Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.287 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.068 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

2 nov 2023
Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

3 dec 2023
De bezorging via DHL is compleet drama! Geen idee hoe of wat maar inmiddels heeft het pakket tot 2 keer in de bus bij de bezorger gezeten maar deze is elke keer weer terug naar het sorteercentrum gegaan. Te druk? Geen zin? Een ander pakketje werd wel via DHL gewoon bezorgd... slechte.organisatie via DHL dan??
3 dec 2023
Vervelend om te moeten lezen dat de bezorging niet aan de verwachting voldoet. Wij zullen deze feedback gebruiken wanneer wij in gesprek gaan met DHL ter verbetering van onze samenwerking.
23 november besteld en sindsdien nog geen pakket ontvangen. Al 4x gebeld met de klantenservice en iedere keer word mij hetzelfde verteld dat ze een onderzoek starten bij DHL naar het pakket. Aangegeven dat ik hier nu niets aan hebt en graag mijn geld terug wil. Helaas tot op heden nog geen geld terug ontvangen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. DHL heeft aangegeven dat door drukte de retouren wat langer duren, maar jouw pakket onderweg is naar Intertoys. Zodra het ontvangen is wordt de automatische terugbetaling gestart.
18 okt 2023
Voorraad indicatie klopt niet met actuele voorraad in de winkel. Na een poging mijn vertraagde bestelling naar een ander filiaal of naar mijn huis te sturen is gewoon niet gelukt, zelfs niet na 5 verschillende chat agents die uiteindelijk het gesprek afkappen over iets met een technische storing.. te makkelijk.
19 okt 2023
Bedankt voor jouw feedback. Het is inderdaad helaas niet mogelijk nadat een bestelling is geplaatst dit te wijzigen. Het kan wel eens voorkomen dat de voorraad niet juist is op geboekt. Wij nemen dit mee, en zorgen ervoor dat het de volgende keer niet meer gebeurd.

Verkeerde artikel.

Het bestelde artikel is bij een klant 150km verderop afgeleverd. Bij ons is het artikel van die bewuste klant afgeleverd. De winkel mocht het niet terugnemen. Moesten het terugsturen. Het juiste speelgoed (playmobil) was ook niet meer te leveren. Er waren bovendien géén excuses of sorry van jullie helpdesk.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren.

Onjuist spel

Hoi, ik heb het Pokemonspel voor Nintendo Switch gekocht voor 60 euro. De taal kan alleen niet in het nederlands ingesteld worden. Dat is toch idioot?! Een kind van 8 kan hier helemaal niks mee. Het is uit de verpakking dus ik kan het niet meer terig brengen. Ik baal hier ontzettend van. Fiona van Straaten
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. De Klantenservice helpt jou graag verder.

Slordig ingepakt

Meerdere items besteld via internet. Zaten bij elkaar in een veel te grote doos. Is flink geschud blijkbaar. Elke verpakking was beschadigd , hoekjes ingedeukt, krassen en 1 doos lego was open. We zijn hierover bezig met de klantenservice. Voor ons de laatste keer dat we bij intertoys online bestellen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.
25 nov 2023
Waardeloze bezorging en klantenservice. Maar 1 vd 2 artikelen zat in de doos, daarna meerdere keer contact met klantenservice wat wordt vervolgd in een traag proces. De klant staat niet centraal. 15 werkdagen wachten doordat ze zelf een fout maken is niet acceptabel. Nooit meer koop ik iets bij Intertoys.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer dat jij het niet compleet in ontvangst hebt mogen nemen. De contacten zijn onderzocht. Binnen 1 dag na het eerste contact is er een oplossing geboden. In dit geval kon het niet sneller.
25 okt 2023

Speelgoed kapot ontvangen

Speelgoed kwam in een (veel te grote) open doos aan, speelgoed was beschadigd waarvan 2 producten zo beschadigd dat ze niet meer te gebruiken zijn. 15 minuten na ontvangst een mail gestuurd (19 okt) met foto's en klacht, tot op de dag van vandaag nog geen reactie gehad! Ik bestel nooit meer bij intertoys!
26 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jij een klacht hebt over jouw bestelling. Wij hebben het even nagekeken maar vinden geen correspondentie terug over deze klacht. Ik wil jou verzoeken om nogmaals even een email te sturen naar Klantenservice@intertoys.nl. Zij zullen jou dan zo goed mogelijk helpen. Er zal een notitie worden achtergelaten over jouw klacht.
18 feb 2024
Niets geleverd. Gechat maar medewerker zei alleen maar afwachten. Gebeld maar medewerker gaf ook afwachten. Nu 3 weken verder. Nog niets geleverd, ook geen geld retour. Zelf maar opgelost door nogmaals te bestellen met click and go, maar nu dus 2 keer betaald voor een product. Niet gewend van intertoys.
Antwoord van Intertoys.nl
Heb je kopersbescherming voor het bestelnummer waar jij het over hebt aangevraagd? Het bestelnummer waar deze review over hoort te gaan heeft geen contactmomenten met de Klantenservice.
6 jun 2024

Niet met waardebon kopen

Online gekocht, maar bleek later 25 % korting te kunnen krijgen. Order kon niet meer grannuleerd worden, en kon set terug brengen in winkel. Niet alleen moest ik het set een tweede keer kopen ( 400 euro in totaal ) maar ik wacht ook al een week op mijn refund voor de online aankoop. Erg slecht allrmaal
11 jun 2024
Bedankt voor jouw review. Jouw bestelling is op 1-06-2024 retour gekomen, en is op 10-6 terugbetaald. Intertoys heeft 10 werkdagen de tijd voor een terugbetaling. Zodra je een bestelling hebt geplaatst is het inderdaad niet meer mogelijk een korting toe te voegen. Hopelijk gaat het met een volgende bestelling weer beter.

Nog niets ontvangen

Nog geen pakketje ontvangen dus gek dat ik nu wordt gevraagd hoe de bestelling bevalt. Eerst voortaan nagaan of er al geleverd is. Het Sinterklaas cadeau is nu in ieder geval te laat want morgenochtend zou ik hem nodig hebben om mee te kunnen nemen voor het weekend waar we zaterdag Sinterklaas vieren.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. Het pakket is inmiddels bezorgd, fijn!
SN
17 sep 2024

Nog steeds geen geld terug

Moeten lang wachten lang wachten tot we ons geld terug krijgen. Twee weken geleden 3 items besteld. Zowel items niet ontvangen als ons geld terug. Wordt iedere keer gevraagd om geduld te hebben maar zo moeilijk kan het niet zijn om ons geld of een bon te geven met het bedrag wat we al betaald hebben.
20 sep 2024
Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!

Verzending

Na het bestellen ging ik wachten op mijn pakket. De dag dat ik mijn pakket kreeg veranderde het aankomst tijd een aantal keer, waardoor ik hele dag thuis moest zijn. Ik had uiteindelijk wel het juiste pakket, maar de pokemon box die ik had besteld was beschadigd en mijn pokemon kaarten waren gebogen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw feedback. Wat jammer dat de levering niet is gegaan zoals je had gehoopt, excses hiervoor. We zullen ons best doen dit te verbeteren.
14 jan 2024

Beschadigde bestelling

De originele doos van mijn lego bestelling is beschadigd. De verpakking van de totale bestelling niet. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice en daarna foto’s gemaild maar (nog) geen reactie gekregen. Ik kan de lego doos niet cadeau geven, daar had ik het wel voor besteld.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.Wat jammer dat de verpakking beschadigd is bezorgd. De Klantenservice heeft inmiddels aangegeven dat dit passend is opgelost. Jouw review wordt teruggekoppeld zodat we hiervan kunnen leren.

vreselijk beschadigde speldoos

spel besteld. Bij het ophalen was de doos vreselijk beschadigd. Het zag er niet uit. Ik had 30 euro betaald en Ik vroeg een 10tje korting. Voor 20 euro had ik het spel meegenomen. Dat kreeg ik niet. Prima maar een spel in zo n gare verpakking zou niet aangeboden moeten worden voor de volle prijs.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review! Wij zullen jouw feedback meenemen.

Beschadigde doos bij levering

Snelle levering, helaas bleek de doos dichtgeplakt met plakband. Voor een verjaardag, dus retour afwachten was geen optie. Kreeg als commentaar het beste naar de winkel te gaan, “want dat weet ik zeker dat de doos niet is beschadigd”. Neem aan dat je dit ook bij online bestelling mag verwachten…
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Excuses dat je de bestelling in deze staat hebt ontvangen. Dit wordt teruggekoppeld ter verbetering. De Klantenservice heeft jou verwezen naar de winkels omdat zij de aanname hadden dat jij de optie wilde weten waarbij jij de grootste kans hebt dat een pakket in goede staat ontvangen kan worden. Dat is inderdaad wanneer je het in de winkel koopt. Er zit een kanaal minder tussen, namelijk geen extra bezorgdienst. Met deze toelichting is dit hopelijk duidelijker en ondertussen wordt er hard gewerkt om de kansen te vergroten bij thuisbezorgen.

Bestelling niet ontvangen

Helaas heb ik mijn pakket nog niet ontvangen. Ik krijg al wel mailtjes met wat ik van het product. Toch wel gek, aangezien het nog niet binnen is. Verder al 2 mails gestuurd en nog steeds geen reactie. Vind het erg jammer hoe het zo is gegaan, maar ik hoop dat ze nog gauw contact met me opnemen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Volgens de track and trace is jouw pakket bezorgd, vandaar dat jij een review verzoek hebt ontvangen. De Klantenservice heeft een seintje gekregen om hen te attenderen dat jij nog op reactie wacht.
23 nov 2023

Geen service

Heel erg ingewikkeld om spullen gestuurd te krijgen (mag alleen na bepaalde winkels) en retour was dan super ingewikkeld omdat het IT systeem van Intertoys niet werkte. Dus voor 1 cadeau in totaal 3 keer na de winkel…. Reactie van de medewerkers, het is helaas zo, dat is niet ons probleem....
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Retouren mogen naar alle winkels, tenzij jou vooraf wat anders is verteld. Je hoeft niet naar de winkel om een retour aan te melden, dit kan ook thuis. Wanneer er een storing blijkt, kun je even contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen dan ondersteuning bieden zonder dat je de deur uit hoeft. Het is zeker niet jouw probleem, wij helpen graag.

Beschadigd boek en pakket, goede klantenservice!

Helaas was pakket slecht ingepakt en kwam deze open aan bij de bezorging. Eén van de twee bestelde boeken zag er gebruikt en beschadigd uit (net zoals diegene die ik in de winkel had gezien, helaas). Wel positieve ervaring met de klantenservice, snel bericht en meteen goed opgepakt, bedankt!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Excuses voor de staat waarin jij jouw pakket bezorgd hebt gekregen. De Klantenservice medewerker had dit ook terugkoppeld zodat jouw feedback omgezet kon worden in en verbeterpunt. Bedankt dat je de service kon waarderen.
18 nov 2023

Produkten besteld echter toch niet gekregen

Via de webshop artikelen besteld die volgens de site voorradig waren. Echter de dag erna krijg je bericht dat de diverse artikelen er niet meer zijn. Wel het geld terug gekregen. Echter een week erna staat een artikel nog in de webshop als voorradig ? Is het nu wel te verkrijgen of niet ??
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Op het moment dat jij de melding krijgt is het artikel inderdaad niet meer te verkrijgen. Er komen in deze periode wel vaker nieuwe leveringen, dus het kan dat een artikel later weer op voorraad is.