadigd aangekomen en dat je geen geschikte oplossing hebt ontvangen om dit probleem aan te pakken. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van dit probleem, omdat het ons helpt om onze service te verbeteren.