Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.287 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.068 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

2 nov 2023
Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Een op internet bestelde beschadigde en reeds geopende Legodoos ontvangen. Kon deze door niet bij een winkel inleveren omdat deze alleen 'verkoopbare' dozen inneemt. De klant kan klaarblijkelijk wel met een 'onverkoopbare' doos worden opgezadeld. Uit achteraf door mij bekeken reviews blijkt dat beschadigde en geopende Lego dozen veel voorkomen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses voor de staat waarin jij jouw bestelling bezorgd heb gekregen. Gedurende het feestseizoen kan het inderdaad wat langer duren, maar buiten het feestseizoen worden pakketten sneller in ontvangst genomen. Je kunt kiezen voor de bezorgdienst waar Intertoys mee samenwerkt of een andere bezorgdienst. Mocht je twijfel hebben of de retourzending wel goed verloopt, dan bestaat de optie dit aangetekend te versturen zodat je verzekerd bent.
SK
Sur K.
Almere

Kwaliteit en service ver te zoeken

Eerst een bestelling abrupt geannuleerd en de tweede is zoek en de klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Was vroeger wel anders. Ps. Na reactie en na opnieuw contact met Intertoys nog steeds geen oplossing. Kortom alleen maar leugens. Gelukkig kan ik bewijzen dat er toezeggingen worden gedaan en daarna radiostilte. Beschamend.
21 mei 2024
Bedankt voor deze beoordeling.

En we wachten nog steeds

Zaterdags besteld, wordt op dinsdags ( Sinterklaas ) bezorgd. Tot op heden nog niks mogen ontvangen zijn we 3 dagen later, zal wel aan dhl liggen maar ze doen er ook niks aan… kan appen en bellen tot ik een ons weeg en ik weeg 120 kilo.. ja moet je even wachten tot ze de bestel status updaten. Duurt nog 10 dagen staat op de site.. lekker dan..
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!

Prima maar mis keuze bezorg in intertoyswinkel

Ik kreeg niet de keuze om bij verzending mijn pakket op te halen bij een willekeurige intertoys. Je kan wel mits daar op voorraad het in de winkel ophalen, waarom kan het niet als het niet op voorraad is in deceinkel toch daar laten bezorgen? Onderstaande reactie: hmm uw toonzetting bevalt me niet zo. Maar fijn dat u mijn tip wel meeneemt!!
20 aug 2024
Bedankt voor jouw beoordeling.
MB
Mieke B.
Eindhoven
21 nov 2023

Ter verbetering zou u de artikelen…in een passende verpakking moeten verzenden.

Ter verbetering zou u de artikelen beter in een passende doos kunnen verzenden. Ik had maar een kleine bestelling bij u, waaronder een pak Stabilo viltstiften, maar die paste niet vlak in de doos en daardoor is de verpakking daarvan stuk gescheurd en vallen de stiften er zo uit. En...Sinterklaas geeft geen cadeautjes die nieuw al stuk zijn.
23 nov 2023
Vervelend dat de bezorging niet helemaal naar wens is gegaan. Wij nemen jouw feedback mee en zullen het doorgeven. Hopelijk gaat het met een volgende bestelling weer beter.
8 nov 2023

Bad service

I order a toy last week and it is still not delivered. Every day Im getting message from DHL that the order is on the way however it is still not delivered. Customer service Intertoys says that I have to be patience however I needed this order already 2 days ago. I had to go to intertoys store and buy the same toy which I ordered online.
9 nov 2023
What a shame that the delivery process did not go smoothly. It is true that we had to appeal to your patience, because DHL indicated that the processing of your package was delayed. We do not offer an alternative yet on that point. Thank you for this review, we hope that the next order will go smoothly.
16 apr 2024
Besteld artikel kapot geleverd in niet goed stootveilig verpakt pakket Winkel deed zeer moeilijk over retourneren Klantenservice ook ik moest maar contact opnemen met dhl want die gooien met pakketten… terwijl de auto los in een veel te grote doos zonder extra stootbestendig materiaal (door intertoys winkel Hoogvliet zelf!) was ingepakt
19 apr 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses dat de bezorging niet is verlopen zoals wij dit allen voor ogen hadden. Wij koppelen dit terug ter verbetering van het inpakken. Er is niet gesproken over een verwijzing van de Klantenservice naar DHL, wellicht gaat dit over iets anders dan vernemen zij dit graag.

Service viel erg tegen

In december heb ik een beetzy gekocht bij Intertoys Waddinxveen (online) en helaas is deze defect. De beetzy is niet vergoed omdat deze bij dhl zoek geraakt is (verzend label is aangemaakt door Intertoys waardoor dhl niet aan mij kan vergoeden). Zeer trage communicatie en uiteindelijk 15,- vergoed gekregen. De service viel helaas tegen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Het spijt ons te horen over je teleurstellende ervaring. Onder het bestelnummer waar deze review over gaat kunnen wij geen contact momenten vinden ook niet het artikel waar jij het over hebt. Wij nemen jouw feedback wel mee. Voor de toekomst zou het ons helpen wanneer je een review plaatst over jouw ervaring met de meest actuele bestelling. Bedankt alvast!
Product was geopend en beschadigd. Amateuristisch met plakband vastgemaakt. Na contact met de klantenservice is de reactie: wij garanderen geen garantie op verpakkingsmateriaal! Enige wat je nog wel mag doen is retouren (maar niet in de winkel, daar is het artikel te beschadigd voor). Qua service zou ik zeker naar de concurrent gaan!
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons te vernemen over de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met je bestelling. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om je artikel in beschadigde staat te leveren, en we begrijpen volledig je frustratie. Aan de hand van de foto's zullen we dit terugkoppelen naar de inpakkers ter verbetering.
4 nov 2023
Bestelling is niet compleet geleverd , na gebeld, omdat we ook geen track en trace code hadden van een mogelijke tweede levering ( na levering) Donderdag gebeld, ja we gaan na bellen we laten het u weten. Inmiddels is het zaterdag producten nog steeds niet geleverd en ook geen reactie terug hoe het met m’n andere bestelde spullen zit
7 nov 2023
Vervelend dat het pakket niet compleet ontvangen is. Er is op 6 november een email naar jou verzonden hierover.
18 okt 2023

Online/service onder de maat

Pakket met Lego dozen ontvangen die half geplet waren. Bij het retourneren is dhl ze kwijt geraakt. Intertoys moet de opdracht geven tot onderzoek, echter reageren ze niet op emails. Toch 2 sterren omdat de meeste bezorgingen goed gaan en er vriendelijk personeel in de winkel in Hengelo werkt. Het online deel is echter onder de maat.
19 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jouw pakketten kwijt zijn geraakt. Ik zal jouw klacht doorgeven, en jij zult z.s.m. antwoord krijgen van de Klantenservice
FP
Ferry P.
Amsterdam
19 okt 2023

OnKundige klantenservice die problemen…

Kundige klantenservice die problemen kunnen op lossen en niet standaard regeltjes op noemen, als je bestelling niet gewoon bij de vervoerder blijft staan en je vrij moet nemen voor je pakje en de hele dag zit te wachten en niet komt. En dat intertoys dit probleem niet op een kundige wijze kan en gaat oplossen zwaar te leur gesteld.
20 okt 2023
Vervelend dat jij het pakket niet tijdig hebt kunnen ontvangen. De Klantenservice heeft jou geholpen binnen hun mogelijkheden op dat moment. De standaard regels waar jij naar verwijst zijn gemaakte afspraken met DHL dat zij de gelegenheid moeten krijgen om te onderzoeken wat de status is, vandaar dat er eerder geen oplossing geboden kon worden. Excuses voor het omgemak.
2 nov 2023
Een paraplu met gaten binnen krijgen: een cadeau voor een partijtje, mijn dochter had nu geen cadeau.. inmiddels paar dagen na klacht verder, krijgen een nieuwe, maar mijn dochter zou dus mooi pech hebben op het partijtje. Inmiddels maar een ander cadeau gehaald, want een kind kan niet zonder cadeau daarheen. Vond het geen service.
7 nov 2023
Vervelend dat je een paraplu met gaten hebt ontvangen. De inpakkers krijgen dit teruggekoppeld zodat zij vooraf onderzoeken of het artikel aan de verwachtingen voldoet. Er is niet volgens een strakke procedure gewerkt. Wij hebben de service niet dat je dezelfde dag/volgende ochtend een artikel ontvangt welke door ons distributiecentrum moet worden verstuurd. Dit heeft de Klantenservice geprobeerd uit te leggen.

3 weeks and still no refund

I received an order of someone else, contacted customer support via chat (not giving clear instructions), then called CS just to confirm that I need to return the wrong delivery, order myself replacement and wait for the refund... it's been 3 weeks since I shipped the wrong delivery back and I am still waiting for the refund!!
Antwoord van Intertoys.nl
Thanks for your review. we would like to apologize for the inconvenience caused as a result of the incorrectly delivered product. As soon as your package has been received by Intertoys, the refund will start. You can use your shipping receipt to find out where your package is. DHL is happy to help you and do not forget to report this also to Klarna, in case you used this case of payment.

Goedemiddag, Ik wil hier even een klacht over indienen want vind de manier van hoe mijn pakket ingepakt niet kunnen. Ik moet dit nog kado geven maar de verpakking is helemaal beschadigd. Er zat nog geen doos omheen en er zat zoveel tape omheen dat ik alles kapot trek. Misschien iets om op te letten want vind het niet kunnen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. De Klacht zelf kun je doorgeven aan de Klantenservice. https://www.intertoys.nl/klantenservice/garantie-klachten
12 nov 2023
Vandaag 12-11-23 Ik wacht al 1,5 week op mijn pakketje wat ze vermoedelijk kwijt zijn geraakt bij DHL. Tevens krijg ik mijn geld pas terug zodra het pakket retour is gekomen bij intertoys Dit is toch de omgekeerde wereld. Meerdere malen telefonisch contact gehad. Het enige wat ik te horen krijgt is dat dit de procedures zijn.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan
Ik heb een legoset besteld en betaald via click en collect, maar toen ik hem kwam afhalen was deze nergens te vinden. Na een kwartier wachten heeft het personeel het uiteindelijk opgelost door eenzelfde legoset (gelukkig was er nog eentje) uit de winkel te pakken, maar wellicht hadden ze deze oplossing eerder kunnen kiezen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review!
1 nov 2023
Bestelling van 27.10 nog niet geleverd. Zou 31.10 afgeleverd worden door DHL. Vage informatie op DHL site over vervoer. Stopt 28.10 bij DC Waddinxveen. Dit is niet de eerste keer dat het daar fout gaat. Gebeld met Intertoys en deze vond het ook een vreemde gang van zaken. Gaan het uitzoeken. Ik zou zeggen, stop met DHL.
7 nov 2023
Bedankt voor deze review. We hebben dit intern onderzocht, want met jou begrijpen wij dat dit heel vervelend is. Er zullen verbeterpunten ingezet worden om onduidelijke vertragingen zoveel als mogelijk te voorkomen.

Bestelling slecht verpakt en kapot gegaan

Artikel ontvangen in bubbeltjesenvelop. Inhoud was verdrukt, dus kapot en had gelekt, zodat de gehele inhoud van de envelop onbruikbaar was geworden. Jammer, daar het gewoon in een doosje verzonden had kunnen worden (kwam immers niet door de brievenbus). Direct retour gebracht in winkel, daar zeer correct geholpen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review.Dat is zeker niet de bedoeling, Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering van het inpakproces. Fijn dat het is opgelost.

Slechte bezorging

De DHL postbezorger beweert dat hij langs is gekomen en niemand thuis was. Echter heb ik een videodeurbel en kan ik letterlijk aantonen dat de bezorger nooit is langskomen. Mijn pakketje wordt nu retour gestuurd naar intertoys, omdat de postbezorger de moeite niet nam om het pakketje af te leveren. Heel jammer dit
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker jammer. Bedankt voor jouw review. Wij zullen jouw feedback meenemen en bespreken met DHL. De Klantenservice handelt dit verder af.