tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

1.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Twee tapijten besteld bij Tapeso op een zondag en deze zijn de dag erna netjes klaargemaakt en verzonden. De levering via Packs was voor een tweede maal (eerder bij een bestelling van VidaXL) ondermaats. Na drie dagen thuis te zijn gebleven voor de levering werd de leverstatus op de derde dag uiteindelijk aangepast naar dat ik niet thuis was (even na 8 uur ‘s avonds) en de dag erna is door Packs de status aangepast naar bezorgd (even na middernacht). Tapeso was overdag uitstekend telefonisch te bereiken en het contact via e-mail verliep ook prettig. De communicatie was transparant en uiteindelijk hebben ze een passende oplossing geboden.

25 sep 2023
Eerst was ik heel blij, kleed gekocht maar bleek een productiefout in te zitten, ik kreeg een voucher van hetzelfde bedrag 229.00. Geweldige service. Ik zocht een nieuw kleed deze was bijna 500 euro maar op dat moment niet leverbaar, 1 a 3 weken wachten, geen bericht. Ik maar eens een bericht gestuurd, kreeg als antwoord, helemaal niet meer leverbaar. Ander kleed uitgezocht, alleen was deze in de aanbieding voor 129 euro, dus 100 euro minder dan de voucher. Maar die kreeg ik niet terug. Ik vind het zo verschrikkelijk oneerlijk. Ik koop een kleed die er na 2 maanden niet meer uitziet, huishouden van 2 personen die beide werken. Dus wat is er op gelopen, veel duurder kleed uitgezocht wat niet meer leverbaar is. Dan uit noodzaak maar een kleed uitgezocht wat eigenlijk niet onze smaak is. En voor die 100 euro een kleed uitgezocht wat helemaal niet onze smaak ik maar ja, 100 euro " weggooien" doe je ook niet. Dus zeker niet tevreden en nooit geen tapeso meer en ik zal zeker geen reclame maken. Oja, op de chat een medewerken die zegt dat ik wel de 100 euro terug krijg en van de medewerker op de mail weer niet. Met groeten, Marja van Elsen

Beoordelingen voor tapeso.nl

IN
Irene N.
Amsterdam
De bezorging duurde lang, een dag of 4 a 5. Het bestelde buitenkleed was opgerold en de kruiken die dat veroorzaakt zijn er na een week nog niet uit. De kruiken zijn ook een ietsje verkleurd. Daarnaast is het kleed erg dun waardoor het weg glijdt als je erop stapt. Al met al geen goede aankoop, geen kwalitatief goed kleed.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het vloerkleed met kreukels is geleverd en dat deze er niet uit willen. Mocht je vragen hebben over deze bestelling, neem dan gerust contact met ons op. De klantenservice is van ma t/m vr bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Waardeloze kwaliteit kleed en slechte aftershave sales

Krijg diverse verkeerde retour verzendlabels die bij afgeven niet werken. Geld nog niet retour en dat allemaal omdat ze een kleed verkopen waarbij het normaal zou zijn dat de plukken wol los komen. Als dit normaal is bij een kleed van 240euro zet het er dan bij dan had ik hem onzeker niet besteld!!
Ik kan het kleed van 3m doorsneden niet retouren bij de pakketdienst waar jullie mee samen werken, omdat het pakket groter is dan 1.20m terwijl ik hem precies inleveren (ongeopend) zoals ik hem heb ontvangen. Ben nog in afwachting tot jullie mij bellen hoe dit op te lossen.
8 okt 2023

Product beter alleen oprollen ipv vouwen

Product heeft na een week nog altijd vouwen omdat het opgevouwen en daarna opgerold is aangeleverd. Waarom wordt een tapijt niet gewoon opgerold? Het product is op de veranda afgeleverd, zonder verdere meldingen, hoewel een 2 e poging voor een andere dag aangevraagd werd.
10 mrt 2024
De levering was slecht. Kwam 1 week later. Tot 2 keer aan toe kon men ons adres zogenaamd niet vinden. Je blijft dan voor niks thuis wachten. Het artikel daarentegen mag van mij 5-sterren, ziet er prachtig uit, past mooi bij de vloer en interieur.
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor uw gebalanceerde feedback. Onze excuses voor de levering maar wel goed om te horen dat het uiteindelijk allemaal goed gekomen is en dat het kleed bevalt. Zachte groet, Team Tapeso
26 dec 2023
het vervoersbedrijf waar ze mee werken, wat duidelijke regels geven. Tapijt terug gestuurd zouden een mail ontvangen voor ontvangst. Nooit gehad en nu bang dat we ons geld niet terug krijgen. Tapijt zag er op de foto beige uit. Kregen een witte.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, U heeft helemaal gelijk, ons vervoersbedrijf waar we mee werken heeft niet als 1 van de hoofdkwaliteiten "goed communiceren", hier zijn wij natuurlijk geheel zelf verantwoordelijk voor dus dit is ook zeker geen excuus. We hopen wel dat de kwestie inmiddels is afgehandeld maar mocht dit niet het geval zijn dan gelieve contact te zoeken met onze klantenservice tijdens kantooruren. Geld krijgt u altijd weer terug, dus geen zorgen daarvoor. Zoals eerder gezegd is het beter om hierover direct met ons te communiceren zodat we het naar behoren op kunnen lossen. We horen gaarne van u, Zachte groet, Jordy
Ik bestelde 2 tapijten van hetzelfde ontwerp. Er werd een verstuurd en de ander geannuleerd zonder mij in te lichten. Heb gebeld, en het antwoord was "we hadden er maar een". Als mij dat eerder was verteld, had ik een ander ontwerp gekozen.
Antwoord van tapeso.nl
Erg spijtig om te horen. Het kleed dat u wel heeft gekregen mag altijd weer terug. Dat moet u eigenlijk ook zijn aangeboden tijdens het telefoongesprek. Omdat wij samenwerken met producenten komt het heel soms voor dat de oplage niet overeenkomt, soms dan denken wij of zij ook dat er nog bepaalde kleden zijn maar komen we er steeksproef gewijs achter dat het kleed eigenlijk niet geschikt is voor verkoop, op dit soort momenten proberen wij altijd klanten even te spreken en de opties door te nemen. Als u het kleed houdt dan wensen we u daar veel plezier van en als u het wilt omruilen voor een ander setje dan zijn we hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso

Geannuleerde bestelling

Verkeerde kleur van tapijt besteld, dus klantendiens gecontacteerd. Bestelling werd door mij geannuleerd, telefonisch met de klantendienst en nogmaals bevestigd via chat. Wat blijkt, goederen werden toch geleverd. Dit is geen service !
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback. Er zijn een hele hoop automatische processen die beginnen te lopen zodra dat er een order wordt gedaan. Wij kunnen daar achteraf dan nog onze handen tussen proberen te steken maar soms is er overmacht in het spel. Bij een annulering en de goederen komen nog wel dan is het mogelijk als uiterste om het bij de deur te weigeren, we gaan ervanuit dat u dit heeft gedaan of dat wij u verder hebben geholpen met het retourneren. Onze excuses voor het ongemak in ieder geval. Voor vragen en opmerkingen zijn we iedere werkdag hier van 0900u - 1700u. Warme groet, Team Tapeso

Niks geleverd, valse informatie doorgekregen

Ik heb op 14 dec een bestelling geplaatst die binnen een paar dagen geleverd zou worden. Nadat ik een week later gebeld heb, is mij verzekerd dat mijn bestelling binnen 2 dagen geleverd zou worden. Inmiddels 14 dagen later nog niks.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Het beste kan u contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 0900u - 1700u. We hebben tijdens kantooruren altijd een gedreven team van specialisten hier zitten die u kunnen assisteren bij al u problemen. Soms zijn er wel bepaalde processen of richtlijnen waar we aan moeten voldoen maar we streven er altijd naar om alles naar tevredenheid op te lossen. We horen gaarne van u!

Top dienst voor bestelling en Traag service voor retour

Excellent dienst te leveren nieuwe bestelling! Maar de bedrijf is traag met informatie en terug betalen van retour. Tapijt is volgens Post NL op 05/01 geleverd en ik heb nog niks op 11/01 gehoord of terug betaling ontvangen.
Antwoord van tapeso.nl
Goedendag, Bedankt voor de feedback maar we hebben wel een kleine kanttekening omdat u ook al heeft gemailt met ons, wij hanteren een retourprocedure die uiterlijk 2 weken in beslag neemt. Dit staat ook beschreven op onze retourpagina; https://www.tapeso.nl/verzenden-retourneren/ Dit houdt dus in dat wanneer u het op de 5de verstuurd dat het dan uiterlijk 2 weken kan duren voordat u uw geld terug heeft. Tussen het gedeelte van afleveren en terugbetalen kan enigszins een verschil zitten omdat PostNL enkele honderden retouren per dag aflevert. Verder heeft u ook een aantal keren contact met ons opgenomen over het omruilen van de kleden en hebben we u hier ook al over geinformeerd op de 11de van januari, maar misschien dat onze respons, uw review net gekruist heeft. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan zijn we iedere werkdag beschikbaar tussen 0900u - 1700u :) Warme groet, Team Tapeso
1 mei 2024
kleed lijkt wel op plastic het is geen geweven kleed het maakt geluid als de honden er overheen lopen het is niet makkelijk te stofzuigen. De kleur is ook vrij heftig. Ben er niet echt blij deze zal niet lang blijven liggen
Levering duurde langer dan verwacht, de bezorgdienst verwees terug naar Tapeso. Slecht te volgen met de track and trace. Via chat contact gehad zouden er achterheen gaan maar niets meer gehoord. Wel blij met het kleed.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de levering niet goed is verlopen en dat er vanuit het chat contact geen antwoord meer is gekomen. Wij zullen dit intern bespreken, zodat wij in de toekomst een betere service kunnen bieden. We vinden het wel fijn om te horen dat je het vloerkleed hebt mogen ontvangen. Ook vinden we het leuk om te zien dat je de tijd hebt genomen om een foto mee te sturen. Het vloerkleed staat echt super mooi bij de meubels. We wensen je ondanks de levering veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Retourzending

Er werd aangegeven dat we het vloerkleed konden retourneren. Echter het pakketbedrijf nam de retour niet aan. Hierdoor hebben we het pakket bij een bedrijf 45 min rijden van ons af moeten leveren. Dit was niet fijn.
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen... Ik jullie erover gecontacteerd... Blijkt het afgeven te zijn in een of ander point...ik weet niet waar. Geen emails over gehad; helemaal niks. Dus bal flink

Beoordeling

Contact met klantenservice was prima. Ik zou alleen dringend adviseren om direct over te stappen naar een ander bezorgbedrijf want de service die zij leveren zorgt ervoor dat Tapeso klanten verliest.
De kleden zijn te strak opgerold, de eerste aanblik is dan lelijk. De verpakking is ook zo strak dat je die niet meer kunt gebruiken voor de eventuele retour zending. Verder is de kwaliteit goed.
Ronduit slecht: bij mijn afwezigheid de rol vloerkleed buiten tegen de voordeur aan zetten; in de regen!!! Gelukkig heeft het plastic het water tegengehouden, maar ik vind dit tamelijk stijlloos.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw waardevolle feedback, we hopen dat u hier ook even persoonlijk contact over heeft gehad zodat we dit intern kunnen aankaarten bij onze transporteur. Onze excuses in ieder geval dat het zomaar is achtergelaten, dit is zeker niet gangbaar. WIj verpakken de kleden wel dermate dat ze absoluut tegen een stootje kunnen maar alsnog is het niet de bedoeling om het onbeheerd achter te laten. Als u vragen of opmerkingen over deze case heeft dan zijn we hier altijd over te bereiken tijdens kantooruren. Zachte groet, Team Tapeso
Maakt in België helaas gebruik van bezorgdienst GLS. Mijn bestelling is zonder enig bericht plotseling weer retour gegaan. Wellicht mooie tapijten, maar met GLS vrees ik dat ik ze nooit zal zien.
26 nov 2023

Het personeel is echt top!

Het personeel is echt top, professioneel en hulpzaam waar nodig. Helaas heb ik een zeer slechte ervaring met het laten bezorgen van mijn bestelling. Uiteindelijk na een week goed gekomen.
Vandaag t kleed neergelegd. Wit met zwarte kruisen maar er klopt niks van. De kruisen sluiten niet aan, scheve strepen stukjes niet zwart. Al met al heel lelijk echt n slechte B keuze!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback. Wat je aangeeft hoort bij het ontwerp en is dus geen productiefout. Mocht het vloerkleed niet naar wens zijn, dan kan je het uiteraard binnen 30 dagen kosteloos naar ons retourneren. Mochten er verder nog vragen zijn, dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice. Fijne dag gewenst. Team Tapeso