Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.287 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.068 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

2 nov 2023
Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Niet verkopen, laten betalen, zeggen dat het niet geleverd kan worden en vervolgens tegen een hogere prijs weer beschikbaar! Dan ben je oneerlijk. Heb ook kans niet gehad het ergens anders te kopen want gekocht, het zou komen en toen na Black Friday ineens jammer joh, we storten het terug!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
24 nov 2023
Een andere vervoerder kiezen. DHL is een ramp om afspraken mee te maken voor een alternatief bezorgmoment en de site is zeer klantonvriendelijk. Ook jullie moeten hand in eigen boezem steken, omdat jullie niet met afhaalpunten willen werken. Ik zal daarom niets meer bij jullie bestellen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.

Foutief adres op adreslabel

Onze bestelling is retour gegaan omdat er geen juist adres op het adreslabel stond. Het opnieuw versturen zou 15 dagen in beslag nemen. Dat is voor sint-cadeautjes veel te lang. Jammer. We zijn zelf in de winkel cadeautjes gaan halen, en hopen op een vlotte terugbetaling van onze order.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
1 nov 2023
Op 27 oktober een cadeautje besteld, dit staat al sinds 28 stil bij DHL. Vandaag intertoys gebeld, ze bleken hiervan op de hoogte maar hebben niets van zich laten horen. Medewerker zou verder navraag doen en terugkoppelen, heb niets meer gehoord. Advies is om tot vrijdag te wachten.
7 nov 2023
Bedankt voor deze review. Het is voor de Klantenservice niet in kaart om welke bestellingen het precies zou gaan. Wel hadden zij doorgekregen dat de bestellingen z.s.m. bezorgd zouden worden. Daarom moet er een beroep op jouw geduld worden gedaan hierin, excuses voor het ongemak en de vertraging.
FH

Slechte verzending

Ik had een mok en paraplu besteld die in een hele grote doos zaten zonder enige opvulling. De doos kwam helemaal in elkaar gezakt aan. De leverancier vroeg dan ook om eerst even te kijken of alles erin nog wel heel was. Gelukkig was het ok. Maar zo verstuur je toch geen spullen…
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van deze feedback met ons. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Het spijt ons te horen dat de mok en paraplu zonder voldoende bescherming waren verpakt, waardoor de doos beschadigd raakte tijdens het transport. We nemen dit mee en koppelen het terug aan de inpakkers.
Verkeerd artikel geleverd gekregen. Geen bon bij het pakket. In de winkel konden ze mij helaas ook niet verder helpen en moest ik de klantenservice bellen. De klantenservice heeft mij verteld dat ik het pakket retour moet sturen. Nu maar afwachten of dit allemaal goed gaat...
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review! Dat is zeker niet de bedoeling, met excuses. Op het moment dat jouw retour is ontvangen wordt er een nalevering gedaan. De afspraak staat geregistreerd.
13 mei 2024
De ontvangst van het bestelde pakket laat erg lang op zich wachten. Op 7 mei besteld, tot nu toe 13 mei nog niets ontvangen. Het pakket ligt voor zover ik kan zien nog bij DHL. Het was gekocht als verjaardagscadeau en derhalve niet op tijd. Een teleurgesteld kind als gevolg.
16 mei 2024
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jouw bestelling later is bezorgd dan verwacht. Wij zien dat jouw bestelling op 15-5-2024 is bezorgd. Helaas had DHL wat vertraging met bezorgen. Wij hopen dat je alsnog veel plezier hebt met jouw bestelling. En gaat het de volgende keer wel weer zoals jij van ons gewend bent.
Mijn pakket is na een week nog niet binnen, omdat er bij DHL iets niet goed gaat. Er wordt niet meegedacht aan een oplossing. Ik krijg iets niets van de door jullie uitgekozen bezorgdienst. Begrip en meedenken hoort toch het minste te zijn wat een medewerker hoort te geven.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Wat de Klantenservice heeft aangegeven is onderdeel van de oplossing. Vervelend dat jij hier niet in kunt vinden. De feedback wordt meegenomen ter verbetering.
Pakket na een week nog altijd niet ontvangen ! Na meerdere malen gebeld te hebben het product nogmaals opnieuw besteld afgelopen woensdagochtend. Meteen track en tracé gekregen maar ook dit pakket na 3 dagen nog altijd niet ontvangen. Pakketten blijven ‘zweven’ bij DHL….
7 apr 2024

Geannuleerd

Besteld, betaald, aangemeld bij dhl en dag van levering werd mijn bestelling geannuleerd omdat ze het niet op voorraad hebben. Contact opgenomen met de klantenservice geen enkel empathie, kind moeten teleurstellen op zijn verjaardag. Product nog steeds wel online te koop.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Vervelend dat het artikel niet meer op voorraad bleek. Het artikel is online te koop omdat er nog voorraad is in enkele winkels voor click & collect, maar niet voor thuisbezorgen.
Heb 10 dezelfde spellen besteld. Deze waren op voorraad. Achteraf werd er 1 teruggeboekt omdat er blijkbaar toch maar 9 waren. Van de 9 had er 1 een gat in de doos. Heb ze allemaal nodig, dus maar zo gelaten en naar een andere stad gereden om nog het 10e spel te kopen.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling geweest. Sorry dat je het artikel in deze staat hebt ontvangen. Wij zullen als feedback meenemem. Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.
1 nov 2023

Pakket door DHL niet bij goed servicepunt afgeleverd

Pakket door DHL zou bij DHL service punt worden afgeleverd , echter had DHL een ander servicepunt genomen omdat dat bij de chauffeur beter uitkwam 6km uit de buurt en weer 6 km retour. je zal maar slecht te been zijn . Geen service van DHL, als uw bezorgdienst gekozen.
7 nov 2023
Bedankt voor de moeite dit terug te koppelen. Wij zullen dit opnemen met DHL ter verbetering van de service.

Geen hulp vij vertraagd pakket.

5 dagen na de besteldag nog steeds het pakketje niet in huis. Volgens dhl is het opgehaald door de bezorger, maar daarna geen update meer. Ik verwacht van intertoys dat ze uitzoeken waar het pakketje is, maar dit doen ze pas na 10 dagen. Dan is kerst inmiddels voorbij…
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. In deze drukte moet er inderdaad eventjes gewacht worden geeft DHL aan. Het pakket is inmiddels ook bezorgd, fijn!

Klantenservice en verzendmethode kan beter

Besteld pakket lego, bedoeld als cadeautje, was helemaal geplet. Zat in een veel te grote doos, dus vragen om moeilijkheden. Ruilen in een winkel had een mooie en tijdige oplossing geweest. Maar het moest via retourneren. Dan maar een geplette doos. Beter dan te laat.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat ontzettend vervelend om te horen dat het pakket met de LEGO die je hebt besteld, beschadigd was toen het bij je aankwam. Het spijt ons voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Hoewel we begrijpen dat ruilen in de winkel een handigere oplossing zou zijn geweest, was dit inderdaad geen optie.
Heb het kado nog steeds niet, als je belt dan geven ze elkaar de schuld , ligt aan Dhl en als je die belt dan geven ze Intertoys de schuld. Nu maar naar winkel in Venlo gegaan en daar kado maar gekocht. Nooit meer via internet iets bij Intertoys bestellen. SCHANDALIJK
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren.
19 nov 2023

Nooit meer online.

Bijzonder dat ik dit nu al krijg aangezien mijn bestelling nog niet geleverd is. Bestelling zou binnen 1 a 2 werkdagen klaar liggen in de winkel maar we zijn nu een week verder. Het enige wat de klantenservice kan vertellen is dat de bestelling in behandeling is.
Antwoord van Intertoys.nl
Jammer dat het niet is gelukt tijdig te leveren. De Klantenservice heeft dit ondertussen wel in behandeling.
25 okt 2023

Waardeloos

Wanneer ik niets heb ontvangen maar al wel heb betaald en jullie hieraan niets doen vind ik oplichting. Ik heb gebeld maar moet afwachten. Hoe lang? Echt een waardeloze service. Ik hoop mijn bestelling als nog te ontvangen. Anders ga ik andere stappen ondernemen.
25 okt 2023
Bedankt voor deze terugkoppeling. Er is geen sprake van oplichting. Jouw pakket is vertraagd en dat vinden wij ook vervelend. DHL heeft jouw pakket gereed staan om te leveren. Met de track and trace code kun je het bezorgmoment volgen. De Klantenservice staat klaar om, indien van toepassing, uiteraard een passende oplossing te bieden. Zij zijn wel voor jou aan het werk zoals verteld om dit te versnellen.

Pakket kwijt, geld mogelijk weg

Pakket kwijt, Intertoys heeft de bestelling uit mijn account gegooid, kan waarschijnlijk fluiten naar centen. Klantenservice doet niet eens de moeite om het te begrijpen. Compleet waardeloos. Ze kunnen maar beter een voorbeeld nemen aan de klantenservice van Bol.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. We hebben hard gezocht naar naar alle contacten over deze bestelling maar die zijn er niet. Deze bestelling is 7 december geplaatst en 8 december bezorgd. Sneller kon Intertoys dit niet doen, maar mocht je toch een klacht hebben, dan vernemen zij dit graag. De track and trace code in de afbeelding hoort niet bij de bestelling waarover jij de review hebt geplaatst.
Online werd er aangegeven dat het artikel wel op te halen was bij de gekozen filiaal. Geld afschrijven ging ook uitstekend, maar dan krijg ik de volgende dag een email dat het niet op voorraad is in de winkel en ik het niet kon annuleren of geld terug krijgen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Vervelend dat het niet op voorraad bleek. Om er toch voor te zorgen dat jij het gewenste artikel zou krijgen is een andere winkel gevraagd naar hun voorraad. Dat is de reden dat de bestelling niet meer geannulleerd kon worden. De bestelling is inmiddels bezorgd. Mocht het niet naar verwachting zijn, dan kan het teruggestuurd worden en krijg jij uiteraard geld terug.
HH
h H.
's-Gravenhage
ik ben nog steeds op de verzending te wachten. als je de track en trech ga kijken staat er ieder keer 1,a 2, dagen vertraging bij d,h,l, dus ik denk nu toch dat ik waarschijnlijk het nooit zal krijgen. en waarschijnlijk op gelicht ben .mev,denheijer knoester
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!