tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

1.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Twee tapijten besteld bij Tapeso op een zondag en deze zijn de dag erna netjes klaargemaakt en verzonden. De levering via Packs was voor een tweede maal (eerder bij een bestelling van VidaXL) ondermaats. Na drie dagen thuis te zijn gebleven voor de levering werd de leverstatus op de derde dag uiteindelijk aangepast naar dat ik niet thuis was (even na 8 uur ‘s avonds) en de dag erna is door Packs de status aangepast naar bezorgd (even na middernacht). Tapeso was overdag uitstekend telefonisch te bereiken en het contact via e-mail verliep ook prettig. De communicatie was transparant en uiteindelijk hebben ze een passende oplossing geboden.

25 sep 2023
Eerst was ik heel blij, kleed gekocht maar bleek een productiefout in te zitten, ik kreeg een voucher van hetzelfde bedrag 229.00. Geweldige service. Ik zocht een nieuw kleed deze was bijna 500 euro maar op dat moment niet leverbaar, 1 a 3 weken wachten, geen bericht. Ik maar eens een bericht gestuurd, kreeg als antwoord, helemaal niet meer leverbaar. Ander kleed uitgezocht, alleen was deze in de aanbieding voor 129 euro, dus 100 euro minder dan de voucher. Maar die kreeg ik niet terug. Ik vind het zo verschrikkelijk oneerlijk. Ik koop een kleed die er na 2 maanden niet meer uitziet, huishouden van 2 personen die beide werken. Dus wat is er op gelopen, veel duurder kleed uitgezocht wat niet meer leverbaar is. Dan uit noodzaak maar een kleed uitgezocht wat eigenlijk niet onze smaak is. En voor die 100 euro een kleed uitgezocht wat helemaal niet onze smaak ik maar ja, 100 euro " weggooien" doe je ook niet. Dus zeker niet tevreden en nooit geen tapeso meer en ik zal zeker geen reclame maken. Oja, op de chat een medewerken die zegt dat ik wel de 100 euro terug krijg en van de medewerker op de mail weer niet. Met groeten, Marja van Elsen

Beoordelingen voor tapeso.nl

18 okt 2023
Beter voorraad beheer en duidelijk aangeven wanneer een product niet op voorraad is. En niet een week na bestellen en betalen
26 nov 2023
Had een vloerkleed geretourneerd en na 2 weken nog niks gehoord of het is aangekomen. De kleed gaf veel af was van van jute..
9 nov 2023

De service van de bezorgdienst van Tapeso is slecht

De service van Tapeso is goed. Alleen de service van de door Tapeso ingeschakelde bezorgdienst laat zwaar te wensen over.
19 apr 2024
De kleur van het kleed wat ik besteld had is anders dan op de foto. Op de foto donkerblauw, kobaltblauw is er geleverd
14 apr 2024
Ik zou GLS heroverwegen. Totaal niet klantvriendelijk en veel onduidelijkheid qua levering en amper bereikbaar daarna.
Antwoord van tapeso.nl
Onze transporteur is zelf nauwelijks bereikbaar voor klanten, zij zijn druk bezig met het uitrijden van tapijten maar soms dan loopt het spaak. U kunt zich ten aller tijde tot ons wenden en dan kunnen we dingen in goede banen leiden. Excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft. Zachte groet, Team Tapeso
17 feb 2024
The carpet is being ysed since a couple of months yet it is felted, it leaves tuffs of wool everywhere and looks bad.
Antwoord van tapeso.nl
Good afternoon, Thank you for the review left. How annoying that the rug is no longer beautiful after a few months. As I can see in our system, our customer service has been contacted. We would like to receive pictures of the rug so we can look with you for an appropriate solution to the problem. If there are more questions, please be sure to let our customer service team know. They will be happy to help you further! With gentle regards, het Tapeso team
De zoom op het ronde kleed is te klein waardoor de randen opkrullen. Moet nog regelen dat het terug gezonden wordt.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de achtergelaten feedback. Wat vervelend dat het vloerkleed niet goed afgewerkt lijkt te zijn. Zou je hiervan foto's kunnen sturen naar service@tapeso.nl? We kijken dan graag met je mee naar een passende oplossing. Met zachte groet, het Tapeso team
16 okt 2023
Heel mooi kleed, alleen de kleur komt niet over één met de kleur van het plaatje. Dus heb hem weer terug gestuurd.
29 okt 2023
DE BEZORGING IS RONDUIT SLECHT TE NOEMEN. KLEDEN KOMEN OPGEVOUWEN AAN, IK ZIT NU NOG MET KREUKELS IN HET KLEED!!
Snelle levering is heel goed. Kwaliteit vloerkleed is netjes en goed, After sales kan beter en vriendelijker.
22 apr 2024
Voor die prijs een prima tapijt. Op de foto oogt het voller (de slierten, maar valt mee). Leuke ovale vorm.
Omschrijving van de dikte moet beter. De dikte van een kleed is iets anders dan de lengte van de lussen.
18 okt 2023

Goed product, trage verzending

Mooi zacht tapijt, goed product maar de verzending duurde echt heel erg lang. Ik heb 14 dagen gewacht.
vloerkleed na 2 dagen al kapot. Foto heb ik al verstuurd.

Valt tegen

Tapijt zou effen dan kleur zijn dit is het niet. Na 1 keer stofzuigen laten de draden al los.
6 mei 2024
Bestelling kwijt geraakt en toen ze een nieuwe wilde opsturen zeiden ze dat het uitverkocht was
13 mei 2024
Spijtig om te horen dat het zo gelopen is, soms dan bemachtigen mensen het laatste exemplaar en gaat er iets mis tijdens transport. Onze oprechte excuses, als u wel iets anders aantreft dan mag u gerust even met ons bellen zodat we u een kleine extra tegemoetkoming kunnen aanbieden. Zachte groet, Team Tapeso
Het kleed is niet geheel naar wens, het voelt neppig en getuigt van weinig kwaliteit. Helaas.
Snel bezorgd. Maar vind de kwaliteit matig. Er komen nu al lusjes in..nog geen week oud..

2 weken geleden retour, nog niks gehoord.

2 weken geleden een kleed terug gestuurd en nog niks van gehoord of geld retour gezien.
Het vloerkleed werd niet besteld door Packs,terwijl ze tussen 10 en 17:00 zouden komen