tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

1.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Twee tapijten besteld bij Tapeso op een zondag en deze zijn de dag erna netjes klaargemaakt en verzonden. De levering via Packs was voor een tweede maal (eerder bij een bestelling van VidaXL) ondermaats. Na drie dagen thuis te zijn gebleven voor de levering werd de leverstatus op de derde dag uiteindelijk aangepast naar dat ik niet thuis was (even na 8 uur ‘s avonds) en de dag erna is door Packs de status aangepast naar bezorgd (even na middernacht). Tapeso was overdag uitstekend telefonisch te bereiken en het contact via e-mail verliep ook prettig. De communicatie was transparant en uiteindelijk hebben ze een passende oplossing geboden.

25 sep 2023
Eerst was ik heel blij, kleed gekocht maar bleek een productiefout in te zitten, ik kreeg een voucher van hetzelfde bedrag 229.00. Geweldige service. Ik zocht een nieuw kleed deze was bijna 500 euro maar op dat moment niet leverbaar, 1 a 3 weken wachten, geen bericht. Ik maar eens een bericht gestuurd, kreeg als antwoord, helemaal niet meer leverbaar. Ander kleed uitgezocht, alleen was deze in de aanbieding voor 129 euro, dus 100 euro minder dan de voucher. Maar die kreeg ik niet terug. Ik vind het zo verschrikkelijk oneerlijk. Ik koop een kleed die er na 2 maanden niet meer uitziet, huishouden van 2 personen die beide werken. Dus wat is er op gelopen, veel duurder kleed uitgezocht wat niet meer leverbaar is. Dan uit noodzaak maar een kleed uitgezocht wat eigenlijk niet onze smaak is. En voor die 100 euro een kleed uitgezocht wat helemaal niet onze smaak ik maar ja, 100 euro " weggooien" doe je ook niet. Dus zeker niet tevreden en nooit geen tapeso meer en ik zal zeker geen reclame maken. Oja, op de chat een medewerken die zegt dat ik wel de 100 euro terug krijg en van de medewerker op de mail weer niet. Met groeten, Marja van Elsen

Beoordelingen voor tapeso.nl

Maakt in België helaas gebruik van bezorgdienst GLS. Mijn bestelling is zonder enig bericht plotseling weer retour gegaan. Wellicht mooie tapijten, maar met GLS vrees ik dat ik ze nooit zal zien.
26 nov 2023

Het personeel is echt top!

Het personeel is echt top, professioneel en hulpzaam waar nodig. Helaas heb ik een zeer slechte ervaring met het laten bezorgen van mijn bestelling. Uiteindelijk na een week goed gekomen.
Vandaag t kleed neergelegd. Wit met zwarte kruisen maar er klopt niks van. De kruisen sluiten niet aan, scheve strepen stukjes niet zwart. Al met al heel lelijk echt n slechte B keuze!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback. Wat je aangeeft hoort bij het ontwerp en is dus geen productiefout. Mocht het vloerkleed niet naar wens zijn, dan kan je het uiteraard binnen 30 dagen kosteloos naar ons retourneren. Mochten er verder nog vragen zijn, dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice. Fijne dag gewenst. Team Tapeso
2 keer wordt mijn pakketje terug gestuurd naar mijn adres??? Ik zou graag grote maat willen maar door elke keer terug te sturen ga ik niet nog eens betelen wil mijn geld graag terug
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat het niet lukt om de bestelling te retourneren. Als je hier vragen over hebt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Tapijt terug gestuurd, maar ons geld niet terug gekregen.

Bestellen en leveren ging snel, maar we hebben het tapijt terug gestuurd omdat de kleur niet goed was. Hierna niets meer gehoord van het bedrijf en ook ons geld niet terug gekregen.
24 feb 2024
kleed 340x240 cm kwam vierkant opgevouwen in kleine doos aan. ligt nu al 2 weken en de plooien zijn er nog niet uit. kleden bij andere leveranciers waren netjes opgerold geleverd.
Antwoord van tapeso.nl
Erg spijtige gang van zaken, soms dan zijn we afhankelijk van bepaalde depots die het niet op een andere manier leveren. Alle kleden moeten het vervoer op zijn minst overleven. We hebben verschillende oplossingen voor uw probleem maar gelieve ons daarover te contacteren tijdens kantooruren. Zachte groet, Team Tapeso
30 apr 2024

Slechte service na retournering

Snelle en correcte levering. Alleen bij een retournering hoor je helemaal niks. Je blijft in het ongewisse of het retourneerde product aangekomen is laat staan de terugbetaling.
7 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback. Je retouren zijn inmiddels verwerkt en hiervan heb je als goed is ook bericht ontvangen. Mochten wij wel nog ergens mee kunnen helpen, dan kan je altijd contact met ons opnemen via service@tapeso.nl Met zachte groet, Het Tapeso-team
29 sep 2023
Ik zou graag even bericht krijgen over een retour, of hij is aangekomen. Ook als gekozen is om achteraf te betalen. Wat goed was, dat de bestelling snel geleverd werd.
24 feb 2024
Tapijt voldoet aan verwachting, mooi gemêleerd paars kleed. Alleen niet tevreden over levering. Dag van levering klopte niet met wat er in de track & trace stond.
Retour gezonden, geen mail niets! 14 dagen later en ik wacht nog op een mail en geld terug. Snel in verzenden maar ik vraag me af of ik mijn geld nog terug zie.
Matige kwaliteit maar goed voor nu. We hebben kleine kinderen dus voor nu is het een goed tapijt, maar de kwaliteit is matig.. voelt erg synthetisch aan..
AS
airbrushstef S.
Schoten Antwerpen Belgiën
vermeld realistische lever tijden en niet 2 a 3 dagen, ik zit nog steeds op mijn tapijt te wachten na twee en half week, nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van tapeso.nl
Onze excuses voor de gang van zaken. Wij kunnen zien dat u de bestelling op 15 maart heeft gedaan, daar bleek toen iets mee. Toen hebben wij op de 28ste nadat we dat geconstanteerd hebben het kleed opnieuw opgestuurd. Deze is momenteel onderweg en zal naar verwachting in week 14 bij u geleverd worden. Onze excuses voor het ongemak, en hou ons zeker op de hoogte over het verder verloop. Warme groet, Team Tapeso
9 nov 2023

levering

Bij aankoop werd mij beloofd dat de levering twee dagen later was.Ik heb een dikke week moeten wachten.Heb liever dat ze eerlijk zijn in de levering.
Een gewoon retour heeft zijn veel miscommunicatie opgeleverd dat ik NOOIT meer met deze firma wil werken. Bol heeft het geweldig voor mij opgelost.
Het bestelde artikel is nog steeds niet bezorgd. Talloze telefoontjes en emails, het adres wordt telkens verkeerd doorgegeven, vreselijk!
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback, we hebben deze review ook doorgezet naar onze transporteur. Ik kan zien dat we meerdere keren de adreswijziging hebben doorgegeven aan onze vervoerder maar dat zij het constant maar niet aanpassen. Onze oprechte excuses hiervoor en we gaan dit ook zeker meenemen in onze beoordeling richting hun. Als u vragen of opmerkingen heeft dan zijn we bereikbaar op werkdagen tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
Tapijt is in orde , maar is niet overal stof zwischen de tapijt zitten zwarte plekken weil stof redelijk dünn is voor de prijs oké .
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over het bestelde vloerkleed. Als je hierover nog vragen hebt, dan kan je gerust even contact opnemen met onze klantenservice via service@tapeso.nl. Zij kunnen dan verder met je meekijken naar dit probleem. Met zachte groet, het Tapeso team
23 nov 2023
Het vloerkleed dat we kochten in de maten 160x240 bleek bij het nameten 160x235 te zijn.wat is er met de ontbrekende 5 cm gebeurd?

Tapijt blijft niet liggen en Krult.

Het tapijt is zo licht dat het buiten nooit blijft liggen, krult alle kanten op. Ziet er dus niet uit. Hoe kun je dat verzwaren.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het vloerkleed niet blijft liggen. Mocht je vragen hebben over de bestelling en het vlak krijgen van de kleden, dan kan hiervoor contact worden opgenomen met de klantenservice. De klantenservice is van ma t/m vr geopend van 09.00 tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Verschillende patronen.

De twee tapijten van verschillende maten uit dezelfde serie hadden kompleet verschillende patronen wat erg lelijk staat. Jammer.
Antwoord van tapeso.nl
Jammer om te horen dat er een verschil in patroon zit, deze kleden komen inderdaad uit dezelfde lijn maar 1 is vierkant en de ander is een rechthoek, dit heeft dan alsnog effect op hoe het patroon uiteindelijk word, erg jammer wel. U mag altijd contact met ons hebben over het retourneren van kleden. Dit kan binnen 30 dagen en wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
24 sep 2023
Het bezorgen was prima maar ik ben niet tevreden over het vloerkleed. Het pluist al ha 1,5 week... Heb spijt van mijn aankoop.